Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van GHB?

Gevoel van GHB?

83 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bron?
L
LalalalaaaLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.erowid.org/


Daar staat alles op :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lalalalaaa zei:
http://www.erowid.org/


Daar staat alles op :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ken erowid uit mn hoofd bijna :P.

Nee, maar goed, ik bedoelde meer dat stukej van Freak, over die verslaving. Dat kan ik namelijk nergens terug vinden.
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...

Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met zonder het amfetamine effect?
Bedoel je dat je spieren dan niet zo opgespannen staan, je niet op je tanden bijt of je niet zo lang kan dansen als op xtc?
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#5
met GHB ga je niet kauwen. maar je wordt er echt superwazig van. met XTC heb ik altijd nog wel door wat er bebeurd, maar GHB...

ik kan me goed voorstellen dat het "the rapedrug" wordt genoemd. je bent gewoon niet meer helemaal bij.

maar lekker thuis met vertouwde mensen (vooral leuk voor stelletjes :grin: )
kan het wel heel lekker zijn.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
L-Mack zei:
Bal0n zei:
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...

Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je met zonder het amfetamine effect?
Bedoel je dat je spieren dan niet zo opgespannen staan, je niet op je tanden bijt of je niet zo lang kan dansen als op xtc?
Klik om te vergroten...

Ja..
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#7
nooit gebruikt maar in andere topics op et forum word er vaak gezegd dat je er super geil van word :P

mss tog handig als je niet alleen met jonges uit gaat hehe
i
ioannisLid
01-01-2024, 00:00
#8
GHB - je lult als een malloot maar je neukt als een hengst.
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHB is leuk om lekker thuis met je partner te doen, voor een feestje lijkt het me minder geschikt omdat je er echt wazig van wordt
M
MultaTuliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...

Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoor maar ik denk toch wel dat alle drugs geestelijk verslavend zijn...! :wave:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...
Mag ik je voor je bek stompen. GHB is echt niet verslavend. Tenminste kan me niet voorstellen dat iemand er verslaaft aan raakt en al raak je er verslaafd aan dan kan het nog geen kwaad.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
heidrun zei:
met GHB ga je niet kauwen. maar je wordt er echt superwazig van. met XTC heb ik altijd nog wel door wat er bebeurd, maar GHB...

ik kan me goed voorstellen dat het "the rapedrug" wordt genoemd. je bent gewoon niet meer helemaal bij.

maar lekker thuis met vertouwde mensen (vooral leuk voor stelletjes :grin: )
kan het wel heel lekker zijn.
Klik om te vergroten...
Kan ik me dus niet voorstellen, die smaak van ghb BLEGH al gooi ik een gebruikershoeveelheid door een glas frisdrank proef ik het. Laat staan een dosis om iemand nok te krijgen en over heen te kunnen gaan.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van GHB word ik ook een partij geil dat is niet normaal, hoor van veel anderen dan hun het van pillen hebben dan heb ik alleen dat liefdesgevoel maar geen zin om een flinke partij te neuken. Met GHB wel.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...

Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Heb je het wel is gebruikt?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelegenheidsgebruiker zei:
Bal0n zei:
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...

Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Heb je het wel is gebruikt?
Klik om te vergroten...
Bal0n is zijn ghb tijd al voorbij, maar ik ga met hem mee (gebruik af en toe ghb).
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#16
wil hier eigenlijk alleen maar aan toevoegen dat ik het wel enigzins te vergelijken vind met heeeeeel zat zijn, maar idd wel wat meer :beer:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Colaiuta zei:
wil hier eigenlijk alleen maar aan toevoegen dat ik het wel enigzins te vergelijken vind met heeeeeel zat zijn, maar idd wel wat meer :beer:
Klik om te vergroten...
Alleen dan toch wat leuker als bezopen zijn :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Van GHB kun je ook nog wel eens een flinke energyboost krijgen, das ook altijd wel leuk..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Van GHB kun je ook nog wel eens een flinke energyboost krijgen, das ook altijd wel leuk..
Klik om te vergroten...
Heb iets nieuws (voor mij dan) meegemaakt. Gister avond lekker van de g geweest kom thuis ga wat drinken en slapen. (GHB was al tijdje uitgewerkt) Word vanochtend om 5 uur wakker en bruiste van de energie heb ook niet meer kunnen slapen.
I
Iam2DopeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zie net dat de laatste reply van 2002 is, dus ik vraag mij ernstig of mij mening er nog toe doet. Maar sinds at ik spuiten en sliken volg op BNN, ben ik er dus wel achter dat er dus wel wel degelijk GHB junkies bestaan ( zie teddy- knappe gozer van (in de goot beland) Zouden jij en ik kunnen zijn afgezien van het feit, dat hij dus fysiek totaal afhankelijk was van GHB...zijn hele leven draaide om GHB gebruik. Iedere afspraak had hij GHB voor nodig, slapen, werken, kleren kopen...overal had hij een buisje GHB voor nodig. :confused:
Heb GHB 1x gberuikt en ik wilde letterliijk iedere vrouw neuken die op het desbetreffende feestje (ex-pornsar) aanwezig was. Normaal gesproken ben ik enorm kritisch en is er gemiddeld 1 vrouw op de 1000 vrouwen die ik aantrekkelijk genoeg vind om het mee te doen, maar nu was iedere vrouw een potntieel doelwit. Helaas ben ik die avond voor het eerst &laatst naar buiten gezet door een portier ( en dit terwijl GHB nog niet eens illegaal was) :hearteyes:
Maar de portier wilde niet geloven, dat het flesje wat ik veel te opzienbarend bij me had...vloeistof voor mijn lenzen was. En dit terwijl mijn vriend met wie ik het GHB expieriment voor het eerst uitvoerde al een uur op het damestoilet lag te slapen. So far for fun, ik had wel een lege stofzuigerzak kunnen neuken...dus geil wordt je er absoluut van.
MAAR don't FUCK with GHB & ALCOHOL, THIS COMBINATION CAN CAUSE DEATH :angry: :angry: :angry: :angry: (het is tenslotte een verdovingsmiddel voor OLIFANTEN)

p.s. hoop dat uberhaupt iemand dit leest na 2002...anders is al die energie voor niks geweest!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."