Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ervaring is dat, zeker met 2c-b, mephedrone de trip verneukt; Nauwelijks visueel meer, hoge doses, weinig effect."
"Toss n wash; Neem een theelepel poeder, leg het op je tong ( niet inademen=hoesten), neem een flinke slok drinken, bv vruchtensap. Schud vervolgens je hoofd heen en weer zodat het een circulerende massa van kratom en drinken word, en slik het zo door. Zo proef je e rweinig van en ben je snel klaar, heb je ook nog max resultaat itt theezetten. Een theelepel poeder is ong 2,5 gram."
"Valentijntje zei: Je kan beter eerst een pil nemen en als die uitwerkt strak staan van sos. Zo doe ik het ook wel eens.. heb je ook geen last van een xtc kater die dag erna! Klik om te vergroten... Dat is handig, geen kater als je ene lijntje neemt achteraf"
"Als ik een halfje opheb dan is het feest voor mn 'gegadigde'. Het duurt effe maar dan heb je ook wat en dat kan extreme gevallen echt uren duren. Teveel is nooit goed natuurlijk, dan word het aanklungelen en uiteindelijk tot de conclusie komen dat ik een joint ga roken of ga slapen. Uiteraard word het dan de volgende ochtend even goedgemaakt"
"Ik denk, vooral bij cokeverslaafden dat de wil eruit is gesnoven. Ze zeggen wel te willen stoppen maar die sos is te ver hun systeem ingesleten. Een paar keer heb ik al gezien dat mensen die coke gebruiken zeggen te willen stoppen maar gewoon weer terugvallen. Als je van de coke afkomt na een verslavig ben je echt sterk in mijn ogen. Het is zo makkelijk om weer een hele te halen, en dan nog 1, etc. Maar juist die mensen waarbij ik het zie/ heb gezien die halen mij weg van een verslaving van coke, ik word niet verslaafd dankzij de verslaafden. Als ik alleen al kijk naar de bedrijven waar ik gewerkt heb dan is het bizar hoeveel mensen even een snuifje halen op de plee. Laatst nog een collega die zn hele verleden heeft opgebiecht en gezegd dat ie er af is: Ik zie hem nu weer snotterend van de plee afkomen. Hij heeft echt hulp gehad en ook steun van bepaalde belangrijke mensen, heeft zn leven op de rails gezet, verhuisd, vriendin weg en toch snuift ie weer. Eigenlijk wil ik het er met hem over hebben maar weet diep van binnen dat het net zoiets is als een christen overtuigen van het feit dat het geloof onzin is. ps Het is niet mn bedoeling je te ontmoedigen, sterker nog ik vind het echt knap als je er echt vanaf blijft."
"Was absoluut de beste pep ooit! Nauwelijks meer te krijgen, uberhaupt hier in de buurt de laatste maanden niks aan pep te regelen."
"Is gewoon puur onzekerheid als het mij vraagt om aan de pep te gaan exa-men-en. Ja als je tijdens leren onder invloed bent gaat het allemaal wat sneller, en als je voor je toets ook op scherp staat heb je net wat meer kans om de concentratie op te brenegn. Echter beter leren is absolute onzin, zonder speed kun je het namelijk wel, je moet alleen iets doen aan je zelfvertrouwen, die is blijbaar te laag. Als je al denkt ik ga iets niet halen, dan heb je een goeie kans dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. Dus, gewoon goed leren en zeker slapen, doen wat je moet doen en zorg ervan dat je overtuigd ben van je kunnen/kennis/studeren. Maar goed, dat is mijn mening he"
"Waarschijnlijk was ze gewoon erg dronken en schaamt zich nu voor de gevolgen. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is"
"Goeiedag mennekes en vrouwekes Ik ga binnenkort naar ene festival, en zoals altijd ga ik me afvragen hoe ik het festival maximaal bedwelmd kan ervaren, zonder elke dag aan de mdma te zitten. Ik heb de beschikking over mephedrone, methylone, 3fmc, 4fmp, 2c-b, cocaine, zoo7, en vast nog meer maar dit is wat ik even kan bedenken zo. Ik kom vrijdag aan en wil die dag nog niet te gek doen, zaterdag aan de 4fmp/mdma. Iemand suggesties? Uiteraard snap ik de hoge risico's maar daar vraag ik niet naar, puur advies welke volgorde enz."
"Ja, ik ben alleen niet zo'n zuiperd ......Iemand ervaring met mephedrone de dag na xtc? Ik denk dat ik dag 1 idd ga zuipen afgerond met een snuifje coke na de nodige 6packs. Dag erop 4fmp, gegarneerd met de kersen , wellicht om het af te maken een 25mg 2c-b terug bij de tent omdat ik die combo wel erg geniaal vind. Dag 3 3fmc/4mmc combo wellicht, of wat methylone en 4mmc. Mocht ik in de tussentijd nog tegen wat goeie pep aanlopen dan word het een pepdag. Iedereen bedankt tot zover maar ik wacht nog op ervaringsdeskundigen, tips, tricks, aangezien ik denk dat ik niet de enige ben die naar de mogelijkheden zoekt. Ps. Wat hasj hier en daar zal wel worden verbrand maar het echte blowen ben ik al een flinke tijd klaar mee en sinds een paar maandjes het echte roken ook, wil daarom niet echt volop gaan smoken."