Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekend door op speed.

Weekend door op speed.

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is geen trip report, dit is een beschrijving van een speed psychose.. Als ik jou was zou ik even heel rustig aan gaan doen met die pep..
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie? Ikzelf(alleen)
Waar? stad/thuis
Wat? Speed 2/3gram (ik zou het zelf niet meer weten)

Hmm geen voorbereiding ofzo, gewoon de wekelijkske zoektocht naar snelle.
Toevallig die dag mijn verjaardag, komt een maat van mij ineens aandraven met 10gram.
Ik gekocht en de nacht doorgedaan. Dag erna gaan werken.
Alles inorde alleen last van hartkloppingen.

's Avonds weer opstap gegaan, ik zat redelijk paranoide op cafe maar heb het wel meer met snelle. Tegen 11u naar de nachtwinkel aan het lopen en ik zag precies mensen staan die ik kende ik kom korter blijken het verkeersborden te zijn.
Redelijke last van achtervolgingswaanzin toen ik daar rondliep.
Tegen half een naar huis vertrokken, achter m'n pc gaan zitten en 'smorgens tegen 7uur pas achteruit gekomen, van die tijd weet ik totaal niks meer.
Dan maar in m'n bed gekropen maar ik kon niet slapen.
Met m'n bril af zie ik precies een meisje zitten in de kamer(nja ik zie zonder bril ongeloofelijk weinig dus ik kan dan heel snel objecten vervormen).
Bril terug opgezet meisje weg, maar ineens vanalles in de kamer beweegde ik kijken of ik de raam had laten openstaan bleek van niet.
Dusja, ik proberen slapen lukte niet.

Terug naar beneden gegaan en daar gezeten tot 10u.
Nog een keer proberen slapen lukte weer niet, hetzelfde tafereel als 3 uur eerder.
Dan nog snel een lijn gelegd om wakker te kunnen blijven tot 'savonds.
Tegen 1uur ofzo zie ik een vriendin van mij in de zetel liggen.
Ik kom korter vriendin weg. Ze bleef zeg maar terugkomen, opeens ligt ze te wenen ik weer gaan kijken. Kortbij was ze weer weg.
Zie een andere vriendin van mij doorzichtig door het huis lopen en zie mensen zitten in m'n kamer. Gekgenoeg doorzichtig.
Dit is blijven aanhouden tot 5uur ofzo toen ging het weer.
Tegen 8uur kwam dit terug maar toen dacht ik op de een of andere manier dat ze echt waren.

Ik naar buiten en ik dacht dat m'n vrienden iets aan het voorbereiden waren met m'n verjaardag ofzo. Ik helemaal verward. M'n ma komt even thuis kijken.
Blijkbaar kei verward geweest tegen dr enzo maar herinner me niet veel van.
Buiten gezeten tot 9uur ofzo. Daarna ga ik binnen in m'n kamer.
Ik denk dat er iemand achter die kast staat.
Daartegen liggen praten, reageert niet.
Ik begin die kast tegen de muur te flikkeren.
Nja daarna zie ik precies schimmen ofzo.
In m'n hoofd had ik iets van een systeem van m'n vrienden dat ze gevonden hadden om onzichtbaar te kunnen worden.
Zo in de zetel gezeten kei lang denken dat er mensen langskwamen.

Toen hoorde ik tegen mij zeggen dat er iets in de zetel zat ik de zetel op alle verschillende manieren proberen kapot te krijgen. Dat liggen volhouden tot pakweg 2uur.
Daarna mensen zien zitten in m'n kamer met hun soort van gesproken.
Hen ook horen gesprekken voeren enzo.
Sommige van die dingen had ik blijkbaar al meegemaakt of kwamen bekend voor.
Tegen 6uur moet ik een beetje bezweken zijn onder m'n vermoeidheid en kwam m'n moeder thuis. M'n bed in gekropen en tegen 7 lag ik te slapen.
Tegen 8 kwam ze me er alweer uithalen voor school.
Ik een lijn gelegd en naar school vertrokken.
Die dag er enorm verward bijgelopen.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me handig als je even rustig aan doet. Of je vind zo verward zijn fijn. :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
^yep, duidelijke symptomen!!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bah, rillingen lopen over mijn lijf. Wat een naar verhaal! Heb dit 7 maanden mee moeten maken met een bepaald persoon.
Hoop dat je kunt stoppen voor het echt te laat is. Net zoals die bewuste persoon eindigen is je ergste nachtmerrie!
Sterkte en succes!
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt niet echt als een leuk weekend. Hoe vond je het nu je terugkijkt op het weekend?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker verneukt weekend dus... beter stop je met die teringzooi. Heb het bij mezelf gemerkt, je karakter en je stemmingen veranderen echt negatief door de pep. Mischien heb je het zelf nog niet door maar leg die zooi ff naast je neer..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou echt even een paar weken / maanden een pauze nemen en niet zo veel meer doorhalen, zo ga je echt de vekeerde kant op.
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe het nu idd rustig aan, deze week helemaal niks want het zijn examens.
Nja hoe ik erop terugkijk? This een ervaring die aan de ene kant leuk was aan de andere kant fucked up.
En ja dit is mischiens geen trip report maar ik post het hier maar want ik weet niet waar anders?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#10
luister naar de goede raad die ze hier geven kerel :wave: het gaat je goed doen
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#11
Acon zei:
Doe het nu idd rustig aan, deze week helemaal niks want het zijn examens.
Nja hoe ik erop terugkijk? This een ervaring die aan de ene kant leuk was aan de andere kant fucked up.
En ja dit is mischiens geen trip report maar ik post het hier maar want ik weet niet waar anders?
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel degelijk een tripreport. En ondanks de hapsnap stijl is het ook best wel goed geschreven- ik vond het iig wel spannend om te lezen.

En zoals jezelf al schrijft: doe rustig aan. Of nog beter, laat die shit links liggen.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijntje d'r bij?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
zonde dat je je lichaam zo verneukt..

maargoed :rolleyes:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
Lijntje d'r bij?
Klik om te vergroten...

Jij moet bij jelliniek gaan werken :P

Apart verhaal, ik zou inderdaad ook even stoppen. Trippen is leuk, maar als je wereld in 1 grote 'trip' veranderd door speed psychose's is dat toch even wat minder. Daarnaast ga je misschien ook mensen iets aan doen, wat ook niet echt de bedoeling kan zijn.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
zoals iedereen hier vermeld: tijdelijk of liever helemaal stoppen!! een vriendin van mij heeft ook zoiets gehad maar dan elke dag ofzo,. zij zag dan een gabber die jointjes rookte en lijntjes legden op haar kamer, ik moest eerst ook erg lachen maar het is natuurlijk heel erg, ik heb haar toen ook gesmeekt te stoppen,. niet gelukt, maar ze is gelukkig nu wel getopt, gebruikt alleen soms nog,, zou jij ook moeten doen!!, gebruik het verstandig!!
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed pluggen gone wrong? :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
pfff moet er niet aan denken na een nachtje pep gebruikt te hebben een volgende lijn te nemen !

Ik neem dan de volgende ochtend lekker een downer en wat vitamines en ga lekker slapen.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
pfff moet er niet aan denken na een nachtje pep gebruikt te hebben een volgende lijn te nemen !

Ik neem dan de volgende ochtend lekker een downer en wat vitamines en ga lekker slapen.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook. Volgens mij werkt het dan ook echt voor geen meter meer. Ik neem gewoon lekker wat g tijdens de kater en dan kom ik de dag prima door. Moet wel zorgen dat ik daarna ff tijdelijk stop met de ghb voordat ik een dikke lichamelijke verslaving opbouw.
g
groenteeterLid
01-01-2024, 00:00
#19
uitkijken met die troep, dat is niet eens drugs dat is vergif

ik zie drugs iets als: waar je rustig van word, inzichten krijgen, nieuwe ervaringen doen.
niet als een middel om 3 dagen wakker te blijven ofzo :confused: dat is geen drugs das gewoon onzin je schiet er geen reet mee op

en als ik u was zou ik erg uitkijken met drugs ik denk niet da uw mind dit allemaal kan hebben aangezien je niet bad ging maar wel een psychose kreeg, dus ik zou die to do gingen maar even van je lijstje schrappen:wink:

peace,

ps: niet vervelend bedoeld, maar enige vorm van bezorgtheid mag wel van de orde zijn met dit soort troep wat de naam drugs krijgt!
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#20
groenteeter zei:
uitkijken met die troep, dat is niet eens drugs dat is vergif

ik zie drugs iets als: waar je rustig van word, inzichten krijgen, nieuwe ervaringen doen.
niet als een middel om 3 dagen wakker te blijven ofzo :confused: dat is geen drugs das gewoon onzin je schiet er geen reet mee op

en als ik u was zou ik erg uitkijken met drugs ik denk niet da uw mind dit allemaal kan hebben aangezien je niet bad ging maar wel een psychose kreeg, dus ik zou die to do gingen maar even van je lijstje schrappen:wink:

peace,

ps: niet vervelend bedoeld, maar enige vorm van bezorgtheid mag wel van de orde zijn met dit soort troep wat de naam drugs krijgt!
Klik om te vergroten...
Zegt de man die benzine en diesel heeft gebruikt..
:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."