Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, eerste ervaring

DMT, eerste ervaring

82 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Argulas zei:
Mja, ik vind het zelf héél boeiend :rolleyes:
Fijn dat je het ook interessant vind! :mrgreen:

Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ? :grin: Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ? :grin: Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ? :grin: Ben wel benieuwd eigenlijk..
Klik om te vergroten...

De ik had een paar dagen eerder een jongen op ruigoord dmt zien roken wat er echt gestoord uit zag, ook rare kreten en zen lichaam flipte half, hij was al ver weg van de lsd 2cb mdma en ketamine, maar had ook zeker 100 mg in de pijp gekregen.

de eerste keer ben ik gewoon naar buiten gegaan voor de zekerheid, heb gemerkt en van andere gehoord dat ik half knockout lig, lichamelijk dan.
conclussie kun je zelf wel trekken :wink: :beer:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#2
pythregius zei:
Argulas zei:
Mja, ik vind het zelf héél boeiend :rolleyes:
Fijn dat je het ook interessant vind! :mrgreen:

Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ? :grin: Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ? :grin: Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ? :grin: Ben wel benieuwd eigenlijk..
Klik om te vergroten...

De ik had een paar dagen eerder een jongen op ruigoord dmt zien roken wat er echt gestoord uit zag, ook rare kreten en zen lichaam flipte half, hij was al ver weg van de lsd 2cb mdma en ketamine, maar had ook zeker 100 mg in de pijp gekregen.
Klik om te vergroten...

Ja hallo, als je dan niet zit te roepen weet ik het ook niet meer. Heeft ie de publieksprijs voor verantwoord gebruik gekregen? :openmouth:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
pythregius zei:
Argulas zei:
Mja, ik vind het zelf héél boeiend :rolleyes:
Fijn dat je het ook interessant vind! :mrgreen:

Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ? :grin: Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ? :grin: Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ? :grin: Ben wel benieuwd eigenlijk..
Klik om te vergroten...

De ik had een paar dagen eerder een jongen op ruigoord dmt zien roken wat er echt gestoord uit zag, ook rare kreten en zen lichaam flipte half, hij was al ver weg van de lsd 2cb mdma en ketamine, maar had ook zeker 100 mg in de pijp gekregen.

de eerste keer ben ik gewoon naar buiten gegaan voor de zekerheid, heb gemerkt en van andere gehoord dat ik half knockout lig, lichamelijk dan.
conclussie kun je zelf wel trekken :wink: :beer:
Klik om te vergroten...
Bedankt voo je antwoord! Ik zal het zelf ook meer eerst voor de zekerheid ergens doen waar ik niemand kan storen en niemand mij kan storen :smoke:

Maar inderdaad die gast van Ruigoord, wtf, wat voor een crazy combo is me dat! :openmouth:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Valt wel mee die combo, zen lsd trip ging niet zo hard meer en had hij 2cb en mdma erbij gepakt , daarna nog een buisje keta en toen was ie ver weg van de wereld :P, dmt kun je er zowiezo bovenopgooien :mrgreen:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt egt wel fantastisch om mee te make :openmouth:
K'b ng nooit DMT gezien/gedaan,
maar misschien dat ik het ooit is probeer :)
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
sabe007 zei:
kan je aan DMT geraken in antwerpen?
Klik om te vergroten...

jeeeps :) kom ma is na de goa, dan pak'k wel ns mee (ni voor daar te doen wel, vorige keer ene 2uur lang weten doorslaan in den chill van teveel ayahuasca. Ma da was lache ze man :mrgreen: )
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
pythregius zei:
Dumpy zei:
ik ben na gister weer dmt gedaan te hebben vrij zeker dat m'n eerste trip een breaktrough was.. die ervaring was toch heel anders dan mn andere dmt trips. Zou niet weten hoe je zelf een breaktrough kan bevorderen.. dus tips zijn welkom... :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denkd at het niet te verwoorden is hoe je het moet doen, het is gewoon complete rust in de chaos vinden, je gedachten uitzetten, en de beelden die je ziet vergeten, geen idee hoe je eht beter moet uitleggen, ik zal de volgende keren hard gaan proberen om naar tunnel te gaan, ik heb ook gemerkt dat je verder door de dmt wereld kan, met veel moeite dat je zelf ook daar rond kan vliegen bedoel ik dan, controle over de plek waar je staat in de wereld die je ziet.

ik heb echt het idee dat deze wereld echt is, hoe raar het ook klinkt.
Klik om te vergroten...

Die wereld komt me gewoon zo realistisch over, zo strak, afgelijn en mooi dat het moeilijk voor te stellen is dat hij niet echt is.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DMT wordt toch ook aangemaakt in je hoofd als je slaapt? Daar droom je van? Dan lijkt het mij eerder dat je gewoon in een hele realistische droom komt die voortkomt uit je onbewuste (??) dan dat je kneiterhard een andere dimensie instuitert.

Alhoewel ik wel hoop dat het echt is..
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, ben het met henkie eens.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
henkie84 zei:
DMT wordt toch ook aangemaakt in je hoofd als je slaapt? Daar droom je van? Dan lijkt het mij eerder dat je gewoon in een hele realistische droom komt die voortkomt uit je onbewuste (??) dan dat je kneiterhard een andere dimensie instuitert.

Alhoewel ik wel hoop dat het echt is..
Klik om te vergroten...

mao remmers breken de dmt zo snel mogelijk af, als je slaapt dan komt er maar zeer weinig dmt vrij in je hersen waardoor je ook geen dmt trip krijgt zoals uit een pijp gerookt, en ook verschilt het omdat je slaapt, of niet slaapt.

greetz
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een kameraad van mij heeft een geluiddichte ruimte, die gebruikt ie wel eens voor opnemen vanzijn giraar zonder bijgeluiden van de snelweg(20 meter verdrop)

Het is een heerlijk gevoel, om daar in te gaaan staan, keihard te schreeuwen, maakt niet uit wat. en niemand hoort je.. :grin: :grin: :grin:



Dat vlak voor een tripje... je bent dan even alle aardse emoties kwijt.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi beschreven, ik begin steeds geinteresseerder te raken in DMT, vooral omdat het 1 van de weinige drugs is waarbij je 'totaal van de wereld af bent'.
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#13
heel leuke report.
ik heb ook een enorme zin om is te trippen op DMT.
alleen ga ik nog wat wachten tot ik wat wijzer ben :)
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb laatst ook een keer dmt gebruikt. De dosis die ik gebruikte was wel wat lager, en mijn trip was dan ook een stuk minder hevig dan dat ik hier lees.

Het was wel leuk om eens te doen, en ik heb ook best bizarre dingen gezien toen ik mijn ogen sloot tijdens de trip.

Wat ik er wel even bij wil zeggen is dat de nasmaak van de rook ONWIJS ranzig was.

verder was het een leuke ervaring :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Welkom iedereen!!

wat ik nu pas bizar vind is dat ik weet dat het nog veel harder kan, ik ben benieuwd hoe een echte breaktrough is, de volgende keer zal het wel verder gaan dan deze, ik kan nu al niet wachten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dit was 100% een breakthrough. Als je geen Breakthrough krijgt, ga je de tunnel in en dat kan best ver gaan. Als je een Breakthrough hebt ben je totaal in een andere dimensie. Het gaat erom hoe snel je de DMT in 1 klap binnen krijgt. Een breakthrough kun je makkelijk met 50mg halen in een twister pipe. Wat voor een pijpje heb je gebruikt?

mijn geest splijte in meerdere delen die door de dimensies die ik zag heen vlogen
Klik om te vergroten...

Dit kan ik goed begrijpen. Ik had een tijd terug ook zo'n soort trip. Dit was met 70mg NN-DMT met een twister pipe. Mijn ziel loste ook op in platte stukjes die overal heen vlogen. Na meerdere malen daar te zijn, komen er uit je onbewustheid dingen terug en ben je meer bewust van de situatie. Je leert er mee om te gaan.



Het is van het grootste belang wat voor een pijpje je gebruikt!



Dit is de pijp voor de beginnende DMTer. Hier krijg je bijna geen Breakthrough van.



Dit is de beste pijp om een breakthrough te krijgen. Hij heeft een lange twist en een klapboem gat. w00t w00t!



Deze pijp moet je niet gebruiken als vaporizer. Het beste is om 2 extra screentjes op het bovenste screentje te leggen en daar de DMT zonder as en tabak/thee op te leggen. Laat de vlam de DMT niet raken, dit gaat makkelijk door het grote bolletje. Het is op deze manier wel degelijk een vaporizer, maar op de echte vaporizer manier gaat het te langzaam en het voelt klote in je keel door de valse lucht.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
pythregius zei:
henkie84 zei:
DMT wordt toch ook aangemaakt in je hoofd als je slaapt? Daar droom je van? Dan lijkt het mij eerder dat je gewoon in een hele realistische droom komt die voortkomt uit je onbewuste (??) dan dat je kneiterhard een andere dimensie instuitert.

Alhoewel ik wel hoop dat het echt is..
Klik om te vergroten...

mao remmers breken de dmt zo snel mogelijk af, als je slaapt dan komt er maar zeer weinig dmt vrij in je hersen waardoor je ook geen dmt trip krijgt zoals uit een pijp gerookt, en ook verschilt het omdat je slaapt, of niet slaapt.

greetz
Klik om te vergroten...

Het is niet de MAO remmer, maar de MAO enzymen die de DMT afbreken. MAOi (Monoamine Oxidase Inhibitor) is wat je neemt zodat de DMT niet wordt afgebroken. bestandsdeel van Ayahuasca. En volgens mij is het effect van de DMT in je slaap anders door de Melatonine die je s'nachts aanmaakt, dit stofje zorgt voor je dag en nacht ritme. Dit gebeurt ook in de pijnappel waar de DMT wordt aangemaakt of te wel de pineal gland.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#17
wow klinkt angstaanjagend mooi.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar ik vraag me af, als je in die DMT wereld bent, moet je dan je ogen dicht hebben? DUs als je je ogen open hebt ben je er niet maar zodra je ze sluit kun je pas die wereld in?

Of zijn het echt allemaal open-eyed visuals?
Verder moet je je echt overgeven net als bij Salvia andrs kom je er ook zo nét niet, klopt dat?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee klopt niet echt.. als jij een goede dose hebt en je doet je ogen dicht is het een kwestie van miliseconden voordat er een hele wereld om je heen is gebouwd. en alles wat je maar hoeft te doen is kijken.. en niet teveel nadenken op dat moment, je snapt er gewoon helemaal niets van. Zeker de eerste keren zijn zo overweldigend.. maar eigenlijk blijf het dat ook hoe vaak je het ook doet.

Als je je ogen open doet is je kamer vaak wel vreemd vervormd maar is er wel contact met de buitenwereld en ben je wel bewust dat je in deze wereld zit. Bij salvia kan je dit contact nog wel eens kwijt raken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dumpy zei:
Nee klopt niet echt.. als jij een goede dose hebt en je doet je ogen dicht is het een kwestie van miliseconden voordat er een hele wereld om je heen is gebouwd. en alles wat je maar hoeft te doen is kijken.. en niet teveel nadenken op dat moment, je snapt er gewoon helemaal niets van. Zeker de eerste keren zijn zo overweldigend.. maar eigenlijk blijf het dat ook hoe vaak je het ook doet.

Als je je ogen open doet is je kamer vaak wel vreemd vervormd maar is er wel contact met de buitenwereld en ben je wel bewust dat je in deze wereld zit. Bij salvia kan je dit contact nog wel eens kwijt raken.
Klik om te vergroten...

Dus met je ogen open zal je eigenlijk de entiteiten en die hele DMT wereld niet tegenkomen, je ogen moeten daarvoor echt dicht zijn?

Dan hallucineer je dus eigenlijk niet want het zijn allemaal CEV's. natuurlijk als je je ogen open doet is alles vervormd, maar de DMT wereld is dan als het ware geen hallucinatie maar een soort van droom?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."