#1
een tijdje niet gekeken hier; leuk, zo'n dmt trip! zelf kies ik ervoor om het binnen te doen want de bank ligt ook prima, maar ieder zijn ding ![:wink:]()
pythregius zei:loadrunner zei:je bewustzijn ziet meer dan je ogen...![]()
en dat is 100% correct, ik weet er nog niks van, maar ik ben er overtuigd van dat blinde mensen in een dmt trip kunnen zien![]()

erwin krol zei:een tijdje niet gekeken hier; leuk, zo'n dmt trip! zelf kies ik ervoor om het binnen te doen want de bank ligt ook prima, maar ieder zijn ding![]()
lysergine25 zei:erwin krol zei:een tijdje niet gekeken hier; leuk, zo'n dmt trip! zelf kies ik ervoor om het binnen te doen want de bank ligt ook prima, maar ieder zijn ding![]()
Nou ik deel je menig ... buiten in de kou op het natte gras.
Maar goed niet iedereen woont zelfstandig he.
Stonie
pythregius zei:lysergine25 zei:erwin krol zei:een tijdje niet gekeken hier; leuk, zo'n dmt trip! zelf kies ik ervoor om het binnen te doen want de bank ligt ook prima, maar ieder zijn ding![]()
Nou ik deel je menig ... buiten in de kou op het natte gras.
Maar goed niet iedereen woont zelfstandig he.
Stonie
Ik woon op mezelfwas alleen bang dat ik te veel lawaai kon maken wat men huisgenoten beter niet kunnen horen, zij weten neit dat ik trip
Argulas, zeer fijne postga meteen meer over dit onderwerp opzoeken
![]()

Argulas zei:Mja, ik vind het zelf héél boeiend![]()
Fijn dat je het ook interessant vind!
Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ?Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ?
Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ?
Ben wel benieuwd eigenlijk..

pythregius zei:Argulas zei:Mja, ik vind het zelf héél boeiend![]()
Fijn dat je het ook interessant vind!
Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ?Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ?
Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ?
Ben wel benieuwd eigenlijk..
De ik had een paar dagen eerder een jongen op ruigoord dmt zien roken wat er echt gestoord uit zag, ook rare kreten en zen lichaam flipte half, hij was al ver weg van de lsd 2cb mdma en ketamine, maar had ook zeker 100 mg in de pijp gekregen.
Bedankt voo je antwoord! Ik zal het zelf ook meer eerst voor de zekerheid ergens doen waar ik niemand kan storen en niemand mij kan storenpythregius zei:Argulas zei:Mja, ik vind het zelf héél boeiend![]()
Fijn dat je het ook interessant vind!
Owja, trouwens, maak je nu lawaai of kreten ofzo als je aan het trippen bent op DMT ? of ben je redelijk geluidloos ?Of geef je kreten zoals : WAAAWWW enzo ?
Of ben je echt volledig weg dat je geen kick meer geeft ?
Ben wel benieuwd eigenlijk..
De ik had een paar dagen eerder een jongen op ruigoord dmt zien roken wat er echt gestoord uit zag, ook rare kreten en zen lichaam flipte half, hij was al ver weg van de lsd 2cb mdma en ketamine, maar had ook zeker 100 mg in de pijp gekregen.
de eerste keer ben ik gewoon naar buiten gegaan voor de zekerheid, heb gemerkt en van andere gehoord dat ik half knockout lig, lichamelijk dan.
conclussie kun je zelf wel trekken![]()
![]()

sabe007 zei:kan je aan DMT geraken in antwerpen?
)pythregius zei:Dumpy zei:ik ben na gister weer dmt gedaan te hebben vrij zeker dat m'n eerste trip een breaktrough was.. die ervaring was toch heel anders dan mn andere dmt trips. Zou niet weten hoe je zelf een breaktrough kan bevorderen.. dus tips zijn welkom...![]()
Ik denkd at het niet te verwoorden is hoe je het moet doen, het is gewoon complete rust in de chaos vinden, je gedachten uitzetten, en de beelden die je ziet vergeten, geen idee hoe je eht beter moet uitleggen, ik zal de volgende keren hard gaan proberen om naar tunnel te gaan, ik heb ook gemerkt dat je verder door de dmt wereld kan, met veel moeite dat je zelf ook daar rond kan vliegen bedoel ik dan, controle over de plek waar je staat in de wereld die je ziet.
ik heb echt het idee dat deze wereld echt is, hoe raar het ook klinkt.
henkie84 zei:DMT wordt toch ook aangemaakt in je hoofd als je slaapt? Daar droom je van? Dan lijkt het mij eerder dat je gewoon in een hele realistische droom komt die voortkomt uit je onbewuste (??) dan dat je kneiterhard een andere dimensie instuitert.
Alhoewel ik wel hoop dat het echt is..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."