Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, eerste ervaring

DMT, eerste ervaring

82 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soma zei:
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
Klik om te vergroten...


Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgende keer ga ik me wat meer proberen te ontspannen en voor te bereiden. Al is dat heel moeilijk denk ik want vanaf dat je die trilling in je lichaam krijgt gaat het allemaal heel snel.
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#4
pythregius zei:
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,
Klik om te vergroten...

he man ik kende je report al van een ander forum maar blijf m erg vet vinden

heb gister zelf een goeie hit dmt gehad en voelde alsof ik door een tunnel werd afgeschoten die bedekt was met visuals (patronen,kleuren,alles...) . ik schrok erg van de hevigheid daarvan en deed mn ogen open waarop ik zag dat mn hele kamer ook bedekt waren met die visuals. toen ik daarna de tuin inliep zag ik de wereld alsof ik een keiharde paddotrip ervaarde. alles zag eruit als een tekenfilm.
5 minuten later was ik compleet nuchter. bizar en mooi spul is het toch



btw grappig dat ik je tegenkwam op ruigoord :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zal zien dat het de volgende keer beter gaat :wink:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
trojan.exe zei:
pythregius zei:
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,
Klik om te vergroten...

he man ik kende je report al van een ander forum maar blijf m erg vet vinden

heb gister zelf een goeie hit dmt gehad en voelde alsof ik door een tunnel werd afgeschoten die bedekt was met visuals (patronen,kleuren,alles...) . ik schrok erg van de hevigheid daarvan en deed mn ogen open waarop ik zag dat mn hele kamer ook bedekt waren met die visuals. toen ik daarna de tuin inliep zag ik de wereld alsof ik een keiharde paddotrip ervaarde. alles zag eruit als een tekenfilm.
5 minuten later was ik compleet nuchter. bizar en mooi spul is het toch



btw grappig dat ik je tegenkwam op ruigoord :)
Klik om te vergroten...

Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace!
Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is.
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt :mrgreen:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace!
Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is.
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ha goed zo :wink:
en ik heb zeker genoten van die druppels :tongueout:
jammer alleen dat ik voor de rest niemand kende daar die aan t trippen was maar heb evengoed een topavond gehad. zeker voor herhaling vatbaar :wink:

zowieso leuk feestje....was er nog nooit geweest maar dit word een blijvertje :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tripper zei:
Soma zei:
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
Klik om te vergroten...


Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer.. :(
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Tripper zei:
Soma zei:
Hierjuist ook wat DMT gerookt, ik denk dat ik nog nooit van mijn leven zoiets angstaanjagends heb meegemaakt.. Durfde m'n ogen in het begin niet te sluiten omdat er telkens een vrouw op me afkwam en daar schrok ik altijd van. Na een paar minuten sloot ik toch mijn ogen en kwam die vrouw aan mijn voorhoofd voelen alsof ze op zoek was naar iets. Echt heel bizar en overweldigend :openmouth:.
Het duurde in totaal wel mss max 10 min. Had wel niet veel binnen, had maar 1 trekje genomen en heb er echt veel terug uitgehoest. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog veeel heftiger kan..
Klik om te vergroten...


Reken maar dat het heftiger kan. Je hebt nog niet eens een breakthrough gehad. Dat zijn blokkades die je moet overwinnen. Je moet alles loslaten en niet bang zijn. Het probeerd je alleen bang te maken, maar doet je uiteindelijk niks. Niet tegenwerken. Je moet het zien dat je chakra's gesloten zijn en die kun je open laten gaan door angsten te overwinnen. In het begin van je DMT 'carriere' krijg je dat soort dingen. Als je meer neemt dan gaat het soms zo snel dat die angsten gewoon te laat zijn. Omdat je geen breakthrough had krijg je zeg maar een korte Ayahuasca trip. Vooral met Ayahuasca heb je dit soort dingen.
Klik om te vergroten...
Wat voor gevoel krijg je als angst weg is? Door mijn angst kom ik nooit zo heel ver met dmt en dat vind ik erg jammer.. :(
Klik om te vergroten...


Het gaat om de totale ontspanning, dan ga je het verst, als je geen breakthrough krijgt.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe kan ik me zo goed mogelijk ontspannen dan? Moet ik eerst valium innemen? j/k
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mediteer je al? Dat is mijn manier van voorbereiden op dmt, accepteren dat je dit gaat doen, accepteren dat dit gaat gebeuren, het gaat gebeuren en het enige wat ik kan doen is het ervaren! Pff ik kan echt niet wachten, te lang hiermee gewacht!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
jcutter123 zei:
Hoe kan ik me zo goed mogelijk ontspannen dan? Moet ik eerst valium innemen? j/k
Klik om te vergroten...


Lol..

Neem gewoon 50mg in een pijp. Steek m aan en suck m rechtstreeks over je longen. Hou m 15 sec in, blaas uit en neem nog een hit, hou m in en ga achteover liggen.

Zo krijg je een breakthrough.. dan moet je het wel laten gaan, want er is geen andere keuze. Niet bang zijn hehe

Wat voor een pijp gebruik je en hoeveel mg neem je?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
^Jezus, mijn haren gaan al overeind staan wanneer ik eraan denk..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet jezef dus gewoon totaal laten gaan en gewoon helemaal ontspannen zijn, beetje zoals bij salvia. Maar stel je begint te trippen en je begint t onderbewust tegen te werken, krijg je dan wss geen breakthrough?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
Je moet jezef dus gewoon totaal laten gaan en gewoon helemaal ontspannen zijn, beetje zoals bij salvia. Maar stel je begint te trippen en je begint t onderbewust tegen te werken, krijg je dan wss geen breakthrough?
Klik om te vergroten...


Een breakthrough is onvermeidelijk. Ook al denk je dat ontspannen bent, wil niet zeggen dat je van binnen geen flinke blokkades hebt. Langzamerhand gaan al die blokkades weg en kom je dichter bij je eigen ik.

Het wordt leuker en leuker op den duur.. w00t w00t
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Af en toe is DMT roken net als bungy jumpen, dat blijf je houden volgens mij. Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan.

bungy jump into space
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#17
pythregius zei:
Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace!
Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is.
wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat kan je wel zeggen gappie. :hearteyes:
De vloeibare lsd. kraan stond weer goed open. :openmouth:
Volgende keer 20 druppels...? :smoke:
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#18
leuk report :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dit report staat ook op partyflock, ben jij nexus of heeft hij hem van jou gestolen? :grin:
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu wil ik het zeker weten een keer proberen.
Erg goed beschreven! (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."