Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, eerste ervaring

DMT, eerste ervaring

82 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt,
80 mg,

Ik dacht is even gek te doen, geen sitters gewoon op een veilige plaats.
ik trok met 2 slaapzakken de weide wereld in, aangekomen bij een weiland heb ik ze uit gelegd ben gaan zitten en heb me mentaal voorbereid, ik was erg bang en durfde haast niet de vlam erin te zetten.
na enige tijd kon ik men angst aan de kant schuiven en deed ik het.
ik trok goed door totdat ik merkte dat er geen rook meer door de pijp kwam, hield het zolang mogelijk in.
tijdens het inhouden van de rook begon de sterren hemel al te veranderen, allemaal vage stipjes die leken op ijs kristallen, er begon diepte in te komen.
ik sloot mijn ogen en de trip begon echt, ik zag de meerdere dimensies, heel aparte psychedelische slangen die de dmt wereld opbouwden, er kwamen entiteiten, de geluiden die ik hoorde ongelovelijk was dat.
kort na het uitblazen was ik er van overtuigt dat ik een bad trip kreeg, niets was minder waar, ik stierf! men ademhaling verdween, mijn lichaam verdween, en het besef van de normale wereld en realiteit was compleet weg, het was doodseng om te sterven.
mijn geest splijte in meerdere delen die door de dimensies die ik zag heen vlogen, ik had meer dan 360 graden zicht.
ik kreeg vrede met de situatie, mijn vragen werden beantwoordt, ik kon vragen stellen, niet door te praten wat dat kon ik niet, had geen lichaam immers.
toen men vragen waren beantwoordt, pakten de entiteiten de delen van men geest op, en begonnen me blij te maken, met me te spelen, ze lachten zelf met hun vage taal en geluiden, ik was zo diep gelukkig.
ik ervaarde het alsof ik daar al jaren was en wist dat ik er voor eeuwig zou blijven.
ik zag de visuele effecten nog steeds even sterk, maar men geest groeide weer samen tot 1 geheel, en viel rustig terug in men lichaam, het besef van tijd kwam terug. ik begreep dat het bijna tijd was om weg van ze te gaan, ik heb ze heel erg bedankt meerdere keren, en ze lachten maar vrolijk terug met hun typische geluid.
ze werden vager, ik opende mijn ogen en zag de wereld tollen, zeer vreemde hallucinaties in de lucht, de sterren groeiden uit en hoorde andere zeer bizarre geluiden, die ik in 10 minuten herkende als auto's.
ik kwam terug met het gevoel dat ik een baby was, ik wist niks van de wereld kende geen taal niets.
vreemd was dat, opnieuw werd ik een beetje angstig, maar toen vormde zich van de wolken een enorm vrouwen gezicht ze lachte, ze stak 2 handen naar me uit en streelde mijn wangen.
ik besefte wat ik had meegemaakt, en er rolden een paar tranen uit men ogen, ik was heel erg blij en gelukkig.
toen was alles weer normaal, de effecten allemaal weg.
alleen nog maar de gedachte in men hoofd: What The Fuck!
had nog eventjes gelegen, en heb toen men spullen ingepakt en ben terug naar huis gegaan.
ben toen emteen gaan typen, en ik heb het idee dat ik een shitload aan info over de trip ben vergeten, ik weet het eigenlijk wel zeker.
de hallucinaties zijn te te omschrijven, ik heb veel plaatjes gezien waar dmt op moest lijken, ik ben er achter gekomen dat het er totaal niet op lijkt.
ik wist hoe ziek dit spul was maar heb gemerkt dat je na je eerste pijp pas beseft hoe sterk dmt pas echt is.
ik ben er dol op :hearteyes:

sorry voor het klote geschreven report, geen alinea's geen hoofdletters.
ik ben nog niet helemaal mezelf, en ben erg moe :wink:

groetjes pyth
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
wow wat een bizarre trip, mooi omschreven :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel vet om te lezen, klinkt ongelovelijk intens en ook heel mooi.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
80 mg in 1 trekje ?

Wat voor pijp ? Fotos ?
Waarom niet op je bed liggen ?


Ik ga vandaag ook even los op de DMT denk ik.



:hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Safire zei:
wow wat een bizarre trip, mooi omschreven :)
Klik om te vergroten...

wat ik nu pas bizar vind is dat ik weet dat het nog veel harder kan, ik ben benieuwd hoe een echte breaktrough is, de volgende keer zal het wel verder gaan dan deze, ik kan nu al niet wachten :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeer bijzondere ervaring. Mooi man! :hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
80 mg in 1 trekje ?

Wat voor pijp ? Fotos ?
Waarom niet op je bed liggen ?


Ik ga vandaag ook even los op de DMT denk ik.



:hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik heb het in een gewone base pijp gedaan, laagje as op de bodem, dan de thee en nog een laag as.
ik weet dat je van dmt nog wel rare geluiden kon maken, wou men huisgenoten niet belasten :wink:

maar hoeveel ga je pakken stonie? ben benieuwd naar je report :wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha "Ik heb eerst nog 2 sitters nodig" :wink: :P

Gaaf reportje hee, gewoon meteen de volle 80mg, gelukkig ging het goed, heb je enig idee hoelang de trip duurde?
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Adrenochroom zei:
Haha "Ik heb eerst nog 2 sitters nodig" :wink: :P

Gaaf reportje hee, gewoon meteen de volle 80mg, gelukkig ging het goed, heb je enig idee hoelang de trip duurde?
Klik om te vergroten...

hehe, ik dacht sitters zijn niet nodig op een veilige plek je komt vanzelf terug.
ik heb ongeveer 20 minuten zonder lichaam, geleeft, toen nog 15 minuten zware tripeffecten gehad, die op de 15e minuut afgelopen waren.
toen even uit gepuft en naar huis gelopen :wink:

ik heb je report over ruigoord gelezen op de psychonaut, erg mooi en leuke naam heb ik :P
jij gaat deze ego death ook zeer bijzonder vinden dat weet ik nu al :wink:
maar het is echt doodseng dat vertel ik je wel :hearteyes:

Waarom denk je dat je nog geen echte breakthrough hebt? Mij klinkt het toch al aardig heftig
Klik om te vergroten...
Ik kan geen breaktrough hebben gehad het was de eerste keer. en een breaktrough was als het goed is heel anders geweest, dit was het voorportaal :wink: ik weet wel hoe moeilijk het gaat worden om me te laten gaan vanuit die staat, word hard oefenen dus :wink:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
En natuurlijk weer bedankt voor de nieuwe leuke reacties :grin:
helaas heb ik geen mand vol dmt, was slechts een beetje.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik herrinner me het gezicht wat ik zag toen ik terug kwam weer.
ik had een paar uur daarvoor ruzie met men moeder gehad waar ik zou slapen, ben naar huis gegaan, en heb de thee gerookt.
het gezicht met de armen die naar me toe kwamen was men moeder die men onrust stilde, pure imagination, of niet?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klinkt als een prachtige ervaring!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
pythregius zei:
maar het is echt doodseng dat vertel ik je wel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vreemd, de keren dat ik DMT gerookt heb werd ik zo opgezogen in de 'dmt wereld' dat ik totaal niet meer bezig was met angst of iets dergelijks.
Verder klinkt het wel als een mooie ervaring alhoewel het me niet zo heel relaxed lijkt om buiten midden in de nacht te doen.. maarja smaken verschillen :wink:

Verder vraag ik me af wat jij wel ziet als 'break trough' ?
Ik heb nu zon 4-5 keer dmt gerookt en de eerste keer was voor mijn gevoel toch de trip waarbij ik het meest meegemaakt heb en waar ik het meest in contact stond met allerlei entiteiten. Die eerste keer was ik nadat ik door een tunnel gereis had midden in een ruimte waar allerlei vreemde en veel te ingewikkelde 3d vormen met neon kleuren stonden. Opeens kwamen er 4 vrouwlijke entiteiten op me af, zij legde me neer en verzorgde mij.. dat moment was zo heerlijk. Ik zakte echt helemaal weg terwijl ze over mij heenbogen. Dat moment, die euforie was zo intens. Dat vergeet ik nooit meer. De andere trips waren op hun manier ook allemaal zeer intens en speciaal maar als ik een van deze trips aan zou moeten wijzen wat voor mij een dmt breaktrough inhield zou ik toch kiezen voor mijn eerste trip denk ik...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ik ben benieuwd, mijn eerst DMT trip moet er binnenkort ook maar eens van komen, loslaten van het ego is nooit gemakkelijk maar ik denk dat je er wel 'goed' in kunt worden. :P

@Dumpy; gaaf verhaal hee, dat maakt het het helemaal waard! :wave:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thee?

pythregius zei:
... en heb de thee gerookt...
Klik om te vergroten...

Misschien mis ik iets (hoewel ik toch wat over DMT gelezen heb op Erowid en elders), maar is DMT een thee?

Men kan inderdaad veel literatuur vinden over de disassociatieve effecten van DMT, maar ik begrijp de herkomst van de molecule niet.
Waar verkrijgt men het? Natuurlijk product of chemische verwerking?
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#16
werk je voor een producent die graag wil verkopen joh.
als jij met zo'n verhaal aan mijn deur komt koop ik je hele mand leeg :mrgreen:

klint echt prachtig :) , simpel duidelijk verslag.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is een natuurlijk product dat door een chemische proces geextraheerd kan worden uit bijvoorbeeld kanariegras. Het is in veel verschillende planten maar ook in onze hersenen, het word in hoge dosissen geproduceerd door onze pijnappelklier na 40 dagen in de baarmoeder zitten, tijdens diepe slaap en vlak voor we dood gaan...
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Thee?

ErnstJünger zei:
pythregius zei:
... en heb de thee gerookt...
Klik om te vergroten...

Misschien mis ik iets (hoewel ik toch wat over DMT gelezen heb op Erowid en elders), maar is DMT een thee?

Men kan inderdaad veel literatuur vinden over de disassociatieve effecten van DMT, maar ik begrijp de herkomst van de molecule niet.
Waar verkrijgt men het? Natuurlijk product of chemische verwerking?
Klik om te vergroten...

Thee is gewoon een grappig woordspelinkje :wink: DMT, Dee eM Thee :wink:
het waren gele kristallen, geextraheerd uit mimosa hostillis :wink:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verder vraag ik me af wat jij wel ziet als 'break trough' ?
Klik om te vergroten...

Ik heb gehoord dat je een breaktrough niet zo snel meemaakt, iemand die ik ken heeft nog maar 2 keer een echte breaktrough gehad van ongeveer 30 keer.
de breaktrough zou heel anders moeten zijn, precies wat je zegt, door de tunnel reizen naar het verste wat er is, waar ik zat zou een voorportaal moeten zijn denk ik.
Ik zal er wel achterkomen naarmate ik dit vaker gedaan zal hebben.
In ieder geval vind ik dit goedje nu zeer intrigerend! en vind het jammer dat we op ruigoord toch niet die 50 mg hebben gepakt, volgende keer beter :wink:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom denk je dat je nog geen echte breakthrough hebt? Mij klinkt het toch al aardig heftig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."