#1
balen voor je dat je compleet de situatie verloor, en knap van je dat je voorlopig stopt, dat is het beste denkik voorje ![:wink:]()
Me neither, puberale shit dat, jwt.TrippyShit zei:Wie, ik? Ik smoke niet eens meer :Pdubbel t zei:Ik weet het niet...
doe jij maar niet zo stoer over naar de kank gaan van sticks...![]()
Misschien is zijn zuid holland niet zo groot?ExceptionalInsight zei:Me neither, puberale shit dat, jwt.TrippyShit zei:Wie, ik? Ik smoke niet eens meer :Pdubbel t zei:Ik weet het niet...
doe jij maar niet zo stoer over naar de kank gaan van sticks...![]()
Oh en je kunt met de metro niet door heel Zuid Holland. Akkers - Rotterdam Centraal of Akkers - Capelle. Exaggeration ftw.
Touché.Drientje zei:Misschien is zijn zuid holland niet zo groot?
RSW zei:Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
HARDCORE TO THE BONE :')Rotterdam-gabber zei:Nu drink ik alleen af en toe een biertje, volgend jaar met feesten xtc, en later misschien iets met hallucineren om te kijken of dat wat voor me is om zeer matig te gebruiken. Maar dat doe ik als ik er helemaal vanaf ben. Ik loop nu ook bij een kliniek, voor andere problemen wordt ik geholpen, zodat ik van wiet af blijf en sterk blijf om nee te zeggen
Rotterdam-gabber zei:RSW zei:Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
Het is inderdaad mijn fout dat ik teveel wou, maar ik bedoel ik en een hele boel mensen denken dat het maar een saaie drug omdat het zo makkelijk te krijgen is, ik ben er een hoop door verloren en het heb mij veranderd. Ik ben trouwens ook enorm verslavingsgevoelig dit wist ik zelf al maar uit psychosche onderzoeken die ik een paar weken terug heb gehad is dit ook gebleken, dat komt ook enorm veel voor in de familie van zowel me pa als me ma, dus of ik nu mijn verslavingsgevoeligheid de schuld moet geven of mezelf weet ik niet, komt door allebij denk ik.
Maat houden met iets is heel moeilijk en dat heb ik helaas met alles, ik wil met alles steeds meer als ik het leuk vind, en stoppen is dan erg moeilijk.
Als je het eens in het weekend doe is het ook een fijne drug, ik heb ook migraine en daar was blowen ook erg goed voor, had weinig stress nu ook minder nu ik er langer vanaf ben. En ik ben snel opgefokt daar hielp het ook tegen. Het maakte me gewoon relaxed maar omdat ik nergens meer zin in had, ik vrienden ben kwijt geraakt, 2 scholen en 3 stage's er door heb verkloot ben ik gestopt, wat me overigens ook heeeeel lang heb gekost, maar het is me gelukt en daar ben ik blij om.
Ik denkt dat je het wel begrijp of niet dan?
maxpayne zei:hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht?![]()

mijn opa, mijn oma, 2 ooms en een tante van mij zijn er aan oerleden... en me nicht heeft 't nu.. het is gewoon een kankerziekte. wat maakt het nou uit dat anderen ermee schelden.. it won't bring them back youknow.. get over it.Angramar Temenos zei:Drientje zei:Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.Extisi zei:Zeikerds.
M'n tante is aan kanker overleden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."