Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreselijkste weed ervaring

Vreselijkste weed ervaring

68 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
ExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
balen voor je dat je compleet de situatie verloor, en knap van je dat je voorlopig stopt, dat is het beste denkik voorje :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey kijk nou, dit gebeurt dus altijd als ik blow. Ik zou er nog een draaien jongen1
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
dubbel t zei:
Ik weet het niet...

doe jij maar niet zo stoer over naar de kank gaan van sticks... :wink:
Klik om te vergroten...
Wie, ik? Ik smoke niet eens meer :P
Klik om te vergroten...
Me neither, puberale shit dat, jwt.

Oh en je kunt met de metro niet door heel Zuid Holland. Akkers - Rotterdam Centraal of Akkers - Capelle. Exaggeration ftw.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jatoch, iedereen heeft zijn eigen zuid-holland!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
dubbel t zei:
Ik weet het niet...

doe jij maar niet zo stoer over naar de kank gaan van sticks... :wink:
Klik om te vergroten...
Wie, ik? Ik smoke niet eens meer :P
Klik om te vergroten...
Me neither, puberale shit dat, jwt.

Oh en je kunt met de metro niet door heel Zuid Holland. Akkers - Rotterdam Centraal of Akkers - Capelle. Exaggeration ftw.
Klik om te vergroten...
Misschien is zijn zuid holland niet zo groot?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Misschien is zijn zuid holland niet zo groot?
Klik om te vergroten...
Touché.

Ik vind het ook bijzonder knap dat hij de verkeerde metro nam. Kijk als je nou de verkeerde bus neemt, oke.. daar zijn er 75843975 van.. maar dude, er zijn maar 2 metro's! TWEE!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kankeren is een veelgebruikt woord ja, maar kijk er mee uit wanneer je het gebruikt. en kap alsjeblieft met te schelden naar elkaar jongens

En nu weer ontopic, verdere offtopic reacties worden gewijzigd.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar slaan die reactie's op, ik bedoel de erasmus lijn dat is toch zuid-holland of niet dan.

En zo gek is het niet dat ik een terugval heb gekregen.

En zo gek is het ook niet dat ik de verkeerde kant op ging met de metro, ik had me gedachte er niet bij, ik was te stoned en ben nog nooit zo ver weg geweest van wiet.

Ik heb vanaf maart of april elke dag geblowd. maar nu was het verkeerd gevallen en had al 2 weken niks geblowd, en dan ineens weer eentje, dat die dan ook nog is verkeerd valt kan gebeuren.

Ik blow overigens nu niet meer. En niet door dat maar omdat ik al eerder wou stoppen. Het is gewoon kk troep.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet heeft je een flinke schop onder je kont gegeven, mooi zo :) Nu kan je makkelijker stoppen.. geen constante trek maar een herinnering aan kotsen in de metro :wink: Beter dat het zo gelopen is.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik heb 3 kut uren meegemaakt tijdens die terugval en dat heb me toch wel laten denken van je was 2 weken gestopt, nu een slechte terugval, dus blijf er voortaan maar vanaf.

Nu drink ik alleen af en toe een biertje, volgend jaar met feesten xtc, en later misschien iets met hallucineren om te kijken of dat wat voor me is om zeer matig te gebruiken. Maar dat doe ik als ik er helemaal vanaf ben. Ik loop nu ook bij een kliniek, voor andere problemen wordt ik geholpen, zodat ik van wiet af blijf en sterk blijf om nee te zeggen, en ik ga weer beginnen met sporten.

Heb nu enkel nog steeds last van slaapproblemen, maar heb ook geen trek meer, ben blij dat ik er vanaf ben en "op tijd" ben gestopt.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#12
RSW zei:
Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad mijn fout dat ik teveel wou, maar ik bedoel ik en een hele boel mensen denken dat het maar een saaie drug omdat het zo makkelijk te krijgen is, ik ben er een hoop door verloren en het heb mij veranderd. Ik ben trouwens ook enorm verslavingsgevoelig dit wist ik zelf al maar uit psychosche onderzoeken die ik een paar weken terug heb gehad is dit ook gebleken, dat komt ook enorm veel voor in de familie van zowel me pa als me ma, dus of ik nu mijn verslavingsgevoeligheid de schuld moet geven of mezelf weet ik niet, komt door allebij denk ik.

Maat houden met iets is heel moeilijk en dat heb ik helaas met alles, ik wil met alles steeds meer als ik het leuk vind, en stoppen is dan erg moeilijk.

Als je het eens in het weekend doe is het ook een fijne drug, ik heb ook migraine en daar was blowen ook erg goed voor, had weinig stress nu ook minder nu ik er langer vanaf ben. En ik ben snel opgefokt daar hielp het ook tegen. Het maakte me gewoon relaxed maar omdat ik nergens meer zin in had, ik vrienden ben kwijt geraakt, 2 scholen en 3 stage's er door heb verkloot ben ik gestopt, wat me overigens ook heeeeel lang heb gekost, maar het is me gelukt en daar ben ik blij om.

Ik denkt dat je het wel begrijp of niet dan?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotterdam-gabber zei:
Nu drink ik alleen af en toe een biertje, volgend jaar met feesten xtc, en later misschien iets met hallucineren om te kijken of dat wat voor me is om zeer matig te gebruiken. Maar dat doe ik als ik er helemaal vanaf ben. Ik loop nu ook bij een kliniek, voor andere problemen wordt ik geholpen, zodat ik van wiet af blijf en sterk blijf om nee te zeggen
Klik om te vergroten...
HARDCORE TO THE BONE :')
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rotterdam-gabber zei:
RSW zei:
Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad mijn fout dat ik teveel wou, maar ik bedoel ik en een hele boel mensen denken dat het maar een saaie drug omdat het zo makkelijk te krijgen is, ik ben er een hoop door verloren en het heb mij veranderd. Ik ben trouwens ook enorm verslavingsgevoelig dit wist ik zelf al maar uit psychosche onderzoeken die ik een paar weken terug heb gehad is dit ook gebleken, dat komt ook enorm veel voor in de familie van zowel me pa als me ma, dus of ik nu mijn verslavingsgevoeligheid de schuld moet geven of mezelf weet ik niet, komt door allebij denk ik.

Maat houden met iets is heel moeilijk en dat heb ik helaas met alles, ik wil met alles steeds meer als ik het leuk vind, en stoppen is dan erg moeilijk.

Als je het eens in het weekend doe is het ook een fijne drug, ik heb ook migraine en daar was blowen ook erg goed voor, had weinig stress nu ook minder nu ik er langer vanaf ben. En ik ben snel opgefokt daar hielp het ook tegen. Het maakte me gewoon relaxed maar omdat ik nergens meer zin in had, ik vrienden ben kwijt geraakt, 2 scholen en 3 stage's er door heb verkloot ben ik gestopt, wat me overigens ook heeeeel lang heb gekost, maar het is me gelukt en daar ben ik blij om.

Ik denkt dat je het wel begrijp of niet dan?
Klik om te vergroten...

Ja, niemand zei ook ooit dat het makkelijk is. Je kan niet van drugs verwachten dat ze je op je wenken bedienen en je goed doen voelen, zelfs MDMA niet. Je moet je best doen om goed in je vel te zitten, en dan werkt 't veel beter. Ik snap wat je bedoelt met wietverslaving, ik heb het zelf ook heel erg lang niet kunnen laten om het te roken, en als ik het dan deed dan was het effect veel minder fijn dan ik had gedacht dat het zou zijn, elke dag weer.
En ik wil ook altijd meer, dus dat snap ik ook, maar het is me uiteindelijk gelukt om dat te onderdrukken, want dat kan.

En als ik advies mag geven over die andere problemen van opgefoktheid en hoofdpijn, je zal t misschien niet geloven maar dingen als kruidenthee drinken, mediteren, (rustige !) muziek luisteren helpen echt. Veel mensen hebben het gevoel dat het leven sneller gaat dan leuk is, en die mensen moeten begrijpen dat je zelf bepaalt hoe snel het gaat. Enfin, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Oh, en drink ayahuasca ! :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik werd laatst ~1 uurtje paranoia dat mensen achter m'n rug om complotten smeedden om me belachelijk te maken toen ik spacecake op had, weet niet of dat door de cake komt of door mezelf. Was wel een hele fijne spacecake trouwens; Ik had enorme lachkicks en vond alles heel leuk, maar trippen zou ik het niet noemen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had vanmiddag wel dat ik nergens zin in had, beetje het gevoel dat ik ieder moment kon kotsen. dat ik eventjes moest slapen , heb dat ook maar gedaan , en echt absoluut nergens zin in ... jammer.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#17
hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht? :confused:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#18
maxpayne zei:
hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht? :confused:
Klik om te vergroten...

Als je goed stoned ben is dat volgens mij normaal heb ik ook altijd, helemaal als je ergens naar toe ga ofzo, denk je dat je al een halfuur aan het lopen ben of in de trein zit of wat dan ook maar dan ben je pas een paar minuten onderweg :tearsofjoy:
Maar ik vermaak me altijd dan met dingen om me heen en in me hoofd en dan valt het nog wel mee dan gaat het soms weer heel erg snel omdat je constant bezig ben.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb laatst ruzie gehad en ging flink aan een joint heisen anders ging de adrenaline gevoel niet weg, ik begon geheid te trippen :stoned:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Extisi zei:
Zeikerds.
Klik om te vergroten...
Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.
Klik om te vergroten...

M'n tante is aan kanker overleden.
Klik om te vergroten...
mijn opa, mijn oma, 2 ooms en een tante van mij zijn er aan oerleden... en me nicht heeft 't nu.. het is gewoon een kankerziekte. wat maakt het nou uit dat anderen ermee schelden.. it won't bring them back youknow.. get over it.

ontopic. aan de ene kant heb ik medelijdenmet je en aan de andere kant ben ik blij voor je dat dit gebeurde :P Wiet is een mooie drug maar ook erg gevaarlijk. Dat je bad ging is aan de ene kant ook wel weer goed want nu blijf je ervan af. zo ben ik ook van me nicotineverslaving afgekomen. Had een maagzweer en bij elke peuk die ik nam werd ik kots en kotsmisselijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."