Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreselijkste weed ervaring

Vreselijkste weed ervaring

68 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Extisi zei:
Zeikerds.
Klik om te vergroten...
Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Extisi zei:
Zeikerds.
Klik om te vergroten...
Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.
Klik om te vergroten...

M'n tante is aan kanker overleden.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wtf heeft dat er mee te maken :confused: Kankeren is een normaal nederlands woord en heeft niks met de ziekte te maken. Behalve heeft ook niemand het over jou tante of wie dan ook gezegd.

 kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verwijderd .
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Whoops, sorry Vode.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga vrijwel nooit 'bad' maar als ik dat ga, dan ga ik dat in het algemeen eerder van weed dan van paddo's. weet niet waarom. Paddo's zijn zoveel intenser maar ik heb met weed dat ik soms in een bepaalde loop kom waar ik bij paddo's zo weer uitkom omdat dat juist zo chaotisch is dat mijn stemming toch per minuut wel veranderd
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#7
prachtig topic dit :grin:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#8
whahaha verdient
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#9
Curunir zei:
Wel een interessante report.

Verbaast mij altijd hoe mensen hasj/wiet kunnen onderschatten. Als ik bv. elke dag zou blowen zou dat echt mn hele leven op z'n kop zetten (ongeconcentreerdheid, vaag gevoel, ander eetpatroon, hoofdpijn etc.) en iedereen kent in z'n omgeving die gasten wel die zo leven met wiet: ze staan er mee op en ze gaan er mee naar bed.

Spacecake is ook altijd leuk: 'ja flikker er alles maar in, het is toch maar wiet'. Vervolgens ligt iedereen uitgeteld op de bank en gaat de helft van de mensen bad :wink: .
Klik om te vergroten...

Tja ik had er geen ereging gehouden dat het effect erger zou zijn omdat ik toen 2 weken niet had geblowd na elke dag geblowd te hebben. Maar nu onderschat ik het dus echt niet meer, schrok toen wel dat wiet toch zo heftig kon zijn.

Maar ik denk dat ik dat het mede door die ervaring toen meteen gestopt was, was ik al van plan maar daarna wou ik echt een tijdje niet blowen, dus opzich is het perfect dat het zo ging :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kwam, ik las, ik lachte :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik werd laatst ~1 uurtje paranoia dat mensen achter m'n rug om complotten smeedden om me belachelijk te maken toen ik spacecake op had, weet niet of dat door de cake komt of door mezelf. Was wel een hele fijne spacecake trouwens; Ik had enorme lachkicks en vond alles heel leuk, maar trippen zou ik het niet noemen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had vanmiddag wel dat ik nergens zin in had, beetje het gevoel dat ik ieder moment kon kotsen. dat ik eventjes moest slapen , heb dat ook maar gedaan , en echt absoluut nergens zin in ... jammer.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#13
hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht? :confused:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#14
maxpayne zei:
hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht? :confused:
Klik om te vergroten...

Als je goed stoned ben is dat volgens mij normaal heb ik ook altijd, helemaal als je ergens naar toe ga ofzo, denk je dat je al een halfuur aan het lopen ben of in de trein zit of wat dan ook maar dan ben je pas een paar minuten onderweg :tearsofjoy:
Maar ik vermaak me altijd dan met dingen om me heen en in me hoofd en dan valt het nog wel mee dan gaat het soms weer heel erg snel omdat je constant bezig ben.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb laatst ruzie gehad en ging flink aan een joint heisen anders ging de adrenaline gevoel niet weg, ik begon geheid te trippen :stoned:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Extisi zei:
Zeikerds.
Klik om te vergroten...
Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.
Klik om te vergroten...

M'n tante is aan kanker overleden.
Klik om te vergroten...
mijn opa, mijn oma, 2 ooms en een tante van mij zijn er aan oerleden... en me nicht heeft 't nu.. het is gewoon een kankerziekte. wat maakt het nou uit dat anderen ermee schelden.. it won't bring them back youknow.. get over it.

ontopic. aan de ene kant heb ik medelijdenmet je en aan de andere kant ben ik blij voor je dat dit gebeurde :P Wiet is een mooie drug maar ook erg gevaarlijk. Dat je bad ging is aan de ene kant ook wel weer goed want nu blijf je ervan af. zo ben ik ook van me nicotineverslaving afgekomen. Had een maagzweer en bij elke peuk die ik nam werd ik kots en kotsmisselijk.
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andrew zei:
Ik kwam, ik las, ik lachte :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
+1

Ontopic:
Meestal ik met vrienden ga smoken en er is een beginner bij die gaat overgeven is het toch best moeilijk om je lach in te houden als je dat hoofd ziet :tearsofjoy:
Maar ook ik ben wel eens misselijk geworden, een van mijn eerste keren toen ik heel moe was.
Waar ik verder ben gegaan ( heerlijk :hearteyes: ), ben jij gestopt, en omdat dat je doel was: top :stoned:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#18
iraqio zei:
ontopic. aan de ene kant heb ik medelijdenmet je en aan de andere kant ben ik blij voor je dat dit gebeurde :P Wiet is een mooie drug maar ook erg gevaarlijk. Dat je bad ging is aan de ene kant ook wel weer goed want nu blijf je ervan af. zo ben ik ook van me nicotineverslaving afgekomen. Had een maagzweer en bij elke peuk die ik nam werd ik kots en kotsmisselijk.
Klik om te vergroten...

Ik ben er blij mij dat ik bad ging :tongueout:
Lag ook aan de omstandigheden enzo misschien en blowde erg snel, ook dom natuurlijk, maarja ik blow nu af en toe, maar alleen onder invloed van andere middelen xtc bijvoorbeeld. En af en toe eentje in de weekend dat kan geen kwaad, rustig een jointje roken met maten blijft gezellig.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ajo mietjes kan je nog geen eens tegen een blowtje:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hellraiser_[NL] zei:
ajo mietjes kan je nog geen eens tegen een blowtje:P
Klik om te vergroten...
Grapjas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."