#1
Drientje zei:Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.Extisi zei:Zeikerds.
Drientje zei:Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.Extisi zei:Zeikerds.
Drientje zei:Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.Extisi zei:Zeikerds.
Curunir zei:Wel een interessante report.
Verbaast mij altijd hoe mensen hasj/wiet kunnen onderschatten. Als ik bv. elke dag zou blowen zou dat echt mn hele leven op z'n kop zetten (ongeconcentreerdheid, vaag gevoel, ander eetpatroon, hoofdpijn etc.) en iedereen kent in z'n omgeving die gasten wel die zo leven met wiet: ze staan er mee op en ze gaan er mee naar bed.
Spacecake is ook altijd leuk: 'ja flikker er alles maar in, het is toch maar wiet'. Vervolgens ligt iedereen uitgeteld op de bank en gaat de helft van de mensen bad.
maxpayne zei:hebben jullie well eens gehad dat de tijd bijvoorbeeld ineens drie uur verder is terwijl je 5 minuten dacht?![]()

mijn opa, mijn oma, 2 ooms en een tante van mij zijn er aan oerleden... en me nicht heeft 't nu.. het is gewoon een kankerziekte. wat maakt het nou uit dat anderen ermee schelden.. it won't bring them back youknow.. get over it.Angramar Temenos zei:Drientje zei:Hey piskind ga je nu in elk topic lopen kankeren? Er is een klaagtopic voor je sarcasme weet je.Extisi zei:Zeikerds.
M'n tante is aan kanker overleden.
+1Andrew zei:Ik kwam, ik las, ik lachte![]()

iraqio zei:ontopic. aan de ene kant heb ik medelijdenmet je en aan de andere kant ben ik blij voor je dat dit gebeurde :P Wiet is een mooie drug maar ook erg gevaarlijk. Dat je bad ging is aan de ene kant ook wel weer goed want nu blijf je ervan af. zo ben ik ook van me nicotineverslaving afgekomen. Had een maagzweer en bij elke peuk die ik nam werd ik kots en kotsmisselijk.
Grapjas.Hellraiser_[NL] zei:ajo mietjes kan je nog geen eens tegen een blowtje:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."