#1
RSW zei:Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
Het is inderdaad mijn fout dat ik teveel wou, maar ik bedoel ik en een hele boel mensen denken dat het maar een saaie drug omdat het zo makkelijk te krijgen is, ik ben er een hoop door verloren en het heb mij veranderd. Ik ben trouwens ook enorm verslavingsgevoelig dit wist ik zelf al maar uit psychosche onderzoeken die ik een paar weken terug heb gehad is dit ook gebleken, dat komt ook enorm veel voor in de familie van zowel me pa als me ma, dus of ik nu mijn verslavingsgevoeligheid de schuld moet geven of mezelf weet ik niet, komt door allebij denk ik.
Maat houden met iets is heel moeilijk en dat heb ik helaas met alles, ik wil met alles steeds meer als ik het leuk vind, en stoppen is dan erg moeilijk.
Als je het eens in het weekend doe is het ook een fijne drug, ik heb ook migraine en daar was blowen ook erg goed voor, had weinig stress nu ook minder nu ik er langer vanaf ben. En ik ben snel opgefokt daar hielp het ook tegen. Het maakte me gewoon relaxed maar omdat ik nergens meer zin in had, ik vrienden ben kwijt geraakt, 2 scholen en 3 stage's er door heb verkloot ben ik gestopt, wat me overigens ook heeeeel lang heb gekost, maar het is me gelukt en daar ben ik blij om.
Ik denkt dat je het wel begrijp of niet dan?

