Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreselijkste weed ervaring

Vreselijkste weed ervaring

68 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#1
RSW zei:
Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad mijn fout dat ik teveel wou, maar ik bedoel ik en een hele boel mensen denken dat het maar een saaie drug omdat het zo makkelijk te krijgen is, ik ben er een hoop door verloren en het heb mij veranderd. Ik ben trouwens ook enorm verslavingsgevoelig dit wist ik zelf al maar uit psychosche onderzoeken die ik een paar weken terug heb gehad is dit ook gebleken, dat komt ook enorm veel voor in de familie van zowel me pa als me ma, dus of ik nu mijn verslavingsgevoeligheid de schuld moet geven of mezelf weet ik niet, komt door allebij denk ik.

Maat houden met iets is heel moeilijk en dat heb ik helaas met alles, ik wil met alles steeds meer als ik het leuk vind, en stoppen is dan erg moeilijk.

Als je het eens in het weekend doe is het ook een fijne drug, ik heb ook migraine en daar was blowen ook erg goed voor, had weinig stress nu ook minder nu ik er langer vanaf ben. En ik ben snel opgefokt daar hielp het ook tegen. Het maakte me gewoon relaxed maar omdat ik nergens meer zin in had, ik vrienden ben kwijt geraakt, 2 scholen en 3 stage's er door heb verkloot ben ik gestopt, wat me overigens ook heeeeel lang heb gekost, maar het is me gelukt en daar ben ik blij om.

Ik denkt dat je het wel begrijp of niet dan?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotterdam-gabber zei:
Nu drink ik alleen af en toe een biertje, volgend jaar met feesten xtc, en later misschien iets met hallucineren om te kijken of dat wat voor me is om zeer matig te gebruiken. Maar dat doe ik als ik er helemaal vanaf ben. Ik loop nu ook bij een kliniek, voor andere problemen wordt ik geholpen, zodat ik van wiet af blijf en sterk blijf om nee te zeggen
Klik om te vergroten...
HARDCORE TO THE BONE :')
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotterdam-gabber zei:
RSW zei:
Waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om gewoon maat te houden ? Voorzichtig een beetje hash of wiet in het weekend roken, en ophouden als het genoeg is.
Zelfcontrole is toch aan te leren ?
Nu is het ineens 'kankertroep', maar dat ligt niet aan het middel, dat ligt aan jou beste jongen.
Ik zal je zeggen dat THC een heleboel goeds voor de maatschappij doet.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad mijn fout dat ik teveel wou, maar ik bedoel ik en een hele boel mensen denken dat het maar een saaie drug omdat het zo makkelijk te krijgen is, ik ben er een hoop door verloren en het heb mij veranderd. Ik ben trouwens ook enorm verslavingsgevoelig dit wist ik zelf al maar uit psychosche onderzoeken die ik een paar weken terug heb gehad is dit ook gebleken, dat komt ook enorm veel voor in de familie van zowel me pa als me ma, dus of ik nu mijn verslavingsgevoeligheid de schuld moet geven of mezelf weet ik niet, komt door allebij denk ik.

Maat houden met iets is heel moeilijk en dat heb ik helaas met alles, ik wil met alles steeds meer als ik het leuk vind, en stoppen is dan erg moeilijk.

Als je het eens in het weekend doe is het ook een fijne drug, ik heb ook migraine en daar was blowen ook erg goed voor, had weinig stress nu ook minder nu ik er langer vanaf ben. En ik ben snel opgefokt daar hielp het ook tegen. Het maakte me gewoon relaxed maar omdat ik nergens meer zin in had, ik vrienden ben kwijt geraakt, 2 scholen en 3 stage's er door heb verkloot ben ik gestopt, wat me overigens ook heeeeel lang heb gekost, maar het is me gelukt en daar ben ik blij om.

Ik denkt dat je het wel begrijp of niet dan?
Klik om te vergroten...

Ja, niemand zei ook ooit dat het makkelijk is. Je kan niet van drugs verwachten dat ze je op je wenken bedienen en je goed doen voelen, zelfs MDMA niet. Je moet je best doen om goed in je vel te zitten, en dan werkt 't veel beter. Ik snap wat je bedoelt met wietverslaving, ik heb het zelf ook heel erg lang niet kunnen laten om het te roken, en als ik het dan deed dan was het effect veel minder fijn dan ik had gedacht dat het zou zijn, elke dag weer.
En ik wil ook altijd meer, dus dat snap ik ook, maar het is me uiteindelijk gelukt om dat te onderdrukken, want dat kan.

En als ik advies mag geven over die andere problemen van opgefoktheid en hoofdpijn, je zal t misschien niet geloven maar dingen als kruidenthee drinken, mediteren, (rustige !) muziek luisteren helpen echt. Veel mensen hebben het gevoel dat het leven sneller gaat dan leuk is, en die mensen moeten begrijpen dat je zelf bepaalt hoe snel het gaat. Enfin, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Oh, en drink ayahuasca ! :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
RSW zei:
Oh, en drink ayahuasca ! :)
Klik om te vergroten...

7-8 maanden geleden toen ik Ayahuasca net ontdekte raadde ik het iedereen aan, nu doe ik dat niet meer. Ayahuasca is niet altijd goed voor elke situatie en zeker niet voor iedereen. Kijk uit wie je het aanraad.. verder helemaal met je eens over kruidenthee, mediteren en rustige muziek. Sinds ik reggea luister ga ik elke keer stuk chiller naar mn werk dan gestoorde keiharde beats om me wakker te maken.
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Misschien is zijn zuid holland niet zo groot?
Klik om te vergroten...
Touché.

Ik vind het ook bijzonder knap dat hij de verkeerde metro nam. Kijk als je nou de verkeerde bus neemt, oke.. daar zijn er 75843975 van.. maar dude, er zijn maar 2 metro's! TWEE!
Klik om te vergroten...

hahahahahahahaha :grin: :grin:
zoals hij al zei,, he was buzzed!! :stoned:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ken dat je wil eig niet kotsen omdat er nou eenmaal zoveel mensen zijn die je zien stoned zijn, maar door het gevoel dat er veel mense in de buurt zijn word je net nog slechter en nerveuzer, en dan keert je maag natuurlijk helemaal om :kots:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
's ochtends blowen? een pure joint? na 2 weken gestopt te zijn? voor school? in de metro?

ja, tel dat bij elkaar op :P
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zazuu. zei:
's ochtends blowen? een pure joint? na 2 weken gestopt te zijn? voor school? in de metro?

ja, tel dat bij elkaar op :P
Klik om te vergroten...

Ja super dom natuurlijk.
Dat weet ik, en het ergste is nog ik kwam net van een kennismakingsgesprek bij een afkickcentrum. Was denk ik een uur of half 10 dat ik me joint opstak.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon elke dag genoeg blowen, dan gaat ge nooit zooo stoned zijn van een pure sigaar dat ge niet meer weet wat ge doet en moet kotsen :)
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
geekos zei:
Gewoon elke dag genoeg blowen, dan gaat ge nooit zooo stoned zijn van een pure sigaar dat ge niet meer weet wat ge doet en moet kotsen :)
Klik om te vergroten...

Er staat toch ook dat ik een halfjaar elke dag heb geblowd en dit een terugval was?
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was 2 weken gestopt met blowen, enorm kut voelde ik me, kon nergens anders aan denken. Ik dacht ik ga gewoon weer even blowen, ik rook een pure zonder er bij na te denken dat na 2 weken je thc uit je bloed is en je er dus heftiger op reageert. Ik dacht ik ga rustig naar school, maar nee....

Ik ging in de metro en toen begon het al, ik moest na een paar halte's kotsen, in de bochten onder de tunnel kreeg ik momenten alsof ik continu loopings maakte, ik zat ook te schommelen geloof ik en me ogen en alles dicht te knijpen, heel vaag zag ik mensen raar naar me kijken want ik zat recht tegenover een paar mensen, ik wou me concentreren op iets om niet weer loopings te maken, dit gebeurde 3 keer en was erg extreem. Ik rende de metro dus uit zover dat lukte, kotsen lukte niet op het station. Ik dacht ik ga stukkie verder wat eten en drinken, toen ging het weer even en ging ik naar de metro. Ik dacht ahh eindelijk ben ik bijna bij school, maar opeens was het van huh ik ben ineens bij de hele andere kant, ik heb de verkeerde metro genomen en wtf het is alweer 1 uur verder!

Ik dus eindelijk de goede metro verder, ik dacht dat ik nu op het goede station was want het was de eindpunt, ik heb zeker wel 20 minuten voor over gehangen in de metro en een hoop gekotst wat een hoop mensen wegjaagde (Logisch), toen ben ik naar buiten gegaan en heb me tas laten liggen die vervolgens was gevonden door een conducteur, me pa belde me en zei ze hebben je tas op school gevonden dus je kan weer terug, ik zei dus nee en hij werd boos dus ik hangde op, ik een vriend bellen om te zeggen dat die naar me toe moest komen want ik was de weg kwijt. Tegelijk belde me ma telkens om te vragen wat het was, ik was dus ook de wegkwijt op de telefoon want kreeg berichten, wisselgesprekken en van alles erg vaag!

Uiteindelijk was ik alweer 3 uur verder en na overal rond gezwerfd te hebben door zuid-holland met de metro kwam een vriend die me zocht bij de straat wat ik vroeg aan iemand die voorbij liep. Hij heb me gebracht naar me opa die natuurlijk kwaad op me was, het was al 4 uur verder, was nog hartstikke stoned maar kon wel weer normaal denken zeg maar en gewoon praten, ik was gewoon normaal stoned toen met knallende koppijn.

Ik vraag me af of meer dit hebben meegemaakt want ik had zoiets heftigs nog nooit met weed meegemaakt! maar het heb me wel geholpen want voorlopig wil ik even niet meer blowen, en doe het rustig aan volgende keer op een weekend.
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
ligt het aan mij of zijn er nog mensen die hier niets van verstaan?
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#13
stuikeuh zei:
ligt het aan mij of zijn er nog mensen die hier niets van verstaan?
Klik om te vergroten...

Wat is er zo moeilijk aan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha loser
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb zeker wel 20 minuten voor over gehangen in de metro en een hoop gekotst wat een hoop mensen wegjaagde (Logisch)
Klik om te vergroten...
.

Omg. :openmouth: /disgust
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
Ik kwam, ik las, ik lachte :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
+1

Ontopic:
Meestal ik met vrienden ga smoken en er is een beginner bij die gaat overgeven is het toch best moeilijk om je lach in te houden als je dat hoofd ziet :tearsofjoy:
Maar ook ik ben wel eens misselijk geworden, een van mijn eerste keren toen ik heel moe was.
Waar ik verder ben gegaan ( heerlijk :hearteyes: ), ben jij gestopt, en omdat dat je doel was: top :stoned:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#17
iraqio zei:
ontopic. aan de ene kant heb ik medelijdenmet je en aan de andere kant ben ik blij voor je dat dit gebeurde :P Wiet is een mooie drug maar ook erg gevaarlijk. Dat je bad ging is aan de ene kant ook wel weer goed want nu blijf je ervan af. zo ben ik ook van me nicotineverslaving afgekomen. Had een maagzweer en bij elke peuk die ik nam werd ik kots en kotsmisselijk.
Klik om te vergroten...

Ik ben er blij mij dat ik bad ging :tongueout:
Lag ook aan de omstandigheden enzo misschien en blowde erg snel, ook dom natuurlijk, maarja ik blow nu af en toe, maar alleen onder invloed van andere middelen xtc bijvoorbeeld. En af en toe eentje in de weekend dat kan geen kwaad, rustig een jointje roken met maten blijft gezellig.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ajo mietjes kan je nog geen eens tegen een blowtje:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hellraiser_[NL] zei:
ajo mietjes kan je nog geen eens tegen een blowtje:P
Klik om te vergroten...
Grapjas.
s
sosozzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hellraiser_[NL] zei:
ajo mietjes kan je nog geen eens tegen een blowtje:P
Klik om te vergroten...

Nee sorry, ik kan alleen goed tegen cocaïne.... Dus?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."