#1
Dat dacht ik al..
Tegelijkertijd vitamine C nemen ofzo? Iets?
Zal wel niet, kut is dat!
Tegelijkertijd vitamine C nemen ofzo? Iets?
Zal wel niet, kut is dat!
Harderstyles zei:Kijk aan, van de site van Jellinek:
Geheugen
Vermoed wordt dat serotonine betrokken is bij het vastleggen van informatie in het geheugen. Een tekort belemmert deze functie. Duidelijk is geworden dat bij regelmatig XTC gebruik geheugenstoornissen kunnen ontstaan.
Hoop dat jullie d'r wat aan hebben, er is dus niks aan te doen helaas! Misschien toch maar de volgende keer aan de PEP :P
Harderstyles zei:Dat weet ik dus niet, blijkbaar wel?
Ik moet iets hebben wat dat niet doet.. Iemand?
KoxBox zei:Harderstyles zei:Dat weet ik dus niet, blijkbaar wel?
Ik moet iets hebben wat dat niet doet.. Iemand?
Water?
KoxBox zei:Dat was eigenlijk (redelijk) serieus. :P
Van alle drugs word je toch vergeetachtig...
Harderstyles zei:Dat weet ik dus niet, blijkbaar wel?
Ik moet iets hebben wat dat niet doet.. Iemand?
Harderstyles zei:Haha grappig dat je dat zegt, en misschien heb je wel gelijk.. Ben dit jaar namelijk tijdelijk studieloos, kijken hoe het gaat vanaf september dan![]()
Beanhead zei:Harderstyles zei:Haha grappig dat je dat zegt, en misschien heb je wel gelijk.. Ben dit jaar namelijk tijdelijk studieloos, kijken hoe het gaat vanaf september dan![]()
Dan zijn we met twee.
Ik merk wel dat ik dommer word omdat ik niet meer leer.
Begin met boeken te lezen, schrijf dingen op!
had ook eigenlijk alleen dit moeten laten staanHarderstyles zei:SperSIZEboon zei:daar merkte ik bij jou nou niks van de vorige keer...Harderstyles zei:Haha ik heb sowieso (bijna) heb gehoord dat je dan dingen minder goed kan onthouden ofzoiets, iemand iets over gehoord? :P
ben ik nou zo naard e klote of snapt niemand deze?![]()
hahaha ja dat zou wel lekker zijnHarderstyles zei:Hahahaha ja, dan beken ik schuld! Tering ik zou nu een fortuin geven voor één hemels snoepje..![]()
SperSIZEboon zei:hahaha ja dat zou wel lekker zijnHarderstyles zei:Hahahaha ja, dan beken ik schuld! Tering ik zou nu een fortuin geven voor één hemels snoepje..![]()
![]()

dat heb ik wel nog hierHarderstyles zei:SperSIZEboon zei:hahaha ja dat zou wel lekker zijnHarderstyles zei:Hahahaha ja, dan beken ik schuld! Tering ik zou nu een fortuin geven voor één hemels snoepje..![]()
![]()
Of een lijntje pep![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."