#1
Haha geniaal live report. Geeft goed weer hoe je je voelt en hoe je denkt op het moment van trippen.
J86 zei:Hahahaha, zoooo mooi dit
Ook echt dat MSN gesprek![]()
Zoveel herkenbare dingen, geweldig.
Beste livereport dat ik ooit gelezen heb.
Met al die hallucinaties enzo, twijfelde je nou nooit of je wel echt met iemand op MSN zat ofzo? :P

Drientje zei:Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.zazzoo zei:-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.
-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand![]()
-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor.En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft
![]()
SperSIZEboon zei:ik neem meestal na het feest meer drugs als op het feestBeeeb zei:Harderstyles zei:Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven!![]()
![]()
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppenOké
![]()
Beeeb![]()
![]()
![]()
it'sme zei:Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat![]()
![]()
En inderdaad de echte
gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren.....
![]()
![]()
![]()
yxes zei:Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^
pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P
~yxes
Harderstyles zei:yxes zei:Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^
pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P
~yxes
Inderdaad, was heerlijk!
Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
Harderstyles zei:Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
lipsticknmascara zei:Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
KoxBox zei:lipsticknmascara zei:Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."