Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene Mercedes (Live Report)

Groene Mercedes (Live Report)

127 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
j
j3llyguyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha geniaal live report. Geeft goed weer hoe je je voelt en hoe je denkt op het moment van trippen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat heb je genomen ? :)
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Groene Mercedes

Maakt niet uit, iets of iemand om slap tegenaan te zeveren!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Groene Mercedes

ja,bijna iedereen zegt altijd koekiemonster of grover :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Groene Mercedes

Krijg net een smsje:

Goeiemorgen schatje!

Mijn dag is weer goed :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha lekker hoor
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
J86 zei:
Hahahaha, zoooo mooi dit

Ook echt dat MSN gesprek :grin:
Zoveel herkenbare dingen, geweldig.

Beste livereport dat ik ooit gelezen heb.
Met al die hallucinaties enzo, twijfelde je nou nooit of je wel echt met iemand op MSN zat ofzo? :P
Klik om te vergroten...


Haha, dankje! Nee dat gelukkig niet, maar verder wel hallucinaties in 't echt dus dat er mensen stonden in mijn kamer enzo. :mrgreen:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.
Klik om te vergroten...

Toch wel hoor, maar ik heb eens wat verdere research gedaan, en nu blijkt dat mdma in combinatie met antidepressiva de werking van mdma voor een stuk teniet doet. Van de week had ik mdma gebruikt samen met twee vriendinnen, de ene nam ook antidepressiva en de andere niet, met het zelfde resultaat. Hoewel zij een andere SSRI had als ik (seroxat) ervaarde ze ook niet wat het zou moeten zijn. Wel opgewekt en opgepept maar dat was het dan.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
Beeeb zei:
Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
Klik om te vergroten...

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb
Klik om te vergroten...
ik neem meestal na het feest meer drugs als op het feest :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha ik ook inderdaad! Op het feest een beetje om wel in de sfeer te zitten, maar niet zo erg weg te spacen dat je niets meer merkt van het feest en dan als je thuis bent helemaal LOS :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
it'sme zei:
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat zag ik dus ook toen ik dat msn gesprek aan het nalezen was, wist niet dat ik zo erg heen was!! :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
yxes zei:
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes
Klik om te vergroten...

Inderdaad, was heerlijk!

Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Harderstyles zei:
yxes zei:
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes
Klik om te vergroten...

Inderdaad, was heerlijk!

Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
Klik om te vergroten...

Ja meestal ben ik ook wel een stuk kwijt, beetje net als truffels of alcohol er gebeurd zoveel ineens. Meestal pas als je terug gaat denken vallen er weer wat stukjes op z'n plek, vooral als je met vrienden terug gaat denken kan je elkaar met lege gaten een beetje aanvullen. Zoals weet je nog dat ene moment met die kluisjes, dan komt het weer bovendrijven en kan je elkaar aanvullen ofzo :P
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Harderstyles zei:
Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
Klik om te vergroten...

Ik vergeet vooral vaak aan t einde van mn trip waar ik t toch over had. Soms zelfs tijdens mijn zin, dan verander ik ineens van onderwerp omdat ik gewoon niet meer wist waar ik t over had. Maar ik denk dat dat gewoon aan de hoeveelheid ligt.. Haha

Zo moest ik een keer naar het politiebureau na een feest, ik was zwaar vd plaat maar mijn tas was gejat met mijn pinpas/paspoort/geld/ov/etc. En ik had mijn vader gebeld om hem even in te lichten over het feit dat ik maandag wel naar het politiebureau zou gaan (omdat ik te 'moe' was), heeft hij geregeld dat ik meteen kon gaan. Dus ik zwaar vd plaat daarheen en gelukkig waren het twee oude vrouwtjes die niet wisten wat Masters was en ik zei steeds maar dat ik écht heel moe was. Ik vergat namelijk steeds wat ik zei haha echt kut. Maar ze hadden niets door, of ze deden alsof. Ze zeiden in ieder geval niets haha!

Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
lipsticknmascara zei:
Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
Klik om te vergroten...

Behalve dat er een verschil is tussen 8 jaar en 8u... :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
lipsticknmascara zei:
Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha ja, maar zoals KoxBox al zegt, er zit nogal een verschil tussen 8 jaar en 8 uur. Ik vind het altijd zo kut, betaal je veel geld voor je feestje vervoer pillen drinken en sigaretten, en dan weet je niet zoveel meer, alleen dat je een geweldige avond hebt gehad. Is er ook niks aan te doen, dat je je wel meer herinnert? (Nee, niet minder nemen zeggen!)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Minder nemen?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Minder nemen?
Klik om te vergroten...

Ik zal het in acht nemen! :grin:

Verder nog iemand tips? :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, ik denk dat je daar weinig aan kan veranderen eigenlijk...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."