#1
Drientje zei:Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.zazzoo zei:-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.
-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand![]()
-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor.En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft
![]()
Toch wel hoor, maar ik heb eens wat verdere research gedaan, en nu blijkt dat mdma in combinatie met antidepressiva de werking van mdma voor een stuk teniet doet. Van de week had ik mdma gebruikt samen met twee vriendinnen, de ene nam ook antidepressiva en de andere niet, met het zelfde resultaat. Hoewel zij een andere SSRI had als ik (seroxat) ervaarde ze ook niet wat het zou moeten zijn. Wel opgewekt en opgepept maar dat was het dan.
