Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene Mercedes (Live Report)

Groene Mercedes (Live Report)

127 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
zazzoo zei:
-wow, zo hard ga ik nooit van de mdma (heb nu wat op), bij mij doet het heel wat anders. Ten eerste kots ik bijna want de smaak is echt tè smerig, maar goed dat moet ik er maar bij nemen. Ten tweede begint m'n hart wat sneller te slaan en ik begin te zweten als een otter, en weet daarbij niet of ik het nu koud heb of warm, zoals nu dus. Alles en iedereen interesseert me nu en doe 10 dingen gelijk op de pc, maar om nu te zeggen dat ik van iedereen hou en dat alles goed aanvoelt dat heb ik nooit.

-Ik kon net zo goed speed genomen hebben of zelfs een paar pillen rilatine of concerta. Ik geniet nu wel wat meer van muziek en dan voornamelijk muziek van Justice , mstrkrft, boys noize en Fukkk Offf de iets hardere electro/house, voor zover dat interessant is voor iemand :)

-Ik ga straks naar een vriendin en geef derest van mijn mdma aan haar, anders jaag ik alles ineens erdoor. :grin: En het mooie is dat zij me een doosje zolpidem meegeeft :)
Klik om te vergroten...
Laat je mdma testen. Het is wss geen mdma.
Klik om te vergroten...

Toch wel hoor, maar ik heb eens wat verdere research gedaan, en nu blijkt dat mdma in combinatie met antidepressiva de werking van mdma voor een stuk teniet doet. Van de week had ik mdma gebruikt samen met twee vriendinnen, de ene nam ook antidepressiva en de andere niet, met het zelfde resultaat. Hoewel zij een andere SSRI had als ik (seroxat) ervaarde ze ook niet wat het zou moeten zijn. Wel opgewekt en opgepept maar dat was het dan.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Beeeb zei:
Harderstyles zei:
Typen voelt heerlijk aan! ik blijf lekker hele verhalen typen zolang ik maar met mijn vingers over die heerlijke toetsen mag gaan! Ik ben vanavond eerst op stap geweest in Eindhoven, toen ik thuiskwam verveelde ik me en toen heb ik maar besloten om ze te droppen en een tripreportje te schijven! :wave:
Klik om te vergroten...

:confused:
Eerst op stap en dan thuis pas een P-tje droppen :confused: Oké :)

Beeeb
Klik om te vergroten...
ik neem meestal na het feest meer drugs als op het feest :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha ik ook inderdaad! Op het feest een beetje om wel in de sfeer te zitten, maar niet zo erg weg te spacen dat je niets meer merkt van het feest en dan als je thuis bent helemaal LOS :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
it'sme zei:
Inderdaad een geweldige trip-report. Alweer een tijdje geleden..pillen, maar zo'n herkenbare trip wat je beschrijft! geweldig! Je ziet ook gewoon meteen aan het typen wanneer die goed inslaat :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: En inderdaad de echte :hearteyes: gevoelens! Heb het ook al vaker alleen gepakt, maar blijft leuker met iemand erbij, lekker knuffelen. Of met meer man en met zijn allen knuffelen, vertellen, insmeren..... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat zag ik dus ook toen ik dat msn gesprek aan het nalezen was, wist niet dat ik zo erg heen was!! :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Kortetermijngeheugendefecten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


(Leuk galgje-woord. :grin: )
Klik om te vergroten...

Haha ja :grin: Is mischien iets voor in het onzintopic, als we ons echt vervelen... Galgje met woorden de gerelateerd zijn aan drugs :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Kortetermijngeheugendefecten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


(Leuk galgje-woord. :grin: )
Klik om te vergroten...
Kortetermijngeheugendefectenonderzoeksmethodenboekje


:rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
Rabbithole zei:
Kortetermijngeheugendefecten :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


(Leuk galgje-woord. :grin: )
Klik om te vergroten...
Kortetermijngeheugendefectenonderzoeksmethodenboekje


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wow wist niet dat dat woord bestond :openmouth:
Dat raad niemand :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
ik weet ook niet of het wel correct is, volgens mij wel
Klik om te vergroten...

Google kent het in ieder geval niet :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
SperSIZEboon zei:
ik weet ook niet of het wel correct is, volgens mij wel
Klik om te vergroten...

Google kent het in ieder geval niet :P
Klik om te vergroten...
nee het zal ook ongetwijfeld niet in de dikke van dale staan :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het eerste woord van Rabbithole bestaat dan weer wel:

http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1 ... en&spell=1
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damn, dit is echt BRILJANT...! :hearteyes:

Zo herkenbaar! En een tikkeltje jaloers omdat het voor mij alweer té lang geleden is...

Nice one!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
T-men zei:
Damn, dit is echt BRILJANT...! :hearteyes:

Zo herkenbaar! En een tikkeltje jaloers omdat het voor mij alweer té lang geleden is...

Nice one!
Klik om te vergroten...

Haha thanks! Morgen ga ik weer :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Groene Mercedes

Iemand behoefte om met mij te chatten door mijn trip heen, aangezien er verder niet veel te beleven is rond dit tijdstip? Stuur maar een PM met je hotmailadres! Bedankt :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Groene Mercedes

Overigens, ze slaan nu keihard in, ik zit heeeerlijk achter mijn pc'tje te genieten, echt mega geweldig dit :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Groene Mercedes

En daaaaar gaat mijn kaak!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Groene Mercedes

Ik wou dat jullie hier waren, ik hou van jullie allemaal en wie dit momenteel leest, je bent uniek in wat je bent, blijf vooral zoals je momenteel bent, trek je niet teveelvan anderen aan en geniet van het prachtige leven!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Groene Mercedes

H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Groene Mercedes

Ik moet nu wel zeggen, dat gewesthijt aan heb gewl.\\\\\\


Be lannges blij dast ik heiand heb om mij t uiten

?
Geen idee wat ik daar mee bdoel :hearteyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Groene Mercedes

Ik hou van jullie, ik wou dat ik met jullie allemaal even kon praten, gewon even 1 op 1. jammer de bammer, partyime:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."