Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroene Mercedes (Live Report)

Groene Mercedes (Live Report)

127 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
yxes zei:
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes
Klik om te vergroten...

Inderdaad, was heerlijk!

Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Harderstyles zei:
yxes zei:
Haha geen touw aan vast te knopen, heel herkenbaar, lullen zonder dat je weet wat je zegt ^^

pupillen zo groot als zuidafrika xD lach dubbel :P

~yxes
Klik om te vergroten...

Inderdaad, was heerlijk!

Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
Klik om te vergroten...

Ja meestal ben ik ook wel een stuk kwijt, beetje net als truffels of alcohol er gebeurd zoveel ineens. Meestal pas als je terug gaat denken vallen er weer wat stukjes op z'n plek, vooral als je met vrienden terug gaat denken kan je elkaar met lege gaten een beetje aanvullen. Zoals weet je nog dat ene moment met die kluisjes, dan komt het weer bovendrijven en kan je elkaar aanvullen ofzo :P
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harderstyles zei:
Trouwens, heeft iemand anders ook last van dat je na 't trippen op XTC flinke stukken kwijt bent van je geheugen? En helpt het als je minder neemt? Ben erg benieuwd hiernaar!!
Klik om te vergroten...

Ik vergeet vooral vaak aan t einde van mn trip waar ik t toch over had. Soms zelfs tijdens mijn zin, dan verander ik ineens van onderwerp omdat ik gewoon niet meer wist waar ik t over had. Maar ik denk dat dat gewoon aan de hoeveelheid ligt.. Haha

Zo moest ik een keer naar het politiebureau na een feest, ik was zwaar vd plaat maar mijn tas was gejat met mijn pinpas/paspoort/geld/ov/etc. En ik had mijn vader gebeld om hem even in te lichten over het feit dat ik maandag wel naar het politiebureau zou gaan (omdat ik te 'moe' was), heeft hij geregeld dat ik meteen kon gaan. Dus ik zwaar vd plaat daarheen en gelukkig waren het twee oude vrouwtjes die niet wisten wat Masters was en ik zei steeds maar dat ik écht heel moe was. Ik vergat namelijk steeds wat ik zei haha echt kut. Maar ze hadden niets door, of ze deden alsof. Ze zeiden in ieder geval niets haha!

Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
lipsticknmascara zei:
Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
Klik om te vergroten...

Behalve dat er een verschil is tussen 8 jaar en 8u... :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
lipsticknmascara zei:
Maar in feite is dat toch altijd ook wel zo? Net als toen je 8 was of 15 heb je echt wel dingen meegemaakt die je niet meer weet totdat iemand het ineens zegt! Toch?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha ja, maar zoals KoxBox al zegt, er zit nogal een verschil tussen 8 jaar en 8 uur. Ik vind het altijd zo kut, betaal je veel geld voor je feestje vervoer pillen drinken en sigaretten, en dan weet je niet zoveel meer, alleen dat je een geweldige avond hebt gehad. Is er ook niks aan te doen, dat je je wel meer herinnert? (Nee, niet minder nemen zeggen!)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Minder nemen?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
T-men zei:
Damn, dit is echt BRILJANT...! :hearteyes:

Zo herkenbaar! En een tikkeltje jaloers omdat het voor mij alweer té lang geleden is...

Nice one!
Klik om te vergroten...

Haha thanks! Morgen ga ik weer :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."