#1
Re: Groene Mercedes
Ik heb een nieuwe persoonlijke held![:tearsofjoy:]()
Ik heb een nieuwe persoonlijke held
Fronske zei:Dit is het eerste interessante xtc livereport dat ik hier lees. Je geeft goed weer wat de lovefeeling inhoudt
Have fun!
Harderstyles zei:Ik heb een nieuwe persoonlijke held![]()



Harderstyles zei:Ik wou dat jullie hier waren, ik hou van jullie allemaal en wie dit momenteel leest, je bent uniek in wat je bent, blijf vooral zoals je momenteel bent, trek je niet teveelvan anderen aan en geniet van het prachtige leven!
Harderstyles zei:Begin me nu zo langzamerhand te realiseren dat ik best wel ver heen was, heb samen met mijn ex die naast mij zat (niet dus) een gesprek gehad over de cola, en ik heb mijn broer binnen zien zien komen om zich om te kleden (Ben heel de week alleen thuis..)
En ohja, heb geprobeerd om de colafles te gebruiken om via dat tuutje bovenop een smsje te versturen, dat ik 'm oplas en dat die fles 'm dan zou verzenden. En ik maar wachten op antwoord![]()
Damn gast! Volgens mij heb jij echt een hele mooie en harde avond gehad. Ik heb eigenlijk nog nooit alleen X gebruikt. Aan te raden of toch beter met anderen erbij?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."