#1
Ik heb nog nooit heroine gebruikt, en ik ken jou niet als persoon, net zoals 90% van de mensen die hier posten en jou willen behoeden van een ondergang.
Je bent zeker intelligent, je hebt je daarnaast erg goed ingelezen over de drug en haar gevaren. Ik geloof ook best dat jij sterk in je schoenen staat, de vraag is of je dit je gaat helpen. Ook jij weet ongetwijfeld dat heroine een 'sluipmoordenaar' is en voordat je het weet ben je hooked. Jij, de kenner, weet ook dat het ongelovelijk moeilijk is om af te kicken van hero, en tuurlijk ben jij sterk genoeg om ook weer van deze drug af te komen.
Is het dan al niet te laat? als je iets merkt van verslaving? oke, jij kan wel stoppen. jij bent sterk genoeg. Maar wil je jezelf dit aandoen?
Je bent zeker intelligent, je hebt je daarnaast erg goed ingelezen over de drug en haar gevaren. Ik geloof ook best dat jij sterk in je schoenen staat, de vraag is of je dit je gaat helpen. Ook jij weet ongetwijfeld dat heroine een 'sluipmoordenaar' is en voordat je het weet ben je hooked. Jij, de kenner, weet ook dat het ongelovelijk moeilijk is om af te kicken van hero, en tuurlijk ben jij sterk genoeg om ook weer van deze drug af te komen.
Berbatov zei:Maar ik heb voor mezelf besloten dat als ik ook maar iets merk van verslaving of er lasten van ondervind dat ik er per direct mee stop.
Is het dan al niet te laat? als je iets merkt van verslaving? oke, jij kan wel stoppen. jij bent sterk genoeg. Maar wil je jezelf dit aandoen?
