#1
J0rrit zei:Je houdt jezelf voor de gek kerel. Waarom laat je het niet gewoon met rust? Ik heb 3 keer heroine gerookt en 1 keer gesnoven ( 3 jaar geleden ) en heb het erna nooit meer gedaan. Heb dat van te voren ook gezegd, en heb m eraan gehouden, jij kon dit blijkbaar niet, LOSER
Ik heet geen J0rrit senior, ik doe het op mijn manier. Het sterkt jezelf als je van visie durft te veranderen nadat je geconfronteerd wordt met nieuwe indrukken. Na het incidentele gebruik was ik van mening dat ik dit wel vaker kon doen zonder dat ik de kans groot acht op afhankelijkheid.
.
. laat alsjeblieft snel weer wat van je horen!!