Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de smaak is wel lekkerder dan normale wiet, vind ik dan he"
"whehe Ik ben nog nooit out gegaan maar ik word wel para als ik teveel gerookt heb hehe"
"dat met iets willen zeggen en dan niet uit je woorden komen heb ik ook vaak als ik stoned ben, hetzelfde heb ik met een bericht tikken. heb deze paar zinnen al 4x over getikt"
"ik heb echt een pleurishekel aan wachten, al is het maar een min langer dan dat ik het wil begin ik me al te irriteren."
"loadrunner zei: je zit naast een leuk meisje in de kroeg, en loopt naar de wc, en ziet haar dan ineens uit de wc lopen. En niet in de gaten hebben dat het haar zusje is. je zegt: "Hee jij zat toch net... oh nee laat maar. " Dan je zelf afvragen of ze denkt "is die wel helemaal 100%" Klik om te vergroten... dan moet je wel heel erg ver heen zijn"
"thc is er na een dag al uit, toen ik 10 jaar terug bij de keurigen van de landmacht stond had ik de dag ervoor nog geblowed, geen probleem."
"Las een aantak topics can mensen die para worden van roken en ik moet eerlijk zeggen, als ik een beetje teveel erin doe word ik ook para. Het gekke is 12 jaar geleden had ik daar nooit last van, toen rookte ik echt dikke joints bijna helemaal puur nooit last. Als ik dat nu doe ga ik zwaar para worden bij deze dan ook, ik zeg de wiet en hash was vroegah relaxter dan die van nu"
"pipoxyz zei: euh..nederwiet?...wat is nederwiet behalve internationaal aangekochte en verkochte zaadjes. amerikaanse wiet is net zo sterk als de Nederlandse hoor..,. (misschien moet ik de fabeltjes thread maar weer eens terug vinden Klik om te vergroten... Pak jij je krantje maar, toevallig ben ik net terug van 7mnd Amerika en kan je zeggen dat de wiet van mindere kwaliteit is dan hier! Mja, hun roken bijna alleen maar splifs, sigaar vol met wiet zonder toevoegingen, ja door die hoeveel word je wel knetter"
"Van hash heb ik nooit problemen van wiet wel"
"dat is echt goedkoop pm mij maar als het goeie wiet is en het kost maar €700"