Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMultigas/aanstekergas trip.

Multigas/aanstekergas trip.

122 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pammer zei:
Sublimo zei:
Dat klopt...

Zijn er eigenlijk wel positieve effecten van het snuiven van multigas? Of is het gewoon naar de klote zijn en denken dat je high bent ? :P
Klik om te vergroten...
Veel mensen onder de 16 hebben snel een placebo effect :wink:.
Klik om te vergroten...

Wat heeft de leeftijd daarmee te maken ?
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Pammer zei:
Sublimo zei:
Dat klopt...

Zijn er eigenlijk wel positieve effecten van het snuiven van multigas? Of is het gewoon naar de klote zijn en denken dat je high bent ? :P
Klik om te vergroten...
Veel mensen onder de 16 hebben snel een placebo effect :wink:.
Klik om te vergroten...

Wat heeft de leeftijd daarmee te maken ?
Klik om te vergroten...
Meestal zijn kinderen of beginnende pubers vatbaarder voor placebo effecten.
Daarmee zeg ik 'de meesten', want sommigen zijn nu eenmaal sneller in hun pubertijd dan anderen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

boterkoek17 zei:
creatief is t ieder geval!

volgende keer zenuwgas proberen? ik kijk al uit naar je volgende report! :)
Klik om te vergroten...

Dat tripreportje komt er dan niet meer :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Re:

Sublimo zei:
boterkoek17 zei:
creatief is t ieder geval!

volgende keer zenuwgas proberen? ik kijk al uit naar je volgende report! :)
Klik om te vergroten...

Dat tripreportje komt er dan niet meer :P
Klik om te vergroten...
Dat zou me toch maar op de zenuwen werken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Re:

KoxBox zei:
Sublimo zei:
boterkoek17 zei:
creatief is t ieder geval!

volgende keer zenuwgas proberen? ik kijk al uit naar je volgende report! :)
Klik om te vergroten...

Dat tripreportje komt er dan niet meer :P
Klik om te vergroten...
Dat zou me toch maar op de zenuwen werken.
Klik om te vergroten...

Ja, om helemaal nerveus van te worden.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat "trippen" wordt veroorzaakt door een gebrek aan zuurstof in je hersens + schadelijke stoffen in je hersens.
Het is niet echt gezond voor je hersens en je lichaam, maar ja, geen enkele drug is gezond voor je (;
Ikzelf zou het nooit proberen, als ik wil trippen ga ik gewoon naar de smartshop achter wat truffels of salvia (;
Toch leuk dat je je ervaring meedeelde.

Greets Herbalisme
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#7
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
Klik om te vergroten...

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
LADd zei:
Sublimo zei:
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
Klik om te vergroten...

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
Klik om te vergroten...
Oh? Dan raad ik je aan om eens van een gebouw te springen. Dat is dan toch ook een aanrader..
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prrrrt... Deden wij ook vroeger als cheap spul. Soms rende je plots héél hard, soms deed je gigantisch raar, maar steeds hoorde ik sirenes. Enge doordringende sirenes.

Deo geeft hetzelfde effect. Sjaal ofzo er paar x rond, spuiten en inademen. Anyhow, ik háát zo'n ''trips'', maar het mag/moet zeker aan bod komen, sowieso.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Irezz zei:
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen doet zulke stomme dingen op die leeftijd. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
Irezz zei:
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen doet zulke stomme dingen op die leeftijd. :P
Klik om te vergroten...

Niet iedereen komt er danook op om deo te ademen :tongueout:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan moet je wel redelijk wanhopig zijn en wat "issues" hebben. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is dan weer jouw mening :) Ik heb gevoeld wááróm het slecht is, wááróm ik het niet meer moet doen, en dat 's me persoonlijk meer waard dan nooit al danniet domme experimentjes te doen :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Van fouten maken wordt men wijs inderdaad, tenminste meestal.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, ik ben nu 29 en geloof me, toen ik 14 was in 1994 was ik nog niet zo bezig met drugs. Ik deed zeker domme dingen :P

Me verkleden als ninja en snachts ongezien over straten spacen, soms zelfs over daken :grin:

Its true...

Maar gas zuigen, no way. Daarbna wel gaan roken, drinken en blowen. Paddo's, truffels en een paar keer mdma.

Ik begrijp dat je ervaring dat het slecht voor je is als positief gezien kan worden... Maar ik vind het gewoon te ver gaan.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
LADd zei:
Sublimo zei:
Het is echt geen aanrader hoor.
Klik om te vergroten...

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
Klik om te vergroten...
Oh? Dan raad ik je aan om eens van een gebouw te springen. Dat is dan toch ook een aanrader..
Klik om te vergroten...

ok, bedankt voor de tip
maar nee,, ik hou het bij gastoeters :rock:

:wave: :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."