"Hallo !
Ik had een vriedin die zelf met multigas begonnen was.
Die vond het leuk door het grappige stemmetje dat je als effect krijgt,
maar later als ze helemaal weg was, vond ze het nog leuker door het effect je ervan krijgt.
Ze vertelde me steeds hoe leuk & grappig het wel niet was...
Later zijn we samen naar de winkel achter multigas geweest (ik zelf wou ook eens proberen).
Om te zorgen dat we niet verslaafd zouden worden, gingen we die 2flessen kopen (1voor elk) Maar beloofden elkaar dat we na die dag , dit nooit meer zouden doen. Deze belofte werd echter gebroken toen we dit samen met vrienden deden (op die zelfde dag) en besloten om het enkel nog te doen als we samen waren met iemand van het groepje.
Ze nam zelfs de flessen mee naar het school , toen we tijden de speeltijd in een gang van de lokalen waren, waren we weer bezig , mijn vriendin begon opeens te schreeuwen toen ze helemaal weg was! Ik gaf haar -een nogal harde- klap, waardoor ze terug bij bewustzijn kwam, en ze wist helemaal niets af van het gebeuren.
In de lessen L.O. was dit nog leuker, toen we moesten lopen liepen we helemaal scheef, en lachten hele tijden, als het leuke effect verdwenen was en we er dus niet aankonden (doordat deze flessen in de kleedkamer lagen) werd ik vermoeid, en sloom. Ik had echt geen zin in L.O. les, toen deze les gedaan was, konden we in de kleedkamer weer verder doen.
Op diezelfde dag tijdens de speeltijd , hield een leerkracht ons in de gaten , maar dat kon ons niet schelen , we deden verder (ook toen ze naar ons keek)... na deze speeltijd , riep mevrouw enkel mijn vriendin bij haar , ik was helemaal in paniek... wat als dit zou uitkomen? zou ze me verraden? ... ik zat vol met vragen zonder antwoord, vrienden stelden me gerust , dat zij niet de vriendin is die iemand zou verraden. Toen kwam ze later met de leerkracht tot mij , en vroeg of ik mee kwam naar het lokaal , ze vstelede enkele vragen , en ze nam het gas tot haar bezit ,ze beloofde dat ze er niet met naar onze ouders ging gaan , ze gin er met niemand over gaan praten (en daar hield ze zich dan ook aan ) Ik was zoooo teleurgesteld , dat ze me toch maar veraadde , maar ze zei , dat ze het deedc voor ons goed, omdat ze dacht dat ik niet ging kunnen stoppen , en dt zij zich dan ook niet aan de verleiding zou kunnen weerstaan , na die dag gingen we nooit meer iets met dat spuk te maken hebbe, (daar hield ik me aan) later , toen we afgesproken hadden , gingen we rwee sigaretjes oproken , (gewoon om is te doen ) ik vertrouwde het om niet verslaafd te worden , en ook zij dacht niet verlsaagd te worden. Ik zelf had nooit het gevoel dat ik zin had in een siagaret, maar mijn vriendin wiel , en 2 dagen later wou ze aan weed beginnen , heb ze kunnen overhalen om niet te cdoen , en ze ging ook iets doen aan haar rook verslaving, ik ben benieuwd wat het volgende word, word dit het begin van een drugsverslaade? en gans dit verhaal begon door een trekje van een sigaret...
Multigas op zich heeft vele nadelen, en vele bijwerkingen , doe dit enkel als je weet aar je grenzen liggen. Maak ook duidelijke afspraken , maar ik raad dit zeker niet aan !! Het leven is meer dan drugs..."