"Mijn oude Durgsforum account ben ik vergete dus heb ik een nieuwe gemaakt, dit is desondanks wel mijn eerste tripreport dus verwacht niet te veel
Alles wat ik hier beschrijf vind zich plaats tussen zaterdagavond 7 uur PM en Vandaag 3 uur AM
7:00
ik doe mijn haren, pak mijn wiet en stop het in mijn portemonnee,,
Ik stap op de fiets en rij richting Indonees* (ja ik bazeer namen op afkomst :P).
Het plan voor de avond was om eerst te verzamelen bij Indonees samen met Kaaskop.
Daarna Spacer te ontmoeten in het andere dorp en samen naar Chinees te gaan die het hele weekend alleen thuis is. Spacer was er de nacht ervoor al blijven slapen.
7:30 Ik kom aan bij Indonees en zie dat Kaaskop er al is. We doen wat dingen en kleden ons goed aan
Het is immers koud buiten :P We vertrekken richting het andere dorp,, naar ongeveer 20 minuten fietsen in tergende kou,(8:00) zien we spacer ons op staan w88, hij rijdt op ons af en zegt:
'Ik heb wat chinees gehaald', hij maakt een bocht en we zien Chinees achterop zitten
We kennen het dorp niet en daarom moesten we hun daar ff tegenkomen,, we gingen nog even ergens langs om lange vloei te halen en reden naar Chinees zijn huis.
(8:15) Eenmaal daar aangekomen Klimt Chinees door het raam en doet de deur van binnenuit open,, spacer, ik, Kaaskop en indonees lopen naar binnen,, een geur van ranzige rook, zoete wietgeur en een sterke alcohol lucht komt ons tegemoet,, ''Gisteren was het dus ook leuk ruik ik'' zegt indonees. We gaan naar de woonkamer en nemen plaats in de lekkere bank,, we halen allemaal een gram goede sterke wiet tevoorschijn en spacer (onze draai pro) draait een perfecte jonko.
Chinees haalt bier en zet de TV aan,, Meteen een gezellige sfeer.
Tijd om wat over mijn gebruik geschiedenis te vertellen:ik heb het hiervoor pas een keer gedaan
Naar een joint te draaien met ik denk 2/3 gr wiet gaat ie rond,, we praten wat en het is gezellig,, ik begin me al wat lichter te voelen in mijn hoofd en begin me goed te voelen. CHinees moet lachen en vond het grappig,, hij zag al dat we zeker wouden zijn dat we onszelf helemaal roken.
9:00
De eerste Jonko is op en meteen haalt Spacer de Bong tevoorschijn,, Hij draait weer een van zijn masterlijke joints, giet wat ijs-thee in de bong en doet de jonko erin. We nemen allemaal flinke teugen,, Als een mokerslag voel ik de werking,, echt zo van BAAAAAM,, en ik voel echt een beetje tintelen en heel zweverig/licht in mijn hoofd. De bong gaat rond,, we praten over et effect, lachen maken flauwe opmerkingen en Indonees neemt het op met zijn mobiel.
Inmiddels draaien we onze derde joint en roken hem weer helemaal op met de Bong.
Geweeeldiiig,, we kijken wat saturday night live en zitten constant te zeiken of iemand em af wil zetten,, maar daar zijn we te lui voor.
(10:00) uiteindelijk lopen we naar het zolder want spacer en chinees hadden iets voorbereid. we komen boven in dat zoldertje (zo'n oude zolder waar je ook zon trappetje uit het plafond moet halen enzo,, allemaal houten steunbalken enzo. ik zie dat spacer en chinees heel chique 2 dozen hadden opgestapeld en daar een tafelkleed overheen hadden gelegt met een asbak in het midden en 4 leren stoelen eromheen,, het leek net een joodse onderduik plek. We staken er nog een op en staken em in de bong. Mijn ogen waren echt bloedrood met mega pupillen ahah..,,
We waren inmiddels allemaal al zo ver weg dat we bij niet meer konden maar we gingne door
Toen ineens vonden we een dode muis,, fkin ranzig,, we deden hem in een kistje.. Toen ging Chinees wat bier halen. We zaten boven en waren in een heel melige bui en bovendien kenkerstoned. maar Kaaskop pakt de fantafles die we mee hadden genomen en zwaffelde hem met zijn,, eikel We zetten hem terug alsof er niets gebeurd was en toen Chinees terug kwam kwamen we naar 5 minuten pas met het idee zo van: jij drinkt die hele fles nooit in een keer leeg. Dus wij leggen 3 euro op tafel en zeggen tegen Chinees:''dat lukt je nooit''
Dus hij begint te drinken en wij allemaal lachen enzo en hij snapte hem niet nadat we hem hadden uitgelegt geloofde hij het niet en daarna moes ie bijna kotsen hahahah,,
Mja,, we dronken het bier op en begonnen toen aan iets anders,, SHOTS NEEMEEEEE :P
15 kleine glaasjes op tafel gezet,, allemaal gevult met iets dat iets van 45% was ofso,, dus wij 3,,2,,1,, zuipen!! allemaal slaan we er drie achterover,, lekkeeer,,, We raakte nog verder van et padje af.. Toen kwamen we echt op een of andere manier (vraag me niet hoe) om in een doos te scheiten,, dus Kaaskop (helemaal vant padje af) loopt naar die doos en legt een een grote knaap in
Spacer en Indonees rennen naar beneden,, ik en Chinees moeten kei erg lachen,, CHinees gaat ook en dan ben ik als enige nog met Kaaskop,, vervolgens besluit Kaaskop nog iets te doen,, Hij pist de kampeerspullen vna Chinees onder,, IK EN Hij echt een kwartier gelachen en daarna naar beneden gegaaan hahahahaha,,
(12:00) daar nog effe gepraat enso,, nog eentje gedraait,, daar nog van genoten,, ik voelde me toen echt geweldig,, echt zoooo gezellig,, we zaten gewoon in de bank,, een beetje hangen,, zeiden niks en keken gewoon een beetje tv,, maar op een of andere manier voelde dat zo geweldig eh
een uurtje later ongeveer ff allemaal een sigaretje gerookt en toen zijn Ik, Kaaskop en Indonees naar Indonees zijn huis gegaan,, We kende het dorp helemaal niet en we fietste ook niet bepaald snel dus het duurde keilang voor we thuis waren maar het was wel echt leuk want we waren toch nog best onder invloed,, ik had ook helemaal geen last van de kou.
(1:30) we keken nog wat tv maakte de bedden klaar en gingen alvast liggen.
Rond een uur of 11 werden we ineens wakker en gingen we naar boven voor ontbijt,, lekker flink wat gegeten en toen checkte we de mobiel van Indonees,, Echt jonge,, Wij in een deuk en we d88 na over alle vage dingen die we gedaan hadden en lagen en constant in een deuk,, maar ik kon wel zien aan Kaaskop dat ie echt spijt had van wat ie had gedaan.
De rest heeft niet echt veel interresants maja,, dan maak ik het tripreport maar af met dit dagje nog,, ik ben toen naar een andere vriend geweest,, daarmee over de nacht gepraat en gelachen en een appeltaart gebakken en lekker opgegeten,, nog ff wat Chop SHop gekeken en daarnaa naar huis gegaan,, lkkr friet gegeten en nu type ik dit tripreport..
The end
Eeen geeeeslaaaaagddd WEEEEKEEEEND :P"