Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste MDMA-ervaring, magisch...

Eerste MDMA-ervaring, magisch...

168 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Atropa zei:
Hoe gaat 't, anhaedra? :wink:
Klik om te vergroten...
Goed hoor.

Zoals gezegd: eind augustus een feestje, da's komend weekend dus. Ruim twee maanden sinds vorig gebruik, netjes toch? Verder staat ADE wel in de agenda, da's over 1,5 maand...

Heb alleen geen tijd meer om m'n pillen te testen, daar baal ik wel van...

Blauwe domino's, iemand info...?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas zegt het niet zoveel om te zeggen of blauwe domino's goed zijn of niet. Alleen testen geeft resultaat, het kan zo zijn dat het normaal prima pillen zijn en nu niet. Vooral bekende pillen worden snel nagemaakt dus het kan noga zijn.

Je wacht tijd is eigenlijk nog wat te kort 2 maanden. Ik zeg niet dat ik het nooit heb gedaan zo vlot op elkaar maar als je ook weer plant om tijdens de ADE te gebruiken dan raad ik het af.

Gebruik dan op de ADE en op komend feestje niks of wat anders dan een serotonine verbruiker als xtc

anhaedra zei:
Atropa zei:
Hoe gaat 't, anhaedra? :wink:
Klik om te vergroten...
Goed hoor.

Zoals gezegd: eind augustus een feestje, da's komend weekend dus. Ruim twee maanden sinds vorig gebruik, netjes toch? Verder staat ADE wel in de agenda, da's over 1,5 maand...

Heb alleen geen tijd meer om m'n pillen te testen, daar baal ik wel van...

Blauwe domino's, iemand info...?
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga vanavond nog ff langs testservice, denk ik. Misschien staat-ie op de lijst of anders een sneltest, da's beter dan helemaal niet testen. Jongen van wie ik ze heb (tussenpersoon) heeft ze zelf genomen en ze waren naar verluidt goed. Niet helemaal waterdicht maar wel risicobeperkend gezien de mogelijkheden, toch?

3 maanden is wel de meest conservatieve interval die je hoort. Dan is ruim 2 maanden ook heel aardig, zeker omdat ik na vorig gebruik nooit echt last ergens van had. Integendeel zelfs. Super afterglow.

ADE is een optie, moet even kijken of dat doorgaat en zo ja, met wat voor middeltjes.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap je goed hoor ik ga op de ADE ook weer gebruiken en das ook dan niet helemaal na 3 maanden maar wel behoorlijk dichtbij (2,5 maand). Daarvoor heb ik 6 maanden niets van XTC gebruikt. En daarna duurt het waarschijnlijk ook wel weer even.

anhaedra zei:
Ga vanavond nog ff langs testservice, denk ik. Misschien staat-ie op de lijst of anders een sneltest, da's beter dan helemaal niet testen. Jongen van wie ik ze heb (tussenpersoon) heeft ze zelf genomen en ze waren naar verluidt goed. Niet helemaal waterdicht maar wel risicobeperkend gezien de mogelijkheden, toch?

3 maanden is wel de meest conservatieve interval die je hoort. Dan is ruim 2 maanden ook heel aardig, zeker omdat ik na vorig gebruik nooit echt last ergens van had. Integendeel zelfs. Super afterglow.

ADE is een optie, moet even kijken of dat doorgaat en zo ja, met wat voor middeltjes.
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is de theorie, ja.

In de praktijk zijn er echter nogal wat mensen die zeggen dat ze "het wel effe regelen" maar vervolgens bedrogen uitkomen. Pas bij persoon #4 had ik beet.

Vandaar. Was zeker mijn plan om op tijd te zijn, niet gelukt helaas.
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#6
anhaedra zei:
Atropa zei:
Hoe gaat 't, anhaedra? :wink:
Klik om te vergroten...
Heb alleen geen tijd meer om m'n pillen te testen, daar baal ik wel van...
Klik om te vergroten...
Heb je dit niet aan je zelf te danken? Het lijkt erop dat je veel te laat bent gaan zoeken. Je weet al twee maanden dat je naar dit feestje gaat. Naar mijn mening had je al die tijd al snoepjes kunnen scoren en dan was er nog genoeg tijd geweest om met zekerheid vast te kunnen stellen wat ze bevatten.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ook, ja. Ik had die spullen op donderdagavond binnen. Dat gaat er sowieso een week overheen voordat je überhaupt weer kunt testen.

Een beetje spreiding qua openingstijden zou wel aardig zijn. Maar goed, al een hele luxe dat we kunnen testen in NL, natuurlijk.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beetje kort door de bocht hoor sommige mensen werken bijvoorbeeld iedere donderdagavond. Moet je maar net kunnen. Dan nog zorgen dat je je shit ook in huis hebt liggen. Mijn eerste dealer was qua afspraken ook nogal onbetrouwbaar.

En hij zegt toch dat ie vanavond even gaat /

Digitalism zei:
anhaedra zei:
Atropa zei:
Hoe gaat 't, anhaedra? :wink:
Klik om te vergroten...
Heb alleen geen tijd meer om m'n pillen te testen, daar baal ik wel van...
Klik om te vergroten...
Heb je dit niet aan je zelf te danken? Het lijkt erop dat je veel te laat bent gaan zoeken. Je weet al twee maanden dat je naar dit feestje gaat. Naar mijn mening had je al die tijd al snoepjes kunnen scoren en dan was er nog genoeg tijd geweest om met zekerheid vast te kunnen stellen wat ze bevatten.
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
En dan moet je ook een weekje wachten voor je het resultaat binnen hebt natuurlijk. Ik houd mijn inventaris bij in een excel bestand waar ook de testresultaten in staan. Ik vind het een mega luxe. Groot gedeelte is getest inmiddels de benzo's testen ze niet dus die niet en sommige psychedelica heb ik te weinig van om ze maar naar de service te brengen. Vanavond word het MXE.

Het is zeker een luxe.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
anhaedra zei:
Heb niet eens meer zin in een volgende pil.
Klik om te vergroten...
Nou dan spreken we je volgende week weer! :wave:

Maar serieus: goed dat je het alsnog naar je zin hebt gehad, zou mooi zijn als je je vanaf nu aan drie maanden pauze weet te houden!
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#11
ooscaar zei:
anhaedra zei:
Heb niet eens meer zin in een volgende pil.
Klik om te vergroten...
Nou dan spreken we je volgende week weer! :wave:
Klik om te vergroten...
LOL

Maar serieus: goed dat je het alsnog naar je zin hebt gehad, zou mooi zijn als je je vanaf nu aan drie maanden pauze weet te houden!
Klik om te vergroten...
Ja, zo zie ik het zelf ook wel. Denk niet dat het erg is om je er incidenteel een keer niet aan te houden. Als er zeg maar iets voorbijkomt.

Als je drie dagen achter elkaar zuipt ben je erna ook kapot. Maar het wordt pas een probleem als je dat iedere week doet. Niet 1 of 2x per jaar. Daar herstel je wel van.

Je hebt zelf ook niet altijd in de hand wanneer bepaalde geschikte gelegenheden zich aanbieden. Afgelopen tijd was het bijvoorbeeld zomer en festivalseizoen. Ik leer nu toevallig dat meisje kennen. De komende tijd staat er echter niks van die categorie in de planning.

Die 3 maanden zijn een soort conservatieve vuistregel. Err on the side of caution. Maar pluk de dag, weet je wel.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja zo is het knul lekker blijven droppen ..

anhaedra zei:
Die 3 maanden zijn een soort conservatieve vuistregel. Err on the side of caution. Maar pluk de dag, weet je wel.
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Enig genuanceerd denken is hier ook niet echt sterk vertegenwoordigd, wel?

Het is niet alsof de 3-maanden-regel een wetmatigheid is. Kun je me wel selectief quoten maar ik zeg zoiets toch echt in een bepaalde context.

Ik ga de komende tijd nadrukkelijk NIET droppen, dat geef ik ook aan. Heb net een vriend van me nog hetzelfde verteld.

Maar goed, schilder mij vooral af als een roekeloze gebruiker, die geen flauw idee heeft wat-ie doet en al met één been in de verslavingskliniek staat.

Als daarmee hier op het forum een goed voorbeeld wordt gesteld voor potentiële XTC-misbruikers, then so be it. Dan is het tenminste nog ergens goed voor.

Vind het verder prima dat je je mening ventileert, en je lijkt me ook een prima kerel, maar er wordt hier gewoon nogal dogmatisch geredeneerd, en op basis waarvan, vraag ik me af. Anders citeer je zelf even wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat de 3-maanden-regel de enige manier voor iedereen is om kerngezond en risicoloos xtc te gebruiken.

Sowieso moet je dosering erin betrekken, anders zegt zo'n interval nog niks.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tuurlijk is het maar een richtlijn, maar het is toch het verstandigst om dan aan de veilige kant te gaan zitten. Zoals eerder gezegd, zet je nogal wat op het spel. De dosering waarbij een driemaanden regelwordt geadviseerd bestaat wel, namelijk maximaal1.0-1.5 mg/kg (soms wordt ook 1.5-2.0 mg/kg geadviseerd voor mannen).
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn excuses het ging me meer om het woord conservatief :wink: Het kwam een beetje over als "fight the system het is een complot van de conservatieve regering :P" Daar reageerde ik even op. Maar 3 maanden is een goede voorzorgsmaatregel.

Ik had er ook even bij moeten zetten dt ik blij was om te lezen dat je even niet meer wou droppen en je het wat gewoontjes vind geworden. Hopelijk maak je het weer speciaal voor jezelf.


anhaedra zei:
Enig genuanceerd denken is hier ook niet echt sterk vertegenwoordigd, wel?

Het is niet alsof de 3-maanden-regel een wetmatigheid is. Kun je me wel selectief quoten maar ik zeg zoiets toch echt in een bepaalde context.

Ik ga de komende tijd nadrukkelijk NIET droppen, dat geef ik ook aan. Heb net een vriend van me nog hetzelfde verteld.

Maar goed, schilder mij vooral af als een roekeloze gebruiker, die geen flauw idee heeft wat-ie doet en al met één been in de verslavingskliniek staat.

Als daarmee hier op het forum een goed voorbeeld wordt gesteld voor potentiële XTC-misbruikers, then so be it. Dan is het tenminste nog ergens goed voor.

Vind het verder prima dat je je mening ventileert, en je lijkt me ook een prima kerel, maar er wordt hier gewoon nogal dogmatisch geredeneerd, en op basis waarvan, vraag ik me af. Anders citeer je zelf even wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat de 3-maanden-regel de enige manier voor iedereen is om kerngezond en risicoloos xtc te gebruiken.

Sowieso moet je dosering erin betrekken, anders zegt zo'n interval nog niks.
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, bedoelde "conservatief" als "voorzichtig" inderdaad. Heb geen politieke agenda hier of zo. :grin:

Ik heb een aantal jaren zeer braaf geleefd en door wat veranderingen in mijn leven heb ik mezelf weer gevonden en ben ik nu ten minste één zomer lekker los gegaan. En dat had ik voor geen goud willen missen.

Ook niet voor de 3-maanden-politie hier. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
----HALT 3 Maanden politie----

Dat los komen en jezelf weer ontdekken heb ik ook enorm gedaan 2 jaar geleden. Relatie ging uit verhuisde naar Amsterdam en hoppa ik kwam in aanraking met mijn eerste pilletje. Toen mezelf alsnog goed aan de 3 maanden ellende gehouden maar de tussentijd wel goed opgevuld zeg maar met van allerlei leuke stofjes.

Dit is ook soms mijn tip aan mensen om me heen die steeds weer de mist in gaan met de 3 maanden regel. Gebruik soms is wat anders. Misschien stomme tip maar het werkt wel. Gebruiken doen ze toch al.



anhaedra zei:
Nee, bedoelde "conservatief" als "voorzichtig" inderdaad. Heb geen politieke agenda hier of zo. :grin:

Ik heb een aantal jaren zeer braaf geleefd en door wat veranderingen in mijn leven heb ik mezelf weer gevonden en ben ik nu ten minste één zomer lekker los gegaan. En dat had ik voor geen goud willen missen.

Ook niet voor de 3-maanden-politie hier. :P
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#18
bobsacamano zei:
----HALT 3 Maanden politie----

Dat los komen en jezelf weer ontdekken heb ik ook enorm gedaan 2 jaar geleden. Relatie ging uit verhuisde naar Amsterdam en hoppa ik kwam in aanraking met mijn eerste pilletje. Toen mezelf alsnog goed aan de 3 maanden ellende gehouden maar de tussentijd wel goed opgevuld zeg maar met van allerlei leuke stofjes.

Dit is ook soms mijn tip aan mensen om me heen die steeds weer de mist in gaan met de 3 maanden regel. Gebruik soms is wat anders. Misschien stomme tip maar het werkt wel. Gebruiken doen ze toch al.
Klik om te vergroten...
Zeer herkenbaar.

En waarschijnlijk ook een zeer goede tip.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als drugsfanaat vind ik dat helemaal geen stomme tip. :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha nou het komt soms een beetje raar over. Wil je minder xtc doen gebruik meer andere drugs :P

Maar goed het heeft twee vrienden wel geholpen. Ze vonden speed maar eng en kende 2CB niet nu gebruiken ze veel minder XTC en inplaats daarvan gebruiken ze soms 2CB en soms een punt speed. Ik ben blij met hun verandering. Ook krijgen ze van speed veel meer op hun kop de dagen na het stappen :wink: dus daar blijven ze best goed van af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."