Psychedelibee zei:
Mooi geschreven report! Erg herkenbaar voor de eerste keer. Hoewel heel verleidelijk om nu vaak te gaan gebruiken raad ik je echt aan om telkens minstens 3 maanden ertussen te houden. Zowel om potentiële hersenschade te minimaliseren als het speciaal te houden.
Mislukt...
Even een korte update. Ben met vrienden een weekend weg geweest naar een huisje aan het water, iets wat we al 10 jaar organiseren. Er wordt altijd bier getankt en hooguit een jointje gerookt.
En net nu ik de magie van MDMA heb ontdekt, komt nog geen maand later een van die gasten onaangekondigd met een hele medicijnenkoffer aanzetten! Alsof het zo moest zijn. Had 20 minuten na aankomst al iets op.
De rest van het weekend was een gekkenhuis. De hele avond en nacht xtc, 's ochtends opstaan met een speed-bommetje, telkens MDMA kristalpoeder tussendoor voor het betere finetune-werk... en dat 2 dagen lang. We stonden letterlijk de laatste korreltjes van het tafelblad en elkaars handen af te likken toen de voorraad er bijna doorheen was. In je eentje op de bank liggen kreunen van puur genot. Dat soort praktijken.
Heb zelf denk ik ruim 4 xtc-pillen op verspreid over twee avonden/nachten. X-aantal keer pure MDMA erbij gepakt. Tussendoor ook nog wat bier gedronken (rustig aan).
Gisteren wilde ik bijkomen, wat hasj gerookt, paar biertjes gepakt. Vond het wel mooi zo. 's Avonds toch weer laten verleiden om een (een kleine dosis) MDMA te pakken. Heb ik spijt van. Slap gedrag. Werd vanochtend wakker met koude, gevoelloze vingertoppen en tintelende handpalmen. Trok na een uurtje gelukkig weer weg. Lichte kaakpijn bij hard kauwen. Voel me verder tot nu toe prima. Alcoholkaters zijn harder.
Ik had deze keer VEEL meer nodig, maar het waren duidelijk mildere pillen, en een relaxtere setting. Als je regelmatig gebruikt, krijg je het lekkere gevoel wel terug, maar is het ook snel weer weg en neig je dus naar bijpakken. Maar de toegevoegde waarde is steeds minder terwijl je wel steeds meer troep in je lichaam gooit.
Kreeg ook lichte hallucinaties. Vertragingen in je blikveld, zwermen vogels in de lucht, andere gezichten bij mensen.
Was gevoelsmatig een topweekend maar in alle eerlijkheid ging het ook nergens over, dit gedrag. Maar ja, hebben al afgesproken dat we van de zomer naar wat "feestjes" gaan...
![:hearteyes:]()