Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kverlangen zei: Als wij op zoek zijn naar slagroompatronen keken wij meestal naar de prijs en verzendkosten, maar bij toeval kwamen wij er achter dat er veel verschil zit in de hoeveelheid gas. Dus wij hebben op een zaterdagmiddag (tja je moet wat doen in het weekend) verschillende merken patronen naast elkaar gezet en dezelfde ballonnen gepakt. Wij hebben 4 patronen in een ballon gedaan en wat bleek, sommige ballonnen waren bijna 1/4 groter dan de andere. Wij hebben de fles na elk merk open gedraaid, er zat geen rest meer in. Dit hebben we nog een keer gedaan en we hadden hetzelfde resultaat. Wij hebben de volgende patronen gebruikt, Liss, Kayser, Isi, Mosa , Makro en 1x Kidde (daar hadden we nog maar een paar patronen van. De kleinste ballon was die van de makro, daarna Liss en Kayser en de grootste ballonnen waren die van ISI en Mosa en Kidde (maar die hebben we maar 1x getest). Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons. Wij gaan het binnenkort nog een keer doen, want daarna zijn al de ballonnen natuurlijk lekker opgrgaan Klik om te vergroten... Ook als je 50 patronen van de Makro haalt voor 11 euro?"
"Narayani zei: Kverlangen zei: Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons. Klik om te vergroten... Ik vraag me dus af in hoeverre dat op gaat. Prijs-kwantiteit is het enige wat blijkt uit je stukje. Merkte je ook echt verschil tussen merken of vind je het gewoon leuker als je een grote ballon hebt? Want groot zal ie zeker zijn met 4 patronen erin. Als ik zo veel lachgas op één avond zou doen zou het me geen hol meer uitmaken. Klik om te vergroten... Ik denk dat hij 4 verschillende patronen in 4 verschillende ballonnen bedoelt en deze heeft vergeleken :P"
"Ragazzo 'd Oro zei: Blokfluit zei: Vind een kleine dosis mxe wel chill Klik om te vergroten... Wat is het effect van mxe dan? Sorry Ben nog niet helemaal op de hoogte van alles haha Klik om te vergroten... Je krijgt een warm gevoel over je lichaam en ik zelf kan me veel beter in leven in muziek/films/docu's etc. Je krijgt er een beetje een waas van wat ik best vergelijkbaar vind met alcohol. Dit is dan dus wel in een lichte dosis."
"SmartieAndMe zei: Nee dat wordt op hun site gezegd. Bijna elk poeder bevat volgens hun wel een beetje ethylfenidaat.. Klik om te vergroten... Misschien hebben ze perongeluk een aantal verschillende stoffen samengevoegd en vinden ze het zonde om het weg te gooien.. :P"
"Fool zei: Bromide, Chloride, Ethyl, Propyl, maar waarom de Methylvariant 2C-D heet is mij een raadsel. Zal wel mooi in shulgin zn rijtje gestaan hebben. :P Klik om te vergroten... Misschien vergiste hij zich perongeluk bij 2C-D en keek hij naar het dimethoxy-gedeelte"
"Fijn dat het de goede kant op gaat! Succes"
"Inderdaad, 's avonds kan het nu makkelijk tot 5 graden afkoelen. Het lijkt me persoonlijk ook niet fijn om in te trippen, zeker niet als het ook nog donker is ook."
"Tof report! Zo herkenbaar dat je dan alles zó mooi vindt. Ik zelf heb ook de eerste paar keer truffels echt moeten huilen van intense vreugde en hoe mooi de wereld er wel niet uit zag. Edit: Voor de smaak zou je natuurlijk ook kunnen overwegen om het met (chocolade)vla oid te eten."
"anhaedra zei: Maar 2C-B werkt toch ook op je serotoninesysteem? Dus misschien niet handig als ik een tijdje geen X wil pakken. Klik om te vergroten... 2C-B verbruikt het alleen niet, zoals MDMA dat wel doet"
"anhaedra zei: Maar is het wel een partydrug dan? Klik om te vergroten... Voor mij niet echt, maar er zijn genoeg mensen die dit wel zo ervaren. Deze nemen over het algemeen wel minder dan dat ze het thuis zouden doen."