Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen naar gevoel aan lachgas. Het lijkt wel alsof iemand mij steeds bekijkt..

Een naar gevoel aan lachgas. Het lijkt wel alsof iemand mij steeds bekijkt..

45 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
sws stoppen met lachgas ken je beter gaan blowen,

en als je paranoia van je zelf ben’ ga je waan ideean krijgen ervan omdat het geluid als een helicopter gaat en dan de belevenis van somige woorden of daden van iemand ga je heel anders begrijpen op dat moment
o

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
onbekende.dame2020
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar zal ik beginnen.. zo’n jaar geleden, deed ik voor het eerst thuis een lachgas tank. Nadat de tank op was wilde ik meer.. in het begin deed ik het om de 3/4 dagen. Tijdens mijn spacen, gebeurde er rare dingen.. onverklaarbare dingen. Dingen die niet op “ een trip “ leken maar werkelijkheid. In het begin deed ik het erg veel en dit omdat ik steeds meer wou weten van iets dat met mij communiceerde tijdens de trip. Ook omdat ik me gewoon slecht voelde..
er was een soort trip waarbij ik iets wist , wat iedereen moest weten over het lachgas. Alsof je lichaam kan bestuurd worden tijdens het lachgas gebruik. Hoe vaker ik het deed hoe erger de trip werd. Op gegeven moment sprak ik met iets en hoorde ik een raar sprankelende geluid. Alsof t echt was. Iets zei me dat ik 2 kansen heb gehad en als ik zo door ga. Zo zij het steeds rare dingen. Ik was na 2/3 maand gestopt met het gebruiken van lachgas maar af en toe deed ik het nog wel eens. Ik weet nog dat ik heel graag wou stoppen met lachgas en t maar niet lukte en ik god om hulp schreeuwde. 1 maand later hadden we een bedrijfsfeestje en ik kon het natuurlijk weer niet laten. Tijdens die space zei een collega “ de meeste gaan dood naar deze ervaring omdat het ziel het niet aan kan” toen voelde ik een gekke neerslag in me buik weer met dat sprankelende geluid. Ga zo maar door.. de volgende dag weten de mensen met wie ik was helemaal niets meer of vertellen het verhaal anders. In het begin dacht ik dat ik gek was maar er zei ooit iets tegen mij “ ik ben overal en altijd’ ik kan in elke vorm contact met je krijgen. Dit gaf mij het gevoel alsof er iets in mij of de mensen waar mee ik ben kan treden en daar gebruik van kan maken tijdens lachgas omdat je het dan vergeet.. en als ik dit zo uitspreek wil ik echt geloven dat ik gek ben, maar ik heb werkelijk dingen gezien die uitkwamen. Nadat ik was gestopt met lachgas kreeg ik dubbele cijfers te zien op mn scherm. Ik werd een paar nachten achter elkaar wakker en zag steeds dubbele cijfers. Ik ben spiritueel geworden en twijfels ineens over de islam. Terwijl dat eerst een issue was tijdens mn spacen, wat het nou was dat zo dichtbij kwam? De duivel of god die me wou leiden tot het goede. Nadat ik die dubbele cijfers kreeg gebeuren er wel heel veel dingen onverklaarbaar en toevallig.. 3 maand voor dat het corona virus bestond kreeg ik ineens iets door dat ik mij en mijn kindje niet meer moest vaccineren. 3 maand erna was er een hele pandemie en dacht ik echt hoe wist ik dit.. hoe kan mijn hoofd iets weten wat nog niet is gebeurd.

goed om een lang verhaal kort te maken. Ik was dus een aantal maanden gestopt en er kwam iemand in mn leven waar ik wel eens lachgas mee deed weer. We hebben het 2 keer gedaan en het was gezellig. De 3e keer kreeg ik veel dubbele cijfers en iets zei me nee niet doen vandaag! Docht deed ik het. Die dag heb ik die jonge geslagen en het leek alsof iets mij wou testen. Alsof er iets in hem zat dat experimenten met me wou uitvoeren , hoe lachgas erop inslaat. Heel raar, die avond dacht ik dat ik dood zal gaan , omdat ik weer een deja vu had. Die dag heeft hij me laten zien dat er een dag zou komen dat ik alleen lachgas zal doen en dit gebeurde ook. Ik besefte dit pas tijdens de laatsten keer.
Ik ben de laatste tijd angstig voor de dood. En ik wil niet in een space geloven maar alles is zo toevallig.. ik blijf er nu zeker helemaal vanaf. Ook af en toe zit er niet meer ik voor mij. Ik weet echt niet wat ik moet doen om deze rare en nare ervaringen weg te denken. Tijdens mijn spacen app ik mensen die ik helemaal niet moest appen. De volgende dag ga ik kapot van de spijt en besef ik weer dat ik in een rare “ trip “ zat. Op gegeven moment bedacht ik me dat er wel iets ik lachgas kon zitten wat mensen kan besturen. Maar goed als ik dit hardop zeg, klik ik wel gek.
het is allemaal zo raar en toevallig dat het me echt gek maakt. Nadat ik geen lachgas meer deed , gebeuren er de raarste dingen in mn leven. Ik heb super veel geleerd op mentaal gebied maar t heeft echt angst achter gelaten. Dat is misschien ook de rede dat je t weer opzoek, om te begrijpen wat de space was, t wordt alleen veel erger na dat..
Iemand de zelfde ervaringen gehad? Wat hebben jullie gedaan.. Ik zal t fijn vinden om
In contact te komen met iemand die t zelfde heeft mee gemaakt
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
gek verhaal’ ik ken me wel herinneren dat toen ik lachgas deed ik een waan idee kreeg dat me mattie met een andere mattie ruzie had gekregen toen stond ik op uit de auto om er wat aan te doen en toen was er niks aan de hand, lachgas blijft ook raar spul
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel vaag mijn verhaal.. maar dat zijn de spacen ook.. niet uit te leggen!
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat zijn dubbele cijfers? Dat je dubbel ziet of 33, 66? En wat is daar dan precies zo bijzonder aan?

Oh en verder ben ik van mening dat je proffesionele hulp moet gaan zoeken om iets te doen aan je verslaving en verslechterende mentale toestand. Gaat niet best als ik dit zo lees, mijn excuses.
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nouja het is zeker bijzonder als je nooit wakker wordt in de nacht en je steeds dubbele cijfers te zien krijgt. Ineens wakker worden kijken en dubbele cijfers. Daarbij ben ik er niet meer aan verslaafd gelukkig , ik maak me meer druk om de spacen die ik heb gehad
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#7
53F6E1A6-F55C-4EDE-902A-09CC84B53C0D.pngToeval? Precies wanneer ik een foto nam was t 15:15 en mn pauze stond op 14.14 eng dit gewoon..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of die dingen nou 'echt' zijn of niet, het lijkt me sowieso goed om voor nu in ieder geval te stoppen met lachgas en beter nog helemaal.

Zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen bij het gebruik van lachgas (mijn gebruik ervan was ook vrij miniem) maar ik heb wel ervaring met kwaadaardig aanvoelende "entiteiten" of misschien beter gezegd energieën die mij over leken te kunnen nemen op psilocybine en LSD icm wiet. En ook ik voelde tegelijk angst en fascinatie hiervoor, waardoor de hint eerst niet aankwam bij mij om mijn gebruik ofwel te stoppen ofwel drastisch te verminderen. En tja, dan moet die boodschap harder en harder worden totdat het wel een keer goed binnendringt, maar dan zit je mogelijk met een trauma dat niet zomaar weggaat.

Persoonlijk denk ik dat het gewoon een keer écht goed mis gaat als je ermee doorgaat. En dat je bezighouden met dergelijke 'occulte' dingen niet goed is voor je geestelijke gezondheid. Als ik jou was zou ik het spul niet meer aanraken en je niet bezighouden met al dat cijfer gedoe. Word je niet beter van.
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt gelijk! Ik ga t ook echt nooit meer doen..
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat deed ik dus na een tijd, blowen maar daar wordt ik lui van en voel t alsnog verkeerd dat ik het doe snapje.. ik doe helemaal niet meer maar dat doet niet de ervaringen vergeten die ik had, dat is echt lastig en heel vaag.. maar je hebt wel echt gelijk, je legt het goed uit! Ik weet nog tijdens de laatste space gister. Ik wilde geen muziek aan doen en ineens ging de muziek aan en toen begon ook de rare trip.. muziek beĂŻnvloed je echt, de tekst ervan misschien
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
onbekende.dame2020 zei:
Ja dat deed ik dus na een tijd, blowen maar daar wordt ik lui van en voel t alsnog verkeerd dat ik het doe snapje.. ik doe helemaal niet meer maar dat doet niet de ervaringen vergeten die ik had, dat is echt lastig en heel vaag.. maar je hebt wel echt gelijk, je legt het goed uit! Ik weet nog tijdens de laatste space gister. Ik wilde geen muziek aan doen en ineens ging de muziek aan en toen begon ook de rare trip.. muziek beĂŻnvloed je echt, de tekst ervan misschien
Klik om te vergroten...
wat ik doe is gewoon zeggen’ dat het niet echt is
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
en dits allemaal puur van lachgas?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ga eens met je huisarts praten als je last blijft houden van deze angsten. Hier zit je jezelf alleen maar mee in de weg. Het klinkt alsof je een gevoeligheid hebt voor waanideeën en dat kan het gebruiken van tripmiddelen, waaronder ook lachgas, erg gevaarlijk maken. Ik zou dan ook zéker helemaal stoppen met het gebruik, dat ten eerste.

Sterkte!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neem je toch gewoon geen lachgas?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Overal patronen en geheime berichten in zien is typerend aan psychose.
Klik om te vergroten...
Ik zie wel overal patronen, vaak op straat van die bergjes gedumpt
P
PennyLid
01-01-2024, 00:00
#16
onbekende.dame2020 zei:
Waar zal ik beginnen.. zo’n jaar geleden, deed ik voor het eerst thuis een lachgas tank. Nadat de tank op was wilde ik meer.. in het begin deed ik het om de 3/4 dagen. Tijdens mijn spacen, gebeurde er rare dingen.. onverklaarbare dingen. Dingen die niet op “ een trip “ leken maar werkelijkheid. In het begin deed ik het erg veel en dit omdat ik steeds meer wou weten van iets dat met mij communiceerde tijdens de trip. Ook omdat ik me gewoon slecht voelde..
er was een soort trip waarbij ik iets wist , wat iedereen moest weten over het lachgas. Alsof je lichaam kan bestuurd worden tijdens het lachgas gebruik. Hoe vaker ik het deed hoe erger de trip werd. Op gegeven moment sprak ik met iets en hoorde ik een raar sprankelende geluid. Alsof t echt was. Iets zei me dat ik 2 kansen heb gehad en als ik zo door ga. Zo zij het steeds rare dingen. Ik was na 2/3 maand gestopt met het gebruiken van lachgas maar af en toe deed ik het nog wel eens. Ik weet nog dat ik heel graag wou stoppen met lachgas en t maar niet lukte en ik god om hulp schreeuwde. 1 maand later hadden we een bedrijfsfeestje en ik kon het natuurlijk weer niet laten. Tijdens die space zei een collega “ de meeste gaan dood naar deze ervaring omdat het ziel het niet aan kan” toen voelde ik een gekke neerslag in me buik weer met dat sprankelende geluid. Ga zo maar door.. de volgende dag weten de mensen met wie ik was helemaal niets meer of vertellen het verhaal anders. In het begin dacht ik dat ik gek was maar er zei ooit iets tegen mij “ ik ben overal en altijd’ ik kan in elke vorm contact met je krijgen. Dit gaf mij het gevoel alsof er iets in mij of de mensen waar mee ik ben kan treden en daar gebruik van kan maken tijdens lachgas omdat je het dan vergeet.. en als ik dit zo uitspreek wil ik echt geloven dat ik gek ben, maar ik heb werkelijk dingen gezien die uitkwamen. Nadat ik was gestopt met lachgas kreeg ik dubbele cijfers te zien op mn scherm. Ik werd een paar nachten achter elkaar wakker en zag steeds dubbele cijfers. Ik ben spiritueel geworden en twijfels ineens over de islam. Terwijl dat eerst een issue was tijdens mn spacen, wat het nou was dat zo dichtbij kwam? De duivel of god die me wou leiden tot het goede. Nadat ik die dubbele cijfers kreeg gebeuren er wel heel veel dingen onverklaarbaar en toevallig.. 3 maand voor dat het corona virus bestond kreeg ik ineens iets door dat ik mij en mijn kindje niet meer moest vaccineren. 3 maand erna was er een hele pandemie en dacht ik echt hoe wist ik dit.. hoe kan mijn hoofd iets weten wat nog niet is gebeurd.

goed om een lang verhaal kort te maken. Ik was dus een aantal maanden gestopt en er kwam iemand in mn leven waar ik wel eens lachgas mee deed weer. We hebben het 2 keer gedaan en het was gezellig. De 3e keer kreeg ik veel dubbele cijfers en iets zei me nee niet doen vandaag! Docht deed ik het. Die dag heb ik die jonge geslagen en het leek alsof iets mij wou testen. Alsof er iets in hem zat dat experimenten met me wou uitvoeren , hoe lachgas erop inslaat. Heel raar, die avond dacht ik dat ik dood zal gaan , omdat ik weer een deja vu had. Die dag heeft hij me laten zien dat er een dag zou komen dat ik alleen lachgas zal doen en dit gebeurde ook. Ik besefte dit pas tijdens de laatsten keer.
Ik ben de laatste tijd angstig voor de dood. En ik wil niet in een space geloven maar alles is zo toevallig.. ik blijf er nu zeker helemaal vanaf. Ook af en toe zit er niet meer ik voor mij. Ik weet echt niet wat ik moet doen om deze rare en nare ervaringen weg te denken. Tijdens mijn spacen app ik mensen die ik helemaal niet moest appen. De volgende dag ga ik kapot van de spijt en besef ik weer dat ik in een rare “ trip “ zat. Op gegeven moment bedacht ik me dat er wel iets ik lachgas kon zitten wat mensen kan besturen. Maar goed als ik dit hardop zeg, klik ik wel gek.
het is allemaal zo raar en toevallig dat het me echt gek maakt. Nadat ik geen lachgas meer deed , gebeuren er de raarste dingen in mn leven. Ik heb super veel geleerd op mentaal gebied maar t heeft echt angst achter gelaten. Dat is misschien ook de rede dat je t weer opzoek, om te begrijpen wat de space was, t wordt alleen veel erger na dat..
Iemand de zelfde ervaringen gehad? Wat hebben jullie gedaan.. Ik zal t fijn vinden om
In contact te komen met iemand die t zelfde heeft mee gemaakt
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je heel goed. Ik ben penny en nieuw op dit forum. Voodat ik mijn lachgas ervaringen naar je ga schrijven wil ik eerst weten of dit bericht aan komt. Wil je het mij laten weten? Mvg Penny
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Penny zei:
Ik begrijp je heel goed. Ik ben penny en nieuw op dit forum. Voodat ik mijn lachgas ervaringen naar je ga schrijven wil ik eerst weten of dit bericht aan komt. Wil je het mij laten weten? Mvg Penny
Klik om te vergroten...
Hoi Penny. De schrijfster is 15 april op het laatst op dit forum geweest. Misschien kunnen andere leden je helpen?
N
NorishafulLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry voor the fouten die ik zeker tijdens het schrijven maak omdat ik geen nederlandse ben. Ik ben geen kind, aleen wat onhandig met het schrijven.

Ik doe af en toe lachgas alle paar maanden misschien 3 keer 2 ballonnen. Niet te veel dus. Allee paar weken rook ik en jointje en in het weekend drink ik 2-3 biertjes. Ik denk quite normal.

Bijna altijd naardat ik lachgas heb gepakt heb ik het gevoel dat iets of iemand met mij probeerd the communiceren. Als of mijn onbewuste of God of iets probeert me iets the laten zien wat boeiend voor mij is. Bevorbeeld en onbewust gevoel met dat ik alijd op bepaalde momente reageer wat me tegen houd. Ik heb dit op internet opgezocht en ben hier terecht gekommen. Ik was eerst van plan om te kijken hoe ik dit beter of duidelijker Kan ervaren maar naar dit Bericht ben ik onzeker of dat was is wat me verder brengt of naar beneden haalt.

Ik weet wel dat veel mensen op ayahuasca in contakt zijn gekomen met the patcha Mama en dat ze verwekkende dingen zegt. Ich dachte eerst dat het zo en soort ervaring voor mij met lachgas is. Zin in een psychose heb ik zeker niet maar ik wil het ook wel naargaan..

Heb je ooit iets bruikbaars of duidelijks uit de Trips gehaald of was het aleen maar en fragment of en Idee Van iets wat je Niet egt te pakken krijgt ?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Norishaful

Laggas is gevaarlijker dan mensen denken. Het geeft veel sneller schade dan andere drugs.
Het effect wat je krijgt komt door het zuurstoftekort in je hersenen...als dit te lang gebeurd ben je dood.. hoe meer schade hoe heftiger de high.

Mensen die aan wurgseks/masturbatie doen creëren iets soortgelijks..in het genot schuilt gevaar

Je speelt met je gezondheid, vooral mentaal.

Van zuurstofgebrek ga je niet trippen, niet zodanig als ayahuasca..dat zijn hele andere stoffen..hele.andere werking en tijd.

Zuurstoftekort zal je eerder naar psychotisch gaan.

Bij een mooie trip is het prachtig te spelen met de vraag of de inzichten die je hebt gekregen echt waren..

Een ballonnetje haalt een truukje uit met je brein..meer is het niet. Risicovol wel.
Bovendien is het effect te kort om op 'reis' te gaan.

Als je dat wilt ervaren zou ik je andere drugs adviseren. Kan je bij een ballon eigenlijk wel van drugs spreken?

Normaal beĂŻnvloedt drugs in lekentaal de stofjes in je hoofd. Met een ballon naar mijn weten niet.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Niet veel ervaring met lachgas en nam altijd maar max 5 patronen of zo (verspreid ook nog) op een avond dat ik het deed, maar het hoeft niet per se zo te zijn dat de inzichten op drugs niet echt/waar zijn.

Als het meer specifiek over psychedelica gaat, denk ik dat veel diepe existentiële inzichten tijdens de piek in bepaald opzicht echt zijn, maar dat je ze vaak niet kunt onthouden omdat het niet simpelweg informatie is die je in je geheugen stopt. Inzichten gebeuren in een bepaalde staat van bewustzijn. Stap je uit zo'n staat (wanneer de trip eindigt bijvoorbeeld) dan is dat inzicht er niet meer. Misschien heb je een (vage) herinnering aan het moment dat je het inzicht had, maar zolang je niet nu op datzelfde niveau van bewustzijn zit, kun je het inzicht nu niet hebben. Daarom is integratie van trips ook zo essentieel.

Het zal vast wel wat anders werken voor dissociatieven dan voor psychedelica, maar ik denk dat het te kort door de bocht is om te stellen dat het allemaal puur onzin is.
Klik om te vergroten...
Eens! Ik kan je alleen niet meer uitleggen waarom, haha.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."