Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen naar gevoel aan lachgas. Het lijkt wel alsof iemand mij steeds bekijkt..

Een naar gevoel aan lachgas. Het lijkt wel alsof iemand mij steeds bekijkt..

45 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Norishaful zei:
Sorry voor the fouten die ik zeker tijdens het schrijven maak omdat ik geen nederlandse ben. Ik ben geen kind, aleen wat onhandig met het schrijven.

Ik doe af en toe lachgas alle paar maanden misschien 3 keer 2 ballonnen. Niet te veel dus. Allee paar weken rook ik en jointje en in het weekend drink ik 2-3 biertjes. Ik denk quite normal.

Bijna altijd naardat ik lachgas heb gepakt heb ik het gevoel dat iets of iemand met mij probeerd the communiceren. Als of mijn onbewuste of God of iets probeert me iets the laten zien wat boeiend voor mij is. Bevorbeeld en onbewust gevoel met dat ik alijd op bepaalde momente reageer wat me tegen houd. Ik heb dit op internet opgezocht en ben hier terecht gekommen. Ik was eerst van plan om te kijken hoe ik dit beter of duidelijker Kan ervaren maar naar dit Bericht ben ik onzeker of dat was is wat me verder brengt of naar beneden haalt.

Ik weet wel dat veel mensen op ayahuasca in contakt zijn gekomen met the patcha Mama en dat ze verwekkende dingen zegt. Ich dachte eerst dat het zo en soort ervaring voor mij met lachgas is. Zin in een psychose heb ik zeker niet maar ik wil het ook wel naargaan..

Heb je ooit iets bruikbaars of duidelijks uit de Trips gehaald of was het aleen maar en fragment of en Idee Van iets wat je Niet egt te pakken krijgt ?
Klik om te vergroten...
Is gewoon space, er is geen wisdom of knowledge, puur onzin allen maar.
Ik heb wel eens op Keta een soort manisch episode gehad. Een tank gekocht, grammetje Keta en m'n bedje in. God! Ik wist toen hoe en wat, waarom en wanneer, allleeeeesssss! Zo simpel! Tot het weer op was. Alle notities waren gewoon dom 🤷🏼‍♂️
Ik vind het toch geweldig om af en toe te doen maar dan alleen tijdens trippn, anders is het - naar mijn mening - geld verspilling.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
cutepool zei:
Is gewoon space, er is geen wisdom of knowledge, puur onzin allen maar.
Ik heb wel eens op Keta een soort manisch episode gehad. Een tank gekocht, grammetje Keta en m'n bedje in. God! Ik wist toen hoe en wat, waarom en wanneer, allleeeeesssss! Zo simpel! Tot het weer op was. Alle notities waren gewoon dom 🤷🏼‍♂️
Ik vind het toch geweldig om af en toe te doen maar dan alleen tijdens trippn, anders is het - naar mijn mening - geld verspilling.
Klik om te vergroten...
Niet veel ervaring met lachgas en nam altijd maar max 5 patronen of zo (verspreid ook nog) op een avond dat ik het deed, maar het hoeft niet per se zo te zijn dat de inzichten op drugs niet echt/waar zijn.

Als het meer specifiek over psychedelica gaat, denk ik dat veel diepe existentiële inzichten tijdens de piek in bepaald opzicht echt zijn, maar dat je ze vaak niet kunt onthouden omdat het niet simpelweg informatie is die je in je geheugen stopt. Inzichten gebeuren in een bepaalde staat van bewustzijn. Stap je uit zo'n staat (wanneer de trip eindigt bijvoorbeeld) dan is dat inzicht er niet meer. Misschien heb je een (vage) herinnering aan het moment dat je het inzicht had, maar zolang je niet nu op datzelfde niveau van bewustzijn zit, kun je het inzicht nu niet hebben. Daarom is integratie van trips ook zo essentieel.

Het zal vast wel wat anders werken voor dissociatieven dan voor psychedelica, maar ik denk dat het te kort door de bocht is om te stellen dat het allemaal puur onzin is.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Niet veel ervaring met lachgas en nam altijd maar max 5 patronen of zo (verspreid ook nog) op een avond dat ik het deed, maar het hoeft niet per se zo te zijn dat de inzichten op drugs niet echt/waar zijn.

Als het meer specifiek over psychedelica gaat, denk ik dat veel diepe existentiële inzichten tijdens de piek in bepaald opzicht echt zijn, maar dat je ze vaak niet kunt onthouden omdat het niet simpelweg informatie is die je in je geheugen stopt. Inzichten gebeuren in een bepaalde staat van bewustzijn. Stap je uit zo'n staat (wanneer de trip eindigt bijvoorbeeld) dan is dat inzicht er niet meer. Misschien heb je een (vage) herinnering aan het moment dat je het inzicht had, maar zolang je niet nu op datzelfde niveau van bewustzijn zit, kun je het inzicht nu niet hebben. Daarom is integratie van trips ook zo essentieel.

Het zal vast wel wat anders werken voor dissociatieven dan voor psychedelica, maar ik denk dat het te kort door de bocht is om te stellen dat het allemaal puur onzin is.
Klik om te vergroten...
Ja. Alleen lachgas is puur onzin. Zoals deo en lijm.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
cutepool zei:
Ja. Alleen lachgas is puur onzin. Zoals deo en lijm.
Klik om te vergroten...
Of poppers.
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt gelijk! Ik ga t ook echt nooit meer doen..
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat deed ik dus na een tijd, blowen maar daar wordt ik lui van en voel t alsnog verkeerd dat ik het doe snapje.. ik doe helemaal niet meer maar dat doet niet de ervaringen vergeten die ik had, dat is echt lastig en heel vaag.. maar je hebt wel echt gelijk, je legt het goed uit! Ik weet nog tijdens de laatste space gister. Ik wilde geen muziek aan doen en ineens ging de muziek aan en toen begon ook de rare trip.. muziek beïnvloed je echt, de tekst ervan misschien
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
onbekende.dame2020 zei:
Ja dat deed ik dus na een tijd, blowen maar daar wordt ik lui van en voel t alsnog verkeerd dat ik het doe snapje.. ik doe helemaal niet meer maar dat doet niet de ervaringen vergeten die ik had, dat is echt lastig en heel vaag.. maar je hebt wel echt gelijk, je legt het goed uit! Ik weet nog tijdens de laatste space gister. Ik wilde geen muziek aan doen en ineens ging de muziek aan en toen begon ook de rare trip.. muziek beïnvloed je echt, de tekst ervan misschien
Klik om te vergroten...
wat ik doe is gewoon zeggen’ dat het niet echt is
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
en dits allemaal puur van lachgas?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga eens met je huisarts praten als je last blijft houden van deze angsten. Hier zit je jezelf alleen maar mee in de weg. Het klinkt alsof je een gevoeligheid hebt voor waanideeën en dat kan het gebruiken van tripmiddelen, waaronder ook lachgas, erg gevaarlijk maken. Ik zou dan ook zéker helemaal stoppen met het gebruik, dat ten eerste.

Sterkte!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
mitchieee zei:
sws stoppen met lachgas ken je beter gaan blowen,

en als je paranoia van je zelf ben’ ga je waan ideean krijgen ervan omdat het geluid als een helicopter gaat en dan de belevenis van somige woorden of daden van iemand ga je heel anders begrijpen op dat moment
Klik om te vergroten...

Ook blowen kan mensen die er gevoelig zijn extreem paranoia maken. Gewoon beter niets gebruiken als je sensitief bent voor dit soort zaken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Absurde hoeveelheden. 😶😐
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja dit soort dingen krijg je als je te veel van die zooi gebruikt, lachgas verdrijft zuurstof uit je hersenen, daardoor ga je trippen....niet echt best dus vind het nie gek dat je dit soort gekke dingen meemaakt. Sterkte, en blijf asjeblieft ver van die k*t zooi vandaan.
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mitchieee zei:
en dits allemaal puur van lachgas?
Klik om te vergroten...
Ja alleen door lachgas gebruik en ik zie dat andere mensen om me heen dit helemaal niet zo ervaren
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
onbekende.dame2020 zei:
Ja alleen door lachgas gebruik en ik zie dat andere mensen om me heen dit helemaal niet zo ervaren
Klik om te vergroten...
Hoeveel nam je dan meestal?
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Poederpret zei:
Tja dit soort dingen krijg je als je te veel van die zooi gebruikt, lachgas verdrijft zuurstof uit je hersenen, daardoor ga je trippen....niet echt best dus vind het nie gek dat je dit soort gekke dingen meemaakt. Sterkte, en blijf asjeblieft ver van die k*t zooi vandaan.
Klik om te vergroten...
Mindless zei:
Hoeveel nam je dan meestal?
Klik om te vergroten...
In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemand
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
onbekende.dame2020 zei:
In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemand
Klik om te vergroten...
Hoeveel ballonnen haal je uit zo'n tank? Ik heb alleen maar ervaring met slagroom patronen.
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#17
onbekende.dame2020 zei:
In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemand
Klik om te vergroten...
Mindless zei:
Hoeveel ballonnen haal je uit zo'n tank? Ik heb alleen maar ervaring met slagroom patronen.
Klik om te vergroten...
2,5 uur lang ballon achter ballon dus ik denk zon 250 ballonnen..
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Of die dingen nou 'echt' zijn of niet, het lijkt me sowieso goed om voor nu in ieder geval te stoppen met lachgas en beter nog helemaal.

Zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen bij het gebruik van lachgas (mijn gebruik ervan was ook vrij miniem) maar ik heb wel ervaring met kwaadaardig aanvoelende "entiteiten" of misschien beter gezegd energieën die mij over leken te kunnen nemen op psilocybine en LSD icm wiet. En ook ik voelde tegelijk angst en fascinatie hiervoor, waardoor de hint eerst niet aankwam bij mij om mijn gebruik ofwel te stoppen ofwel drastisch te verminderen. En tja, dan moet die boodschap harder en harder worden totdat het wel een keer goed binnendringt, maar dan zit je mogelijk met een trauma dat niet zomaar weggaat.

Persoonlijk denk ik dat het gewoon een keer écht goed mis gaat als je ermee doorgaat. En dat je bezighouden met dergelijke 'occulte' dingen niet goed is voor je geestelijke gezondheid. Als ik jou was zou ik het spul niet meer aanraken en je niet bezighouden met al dat cijfer gedoe. Word je niet beter van.
Klik om te vergroten...
Wat je hier hebt geschreven klinkt ook echt logisch.. het
Spyro zei:
Absurde hoeveelheden. 😶😐
Klik om te vergroten...
ja klopt.. t is wel veel maar ik heb er nooit andere drugs bij gebruikt of überhaupt gebruikt
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
onbekende.dame2020 zei:
2,5 uur lang ballon achter ballon dus ik denk zon 250 ballonnen..
Klik om te vergroten...
Jezus... Dat had ik niet verwacht...

Nou ja dan vind ik het ook niet raar dat je vreemde dingen gaat ervaren. Weet je trouwens of het goed zit met je vitamine B12? Want lachgas verminderd de aanwezigheid van B12 in je lichaam. Zeker met zulke enorme hoeveelheden zou je weleens een ernstig tekort kunnen hebben.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Jezus... Dat had ik niet verwacht...

Nou ja dan vind ik het ook niet raar dat je vreemde dingen gaat ervaren. Weet je trouwens of het goed zit met je vitamine B12? Want lachgas verminderd de aanwezigheid van B12 in je lichaam. Zeker met zulke enorme hoeveelheden zou je weleens een ernstig tekort kunnen hebben.
Klik om te vergroten...
Wat tot hele nare uitval verschijnselen en andere nare dingen kan leiden inderdaad. Ik zou het even laten checken bij de HA, just to be sure.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."