Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry voor the fouten die ik zeker tijdens het schrijven maak omdat ik geen nederlandse ben. Ik ben geen kind, aleen wat onhandig met het schrijven. Ik doe af en toe lachgas alle paar maanden misschien 3 keer 2 ballonnen. Niet te veel dus. Allee paar weken rook ik en jointje en in het weekend drink ik 2-3 biertjes. Ik denk quite normal. Bijna altijd naardat ik lachgas heb gepakt heb ik het gevoel dat iets of iemand met mij probeerd the communiceren. Als of mijn onbewuste of God of iets probeert me iets the laten zien wat boeiend voor mij is. Bevorbeeld en onbewust gevoel met dat ik alijd op bepaalde momente reageer wat me tegen houd. Ik heb dit op internet opgezocht en ben hier terecht gekommen. Ik was eerst van plan om te kijken hoe ik dit beter of duidelijker Kan ervaren maar naar dit Bericht ben ik onzeker of dat was is wat me verder brengt of naar beneden haalt. Ik weet wel dat veel mensen op ayahuasca in contakt zijn gekomen met the patcha Mama en dat ze verwekkende dingen zegt. Ich dachte eerst dat het zo en soort ervaring voor mij met lachgas is. Zin in een psychose heb ik zeker niet maar ik wil het ook wel naargaan.. Heb je ooit iets bruikbaars of duidelijks uit de Trips gehaald of was het aleen maar en fragment of en Idee Van iets wat je Niet egt te pakken krijgt ?"