Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen naar gevoel aan lachgas. Het lijkt wel alsof iemand mij steeds bekijkt..

Een naar gevoel aan lachgas. Het lijkt wel alsof iemand mij steeds bekijkt..

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
gek verhaal’ ik ken me wel herinneren dat toen ik lachgas deed ik een waan idee kreeg dat me mattie met een andere mattie ruzie had gekregen toen stond ik op uit de auto om er wat aan te doen en toen was er niks aan de hand, lachgas blijft ook raar spul
o

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
onbekende.dame2020
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel vaag mijn verhaal.. maar dat zijn de spacen ook.. niet uit te leggen!
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat zijn dubbele cijfers? Dat je dubbel ziet of 33, 66? En wat is daar dan precies zo bijzonder aan?

Oh en verder ben ik van mening dat je proffesionele hulp moet gaan zoeken om iets te doen aan je verslaving en verslechterende mentale toestand. Gaat niet best als ik dit zo lees, mijn excuses.
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja het is zeker bijzonder als je nooit wakker wordt in de nacht en je steeds dubbele cijfers te zien krijgt. Ineens wakker worden kijken en dubbele cijfers. Daarbij ben ik er niet meer aan verslaafd gelukkig , ik maak me meer druk om de spacen die ik heb gehad
o
onbekende.dame2020Lid
01-01-2024, 00:00
#5
53F6E1A6-F55C-4EDE-902A-09CC84B53C0D.pngToeval? Precies wanneer ik een foto nam was t 15:15 en mn pauze stond op 14.14 eng dit gewoon..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of die dingen nou 'echt' zijn of niet, het lijkt me sowieso goed om voor nu in ieder geval te stoppen met lachgas en beter nog helemaal.

Zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen bij het gebruik van lachgas (mijn gebruik ervan was ook vrij miniem) maar ik heb wel ervaring met kwaadaardig aanvoelende "entiteiten" of misschien beter gezegd energieën die mij over leken te kunnen nemen op psilocybine en LSD icm wiet. En ook ik voelde tegelijk angst en fascinatie hiervoor, waardoor de hint eerst niet aankwam bij mij om mijn gebruik ofwel te stoppen ofwel drastisch te verminderen. En tja, dan moet die boodschap harder en harder worden totdat het wel een keer goed binnendringt, maar dan zit je mogelijk met een trauma dat niet zomaar weggaat.

Persoonlijk denk ik dat het gewoon een keer écht goed mis gaat als je ermee doorgaat. En dat je bezighouden met dergelijke 'occulte' dingen niet goed is voor je geestelijke gezondheid. Als ik jou was zou ik het spul niet meer aanraken en je niet bezighouden met al dat cijfer gedoe. Word je niet beter van.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."