Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waar zal ik beginnen.. zo’n jaar geleden, deed ik voor het eerst thuis een lachgas tank. Nadat de tank op was wilde ik meer.. in het begin deed ik het om de 3/4 dagen. Tijdens mijn spacen, gebeurde er rare dingen.. onverklaarbare dingen. Dingen die niet op “ een trip “ leken maar werkelijkheid. In het begin deed ik het erg veel en dit omdat ik steeds meer wou weten van iets dat met mij communiceerde tijdens de trip. Ook omdat ik me gewoon slecht voelde.. er was een soort trip waarbij ik iets wist , wat iedereen moest weten over het lachgas. Alsof je lichaam kan bestuurd worden tijdens het lachgas gebruik. Hoe vaker ik het deed hoe erger de trip werd. Op gegeven moment sprak ik met iets en hoorde ik een raar sprankelende geluid. Alsof t echt was. Iets zei me dat ik 2 kansen heb gehad en als ik zo door ga. Zo zij het steeds rare dingen. Ik was na 2/3 maand gestopt met het gebruiken van lachgas maar af en toe deed ik het nog wel eens. Ik weet nog dat ik heel graag wou stoppen met lachgas en t maar niet lukte en ik god om hulp schreeuwde. 1 maand later hadden we een bedrijfsfeestje en ik kon het natuurlijk weer niet laten. Tijdens die space zei een collega “ de meeste gaan dood naar deze ervaring omdat het ziel het niet aan kan” toen voelde ik een gekke neerslag in me buik weer met dat sprankelende geluid. Ga zo maar door.. de volgende dag weten de mensen met wie ik was helemaal niets meer of vertellen het verhaal anders. In het begin dacht ik dat ik gek was maar er zei ooit iets tegen mij “ ik ben overal en altijd’ ik kan in elke vorm contact met je krijgen. Dit gaf mij het gevoel alsof er iets in mij of de mensen waar mee ik ben kan treden en daar gebruik van kan maken tijdens lachgas omdat je het dan vergeet.. en als ik dit zo uitspreek wil ik echt geloven dat ik gek ben, maar ik heb werkelijk dingen gezien die uitkwamen. Nadat ik was gestopt met lachgas kreeg ik dubbele cijfers te zien op mn scherm. Ik werd een paar nachten achter elkaar wakker en zag steeds dubbele cijfers. Ik ben spiritueel geworden en twijfels ineens over de islam. Terwijl dat eerst een issue was tijdens mn spacen, wat het nou was dat zo dichtbij kwam? De duivel of god die me wou leiden tot het goede. Nadat ik die dubbele cijfers kreeg gebeuren er wel heel veel dingen onverklaarbaar en toevallig.. 3 maand voor dat het corona virus bestond kreeg ik ineens iets door dat ik mij en mijn kindje niet meer moest vaccineren. 3 maand erna was er een hele pandemie en dacht ik echt hoe wist ik dit.. hoe kan mijn hoofd iets weten wat nog niet is gebeurd. goed om een lang verhaal kort te maken. Ik was dus een aantal maanden gestopt en er kwam iemand in mn leven waar ik wel eens lachgas mee deed weer. We hebben het 2 keer gedaan en het was gezellig. De 3e keer kreeg ik veel dubbele cijfers en iets zei me nee niet doen vandaag! Docht deed ik het. Die dag heb ik die jonge geslagen en het leek alsof iets mij wou testen. Alsof er iets in hem zat dat experimenten met me wou uitvoeren , hoe lachgas erop inslaat. Heel raar, die avond dacht ik dat ik dood zal gaan , omdat ik weer een deja vu had. Die dag heeft hij me laten zien dat er een dag zou komen dat ik alleen lachgas zal doen en dit gebeurde ook. Ik besefte dit pas tijdens de laatsten keer. Ik ben de laatste tijd angstig voor de dood. En ik wil niet in een space geloven maar alles is zo toevallig.. ik blijf er nu zeker helemaal vanaf. Ook af en toe zit er niet meer ik voor mij. Ik weet echt niet wat ik moet doen om deze rare en nare ervaringen weg te denken. Tijdens mijn spacen app ik mensen die ik helemaal niet moest appen. De volgende dag ga ik kapot van de spijt en besef ik weer dat ik in een rare “ trip “ zat. Op gegeven moment bedacht ik me dat er wel iets ik lachgas kon zitten wat mensen kan besturen. Maar goed als ik dit hardop zeg, klik ik wel gek. het is allemaal zo raar en toevallig dat het me echt gek maakt. Nadat ik geen lachgas meer deed , gebeuren er de raarste dingen in mn leven. Ik heb super veel geleerd op mentaal gebied maar t heeft echt angst achter gelaten. Dat is misschien ook de rede dat je t weer opzoek, om te begrijpen wat de space was, t wordt alleen veel erger na dat.. Iemand de zelfde ervaringen gehad? Wat hebben jullie gedaan.. Ik zal t fijn vinden om In contact te komen met iemand die t zelfde heeft mee gemaakt"
"Heel vaag mijn verhaal.. maar dat zijn de spacen ook.. niet uit te leggen!"
"Nouja het is zeker bijzonder als je nooit wakker wordt in de nacht en je steeds dubbele cijfers te zien krijgt. Ineens wakker worden kijken en dubbele cijfers. Daarbij ben ik er niet meer aan verslaafd gelukkig , ik maak me meer druk om de spacen die ik heb gehad"
"Toeval? Precies wanneer ik een foto nam was t 15:15 en mn pauze stond op 14.14 eng dit gewoon.."
"Je hebt gelijk! Ik ga t ook echt nooit meer doen.."
"Ja dat deed ik dus na een tijd, blowen maar daar wordt ik lui van en voel t alsnog verkeerd dat ik het doe snapje.. ik doe helemaal niet meer maar dat doet niet de ervaringen vergeten die ik had, dat is echt lastig en heel vaag.. maar je hebt wel echt gelijk, je legt het goed uit! Ik weet nog tijdens de laatste space gister. Ik wilde geen muziek aan doen en ineens ging de muziek aan en toen begon ook de rare trip.. muziek beïnvloed je echt, de tekst ervan misschien"
"mitchieee zei: en dits allemaal puur van lachgas? Klik om te vergroten... Ja alleen door lachgas gebruik en ik zie dat andere mensen om me heen dit helemaal niet zo ervaren"
"Poederpret zei: Tja dit soort dingen krijg je als je te veel van die zooi gebruikt, lachgas verdrijft zuurstof uit je hersenen, daardoor ga je trippen....niet echt best dus vind het nie gek dat je dit soort gekke dingen meemaakt. Sterkte, en blijf asjeblieft ver van die k*t zooi vandaan. Klik om te vergroten... Mindless zei: Hoeveel nam je dan meestal? Klik om te vergroten... In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemand"
"onbekende.dame2020 zei: In het begin deed ik wel 2 tanks per avond in mn eentje. En na dat ik geen drang meer had om t vaak te doen, deed ik wel eens om de 2/3 maand 1 tank , samen met iemand Klik om te vergroten... Mindless zei: Hoeveel ballonnen haal je uit zo'n tank? Ik heb alleen maar ervaring met slagroom patronen. Klik om te vergroten... 2,5 uur lang ballon achter ballon dus ik denk zon 250 ballonnen.."
"Mindless zei: Of die dingen nou 'echt' zijn of niet, het lijkt me sowieso goed om voor nu in ieder geval te stoppen met lachgas en beter nog helemaal. Zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen bij het gebruik van lachgas (mijn gebruik ervan was ook vrij miniem) maar ik heb wel ervaring met kwaadaardig aanvoelende "entiteiten" of misschien beter gezegd energieën die mij over leken te kunnen nemen op psilocybine en LSD icm wiet. En ook ik voelde tegelijk angst en fascinatie hiervoor, waardoor de hint eerst niet aankwam bij mij om mijn gebruik ofwel te stoppen ofwel drastisch te verminderen. En tja, dan moet die boodschap harder en harder worden totdat het wel een keer goed binnendringt, maar dan zit je mogelijk met een trauma dat niet zomaar weggaat. Persoonlijk denk ik dat het gewoon een keer écht goed mis gaat als je ermee doorgaat. En dat je bezighouden met dergelijke 'occulte' dingen niet goed is voor je geestelijke gezondheid. Als ik jou was zou ik het spul niet meer aanraken en je niet bezighouden met al dat cijfer gedoe. Word je niet beter van. Klik om te vergroten... Wat je hier hebt geschreven klinkt ook echt logisch.. het Spyro zei: Absurde hoeveelheden. 😶😐 Klik om te vergroten... ja klopt.. t is wel veel maar ik heb er nooit andere drugs bij gebruikt of überhaupt gebruikt"