#1
Jeetje wat een verhaal zeg. Hoop dat jullie even wat tijd kunnen nemen om adem te halen en ter herstellen. Knuffel
Maar wel jeuk? Das wel gek want dat krijg je van bijna geen andere middelen. Ik denk vervuild, en het ligt sws niet aan het O-DSMT zelf. Ik zou dan ook niet geen RC opiaten meer nemen, want daar heeft het niet veel mee te maken. Ik zou nooit meer een RC nemen zonder te testen in een lab. Dat lijkt mij persoonlijk een realistischer "oplossing".Ik heb mentaal/psychisch veel doorstaan, maar dit⦠Als dit was blijven hangen had ik echt niet verder willen leven. Half van mijn traumaās ben ik vergeten, maar deze ervaring met O-DSMT zal ik nooit meer kunnen vergeten.
Ook leek dit verre weg van een opiaat, verreweg van een Tramadol variant als RC.
geen pijnbestrijding, geen verdoving, rugklachten 3 x zo hevig en mentaal was dit een ticket naar de hell.
Alles wat opgezocht is, van alles wat ik ken en gebruikt heb. Is dit werkelijk een middel waarbij je iemand voor de rest van zijn leven knettergek kan maken, of de mentaal sterkste persoonlijkheid, kan breken en kan suĆÆcidaal kan laten worden.
Nooit maar dan ook nooit meer dat ik überhaupt een RC opiaat variant naar binnen zal nemen.
Vendor contacteren is sowieso geen verkeerd idee! Ik baal ook als een stekker dat ik instinctief alles heb weg geflikkerd. (Wat een logische keuze was op moment van chaos en paniek) Maar ik twijfel of test centra überhaupt zouden kunnen achterhalen wat er allemaal in zat, als ze al zo weinig weten over een zachtaardig benzodiazepine middel, laat staan dan een RC Opiaat..Wow wat een raar verhaal. Ik zou heel boos worden op de vendor, en even goed mailen. Dit is echt niet een effect van O-DSMT zelf. Klinkt bijna alsof er DOC doorheen is gekomen. Al is zelfs dat niet precies wat jullie beschijven.
Jammer dat jullie het niet hebben kunnen testen. Maar ik heb dit zelf nooit ervaren en ook nooit gelezen, O-DSMT wordt sterker nog op dit moment onderzocht door de pharma en zal binnenkort mogelijk een officieel medicijn worden. En dat jullie het allebei hebben ervaren wijst erop dat er iets doorheen heeft gezeten.
Heel vervelend dit, zou echt dood gaan van de angst. Toevallig net O-DSMT besteld, al dan niet poeder. Maar jeetje, wat een narigheid.
Hoop dat jullie er later geen last meer van hebben. Ik zou bijna nieuwe bestellen en laten testen als ik jullie was. Al kan het probleem zich daarmee niet voordoen natuurlijk.
Ben zo benieuwd wat dit is geweest. Klinkt bijna als benadryl of scopolamine ofzo. Echt een delerium, maar dan heb je het wel nog door. Nog nooit een drug gezien met dat effect. Want bij deleriums weet je niet dat je onder invloed bent.
Hou ons nog even op de hoogte als hier nog een staartje aan vast komt.
Ghb is altijd lekkeral komt dat meestal ook van een onbekende top chef.
We zaten er samen in, exact dezelfde hell, het valt dan ook niet weg te wuiven onder dat dit toeval is geweest of voor iemand stomweg pech op een verkeerde manier geraakt te worden door een ābad tripā Ben er gewoon zeker over dat wat er in zat niet het daglicht mag zien, ben benieuwd op de Vendorās zijn reactie als we dit vertellen. Echter bang dat ze handjes er vanaf trekken en doen alsof wij gek zijn, echter proberen kan altijd.Jezus wat een hel moet dat geweest zijn...
Ik was onder de indruk dat alleen jij (@Spyro) echt bad ging maar jullie beiden dus. Hopelijk zullen jullie hier beiden gauw helemaal van bekomen, maar daar zal waarschijnlijk even wat tijd overheen gaan...
Nee speculeren heeft geen zin. Misschien kun je wel kijken of er soortgelijke klachten bij die RC boer zijn bij dit middel? In eventuele reviews? Maar daar hebben jullie zelf vast ook al aan gedacht.
Het deed mij ook wat denken aan reports over deliriums als Datura.
Dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan in dat moment. Moet heel naar zijn geweest.Vendor contacteren is sowieso geen verkeerd idee! Ik baal ook als een stekker dat ik instinctief alles heb weg geflikkerd. (Wat een logische keuze was op moment van chaos en paniek) Maar ik twijfel of test centra überhaupt zouden kunnen achterhalen wat er allemaal in zat, als ze al zo weinig weten over een zachtaardig benzodiazepine middel, laat staan dan een RC Opiaat..
Zelf heb ik dus ook jaren aan de opiaten gezeten, echter nooit recreatief maar voor lichamelijke klachten en herstel. Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zulke dingen meegemaakt, zelfs door teveel nemen of ontwenning lijkt dit er niks op.Wow, ik moest met die baby meteen aan trainspotting denken. Ik ben niet bekend met de stof. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om je kennis over je brein en schizofrenie te denken. Het maakt het niet minder leuk, maar wel iets veiliger omdat je hiermee nog een grip op de realiteit hebt.
Ik wilde de opmerking maken dat het altijd beter is als er 1 nuchter is of later begint met een nieuw stof. Maar zelf deed ik het ook niet altijd, juist om het samen te ervaren
Zelf niet geprobeerd, maar veel ervaringen met opiaten. Dit klinkt echt niet goed.
O-DSMT is dan wel een actieve metaboliet van Tramadol, maar Tramadol is een synthetische drugs. Dus iets wat synthetisch is, nog eens als god zijnde mee gaan spelen en chemische structuur aanpassen, hoeft helaas niet altijd goed uit te pakken in de praktijk. Ik zeg echter niet dat O-DSMT in het algemeen slecht is, maar wel dat die wij hadden niet zuiver was.Dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan in dat moment. Moet heel naar zijn geweest.
Maar er is hoop, want O-DSMT is een best bekend middel. Is eigenlijk niet echt een RC. Is het metaboliet wat farma tramadol zijn effect geeft (daarom voelen sommige mensen tramadol niet, omdat ze dit niet kunnen afbreken in O-DSMT).
Maar om weer nieuwe te bestellen is ook zo wat, zou daar even over nadenken. Laat even een review achter bij die vendor.
Overal jeuk is een kenmerk van het beeld bij wanen en hallucinaties. Het komt op voordat de 'bad trip begint, zoals het bij jullie was. Ik kan niet speculeren maar dit komt niet overeen. Ik hoop dat jullie de vendor inlichten. Al is het maar in de hoop dat een ander dit bespaard word.Ik heb zelf laatst ook wat 30mg o-dsmt pellets gehad maar niets van dit, godzijdank.
Ik ben toch wel een beetje onder de indruk, ik laat die rc markt even voor wat het is.
Jeuk is inderdaad zowel voor opiaten als wanen/delirium en alle andere mogelijke psychische aandoeningen een eventueel kenmerk.Overal jeuk is een kenmerk van het beeld bij wanen en hallucinaties. Het komt op voordat de 'bad trip begint, zoals het bij jullie was. Ik kan niet speculeren maar dit komt niet overeen. Ik hoop dat jullie de vendor inlichten. Al is het maar in de hoop dat een ander dit bespaard word.
Ps. Oplichterij vind je overal. Maar als deze vendor dat bewust doet, kan jullie melding alsnog(juist) invloed hebben.
Ik zat ook alle andere duistere middelen voor me te halen. Maar ik kan gewoon geen identiek exact middel vinden dat hier mogelijk op zou kunnen lijken.Jezus wat een hel moet dat geweest zijn...
Ik was onder de indruk dat alleen jij (@Spyro) echt bad ging maar jullie beiden dus. Hopelijk zullen jullie hier beiden gauw helemaal van bekomen, maar daar zal waarschijnlijk even wat tijd overheen gaan...
Nee speculeren heeft geen zin. Misschien kun je wel kijken of er soortgelijke klachten bij die RC boer zijn bij dit middel? In eventuele reviews? Maar daar hebben jullie zelf vast ook al aan gedacht.
Het deed mij ook wat denken aan reports over deliriums als Datura.
Ik zat ook alle andere duistere middelen voor me te halen. Maar ik kan gewoon geen identiek exact middel vinden dat hier mogelijk op zou kunnen lijken.
Ik geloof zeker dat er O-DSMT in zat, maar 100% versneden met iets of meerdere duistere stofjes.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."