Pffffff jeetje wat een heftig verhaal. Gelukkig hadden jullie elkaar om deze trip te doorstaan. Sterkte allebei met het verwerken hiervan. Take care!
Ik vind het knap hoe jullie dit samen doorstaan hebben. Eerlijk..ik had het denk ik niet gekund en te snel naar benzo's gegrepen.
Daarom zeg ik ook 'te snel' ik zou te bewust zijn dat het geen opioĆÆde kan zijn. En dan dat als optie uitproberen om alles wat te kalmeren..nee dat is geen advies, zeer zeker niet. Alleen al de reden wat jij aandraagt.
Dat is dus een beetje het probleem als je een opioĆÆde neemt, een benzo zal geen uitkomst bieden.
Een benzo nemen is uit ten boze in deze situatieāsā¦. Bij dit middel kun je erin blijven hangen als je benzoās neemt.
Dat is dus een beetje het probleem als je een opioĆÆde neemt, een benzo zal geen uitkomst bieden.
hadden jullie iets anders gebruikt op de middag of avond ervoor?Ongeveer na een uur of 5-6, precies toen de piek zou komen en voorbij zou gaan, begon de ellende.
voor gedrukte pillen ,kan ook dat de druk machine niet goed schoongemaakt was ,Daar lagen ze dan, de O-DSMT 30 mg pillen
Kan je niet 1 laten testen?WHAT THE FUCK.. Pfoei, ik ben zo blij dat ik die O-DSMT niet heb genomen. Je tripreport had me bijna verleid om het die avond ook te nemen en ik heb dus ook 30 mg pellets..
Heftig hoor, gelukkig voelen jullie je nu weer een beetje in orde! Mijn pellets gaan in ieder geval de vuilnisbak in.
Ben eindelijk weer een beetje āgelandā. Het gaat goed met me. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen⦠Ook omtrent de vendor die ik ga inlichten.Mijn god zeg... š±
Mooi geschreven! Maar het klinkt alsof jullie je maar wat kut hebben gevoeld. Gaat het allemaal weer een beetje?
Oei, ben benieuwd of het dezelfde vendor is⦠Laten testen lijkt me een goed idee!WHAT THE FUCK.. Pfoei, ik ben zo blij dat ik die O-DSMT niet heb genomen. Je tripreport had me bijna verleid om het die avond ook te nemen en ik heb dus ook 30 mg pellets..
Heftig hoor, gelukkig voelen jullie je nu weer een beetje in orde! Mijn pellets gaan in ieder geval de vuilnisbak in.
Ja, dat zou kunnen. Maar ik ben sowieso niet zo'n tramadol fan. Dus ook als het O-DSMT is, zal het waarschijnlijk niet mijn ding zijn. Dus voor mij de moeite niet meer..Kan je niet 1 laten testen?
Same for me!!! Ik durf dit nooit meer aan te raken. Zelfs niet als het āzuiverā uit de test zou komenā¦Ja, dat zou kunnen. Maar ik ben sowieso niet zo'n tramadol fan. Dus ook als het O-DSMT is, zal het waarschijnlijk niet mijn ding zijn. Dus voor mij de moeite niet meer..
Ik ga wel weer op zoek naar een doosje authentieke oxycodon als ik een opiatenhigh wil. Of ik neem een goede dosis Kratom!
Ik verkies de echte tramadol boven o-dsmt.. Liever aan de morfine of oxy, of xanax.Ja, dat zou kunnen. Maar ik ben sowieso niet zo'n tramadol fan. Dus ook als het O-DSMT is, zal het waarschijnlijk niet mijn ding zijn. Dus voor mij de moeite niet meer..
Ik ga wel weer op zoek naar een doosje authentieke oxycodon als ik een opiatenhigh wil. Of ik neem een goede dosis Kratom!
Ik zat ook alle andere duistere middelen voor me te halen. Maar ik kan gewoon geen identiek exact middel vinden dat hier mogelijk op zou kunnen lijken.
Ik geloof zeker dat er O-DSMT in zat, maar 100% versneden met iets of meerdere duistere stofjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."