Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

Het is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

115 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wens je heel veel succes.Wij hebben elkaar hier leren kennen,jij kende mij niet en ik kende jou niet.Iedereen mocht meegenieten van onze discussie.Alle twee onder de speed!Maar ik kan dit zeggen,ik heb iemand leren kennen,nou ja,zeker weten,met het hart op de juiste plaats.En daarom weet ik,jij zaag en zeverd niet, jij doet wat je zegt.Het luk jou wel!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
n
nutsss
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
candy zei:
Ik wens je heel veel succes.Wij hebben elkaar hier leren kennen,jij kende mij niet en ik kende jou niet.Iedereen mocht meegenieten van onze discussie.Alle twee onder de speed!Maar ik kan dit zeggen,ik heb iemand leren kennen,nou ja,zeker weten,met het hart op de juiste plaats.En daarom weet ik,jij zaag en zeverd niet, jij doet wat je zegt.Het luk jou wel!!!!!
Klik om te vergroten...

ehhhh :flushed:
dankjewel! :wink:

enne... ga jij ook eens aan jezelf denken
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
edit: nier meer important.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Het is leuk geweest, ik kap er mee!

nutsss zei:
Speed, o speed...

Ik heb het nu wel weer gehad met dat spul. Ik zit het verdorie iedere dag te snuiven en ik voel het amper. Het enige wat ik wel merk ik dat ik steeds slechter humeur krijg, agressief begin te worden als iets me niet zint en me steeds minder kan concentreren in plaats van meer.

Nu gisteravond mn vriendin weer weggejaagd een dag nadat ik het uiteindelijk toch weer had weten te lijmen.

Buikpijn steeds vaker. En ik wordt er alleen maar zwaarder van in plaats van lichter.

Ik heb het gehad en gezien. Weer terug naar 1 of 2 x in de maand zou mooi zijn.

Maandag moet er nog iets gereed zijn en daar zal ik nog wel een nachtje ook voor nodig hebben en dan laat ik het liggen... Eens kijken hoe sterk of we zijn.

Nog tips?
Klik om te vergroten...

Beter dat je stopt,als je het elke dag doet wordt het idd maar eens tijd om te stoppen.

Mijn advies is om te gaan hardlopen of ff de halters op te pakken als je klamme handjes krijgt van de zin erin....<wat eigenelijk je verveling en gewoonte drang is>..

ff lekker over de top gaan,veel energie verbruiken dan een douche nemen
en jezelf op de borst kloppen dat je niet hebt toegegeven aan je ex-zwakheden. :wink:

Rijd dan eens naar je videotheek en huur een leuke film of ga eruit..
Als je dit ff 2 weken volhoudt zul je merken dat je humeur langzaam weer beter wordt.

Test jezelf gewoon eens..
Je toekomst hangt af van wat je er zelf van maakt, beginnend vandaag en
uitstel is de natuurlijke moordenaar van al je mogelijkheden
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
En hoe vordert het?? :wave:
Klik om te vergroten...

Prima! Ik heb net een megalijn gesnoven :)

Ik stop NA morgen. Ik ben nu een programmeeropdracht aan het afronden en die ga ik morgen opleveren. Dat staat ook in mijn opening.

Ik zal hier dan wel een topicje openen over de status...
een 'live' verslag
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
Saivy zei:
En hoe vordert het?? :wave:
Klik om te vergroten...

Prima! Ik heb net een megalijn gesnoven :)

Ik stop NA morgen. Ik ben nu een programmeeropdracht aan het afronden en die ga ik morgen opleveren. Dat staat ook in mijn opening.

Ik zal hier dan wel een topicje openen over de status...
een 'live' verslag
Klik om te vergroten...

Goed dan, ik hoop voor jou dat het lukt, veel succes, we steunen je!!! :wave:
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#7
succes!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het lijkt wat zwak, en dat is het ook, maar mijn oplevering van dat programma moet ik verzetten naar een paar dagen later.

Ik heb het nog niet klaar. En dat kan ik echt niet afronden in de dagen net nadat ik gestopt ben. Daar zijn de financiële belangen voor mij te groot voor.

Dus het zal in de loop van de week zijn dat ik kan stoppen. Eerst dit af.

U hoort van ons! :wink:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
edit: not important
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
edit:not important
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou volgens mij is nutsss niet zo agressief vanzichzelf maar komt dat omdat hij aan het stoppen is.

@nutssss
Comon kerel je slaat je er wel doorheen ! Dat lukt je zeker. Je moet nu wel hard zijn en niet gaan denken van ja aankomend weekend kan ik eigenlijk wel weer wat gebruiken want dan weet ik bijna cker dat het uiteindelijk weer op hetzelfde uitmond waar je nu vanaf probeerd te komen ! Komt goed kerel. Hou vol ! Die agressie gaat er wel vanaf maar dan zul je toch echt ff doormoeten bijten !

You can do it !

Trouwens van die joint roken zou kunnen helpen maar moet je jezelf niet iedere keer de puin in smoken wat ik 2 jaar geleden deed. Gewoon iedere dag smoken tot je erbij neervalt. Dan interreseert je niets meer maakt het niet uit wat er gebeurt als jij je jointje maar kan roken !

Rook gewoon een keer een jointje als je thuis komt zal je iniedergeval wat rustiger maken :grin:

Kerel
:grin: RESPECT TO YOU :grin:

Greetz
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Good luck nuts! Zoals Zommes al zei zou ik ook niet gaan drinken!

Een jointje moet kunnen vind ik, maar ligt er eigenlijk ook aan hoe dat meestal valt bij jou?!

misschien niet echt te vergelijken, maar als ik knetter ben, heb ik ABSOLUUT geen zin in ephedra..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nutsss, hoe staan de zaken?

Het duurt echt geen 2 weken hoor, dat is gelul. Gewoon veel slapen en goed eten.

NIET GAAN DRINKEN, dat heeft tot nu toe bij mij altijd het voornemen om te stoppen verpest, onder invloed van alcohol krijg ik weer zin in speed en heb ik schijt, dus neem ik maar weer wat.

Succes en het gaat sowieso lukken.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, daar heeft Ben gelijk in.

Als ik stoned ben verafschuw ik pep e.d ook, dus misschien helpt dat. Je gaat je alleen zeker niet beter voelen ofzo.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt jongens (en meisjes) fijn dat jullie meeleven

Update: Het is verdorie een stuk lastiger dan ik had verwacht. Valt tegen. Vandaag een absolute kutdat en dan vooral ook denk ik omdat ik ook de mdma dip heb. Nog geen drugs of drank aangeraakt trouwens, vooral op bed gelegen. Kinderen zijn gelukkig weg tot morgenavond.

Ik heb mn vriendin al diverse malen uitgemaakt voor van alles en nog wat die is niet blij maar desondanks ga ik er straks heen om te eten en de avond door te brengen. Ik zal me inhouden.

Ik weet wel dat ik dit er niet meer voor over heb, ik ga nu door en dan heb ik mijn lesje geleerd. Agressief ben ik absoluut nooit geweest. Dat ken ik helemaal niet van mezelf en dat is ook de reden dat ik inzag dat het verkeerd ging met de speed. Hopenlijk gaat het nu alleen nog maar UP en kom ik er weer vrolijk en verstandig uit.

Misschien probeer ik vanavond een jointje voor het slapen gaan.

Eerst maar eens douchen en wakker worden.

tot morgen!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
bedank allemaal

ik ben moe jemig

gister om 20.00 naar bed gegaan, net op maar nog steeds zo moe

ik breng de kinders naar school en weer slapen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je de klote peroide achter de rug hebt mag je je vriendin wel eens schaamteloos verwennen! Ben blij te horen dat je er nog steeds vanaf kunt blijven. Hou vol! :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
Als je de klote peroide achter de rug hebt mag je je vriendin wel eens schaamteloos verwennen! Ben blij te horen dat je er nog steeds vanaf kunt blijven. Hou vol! :wave:
Klik om te vergroten...

van mijn vriendin kan ik echt niet afblijven...

Dat verwennen komt wel goed. Ze heeft ongeveer 200 uur tegoed nu denk ik.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
OK dus die agressie is echt door de speed??? of mss door de hoeveelheid speed en je slaap tekort? die combi zou je denken... ik zorgde er wel voor goed te slapen en ik gebruikte ook niet zoveel...1 gram in de week ongeveer...even goed niet goed voor je gestel. ik werd wel geagiteerd als mensen sommige logische dingen niet begrepen...
:angry:

Nutsss ga zo door, echt het is de moeite waard!!! Jezelf kapot maken met drugs is zo gebeurd maar stoppen uit jezelf, dan heb ik respect voor je!!!
En het is belangrijk dat er mensen achter je staan en je steunen...daarom kan ik hier thuis niets zeggen want ze hebben er geen begrip voor en ze flikkeren me er zo uit(ga binnenkort verhuizen beter)

Echt ga zo door hou vol!!!!

X Drientje
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu heb ik het voor mekaar. Alles verpest. Ik kom er nooit meer in.
ik baal en baal en baal
ik voel me verschrikkelijk down
ik ben ook ontzettend moe
de wereld mag van mij instorten
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."