Re: Het is leuk geweest, ik kap er mee!
nutsss zei:
Speed, o speed...
Ik heb het nu wel weer gehad met dat spul. Ik zit het verdorie iedere dag te snuiven en ik voel het amper. Het enige wat ik wel merk ik dat ik steeds slechter humeur krijg, agressief begin te worden als iets me niet zint en me steeds minder kan concentreren in plaats van meer.
Nu gisteravond mn vriendin weer weggejaagd een dag nadat ik het uiteindelijk toch weer had weten te lijmen.
Buikpijn steeds vaker. En ik wordt er alleen maar zwaarder van in plaats van lichter.
Ik heb het gehad en gezien. Weer terug naar 1 of 2 x in de maand zou mooi zijn.
Maandag moet er nog iets gereed zijn en daar zal ik nog wel een nachtje ook voor nodig hebben en dan laat ik het liggen... Eens kijken hoe sterk of we zijn.
Nog tips?
Beter dat je stopt,als je het elke dag doet wordt het idd maar eens tijd om te stoppen.
Mijn advies is om te gaan hardlopen of ff de halters op te pakken als je klamme handjes krijgt van de zin erin....<wat eigenelijk je verveling en gewoonte drang is>..
ff lekker over de top gaan,veel energie verbruiken dan een douche nemen
en jezelf op de borst kloppen dat je niet hebt toegegeven aan je ex-zwakheden.
Rijd dan eens naar je videotheek en huur een leuke film of ga eruit..
Als je dit ff 2 weken volhoudt zul je merken dat je humeur langzaam weer beter wordt.
Test jezelf gewoon eens..
Je toekomst hangt af van wat je er zelf van maakt, beginnend vandaag en
uitstel is de natuurlijke moordenaar van al je mogelijkheden