#1
Ik heb maar één raad als je wil stoppen met pep omdat het alleen nog de nadelen van t gebruikt geeft. Stop niet effe, een paar weken ofzo. Stop minstens een half jaar met alles & als je terug wil beginnen overweeg dan waarom je t wil doen en hoe.. Hoeveel, wanneer,..
Ik gebruikte vroeger zelf 3-4g per dag met daar nog wat bolletjes en ghb op.. was totaal een wrak.
Ben ondertussen een keer vier maand gestopt, weer begonnen, begon weer flink uit de hand te lopen.. weer gestopt, een half jaar in totaal met alles en wel 9 maanden met speed.
Nu gebruik ik weer sinds 3 weken en nu beperk ik het tot 1 g per week. Ik hou gewoon in de gaten dat ik van mezelf nooit mag zien dat ik gebruik.. er niet slecht uitzien, niet hyper beginnen doen en van die toestanden..
Ik gebruikte vroeger zelf 3-4g per dag met daar nog wat bolletjes en ghb op.. was totaal een wrak.
Ben ondertussen een keer vier maand gestopt, weer begonnen, begon weer flink uit de hand te lopen.. weer gestopt, een half jaar in totaal met alles en wel 9 maanden met speed.
Nu gebruik ik weer sinds 3 weken en nu beperk ik het tot 1 g per week. Ik hou gewoon in de gaten dat ik van mezelf nooit mag zien dat ik gebruik.. er niet slecht uitzien, niet hyper beginnen doen en van die toestanden..

en t is gezellig om samen te snuiven 