Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

Het is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

115 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb maar één raad als je wil stoppen met pep omdat het alleen nog de nadelen van t gebruikt geeft. Stop niet effe, een paar weken ofzo. Stop minstens een half jaar met alles & als je terug wil beginnen overweeg dan waarom je t wil doen en hoe.. Hoeveel, wanneer,..

Ik gebruikte vroeger zelf 3-4g per dag met daar nog wat bolletjes en ghb op.. was totaal een wrak.

Ben ondertussen een keer vier maand gestopt, weer begonnen, begon weer flink uit de hand te lopen.. weer gestopt, een half jaar in totaal met alles en wel 9 maanden met speed.

Nu gebruik ik weer sinds 3 weken en nu beperk ik het tot 1 g per week. Ik hou gewoon in de gaten dat ik van mezelf nooit mag zien dat ik gebruik.. er niet slecht uitzien, niet hyper beginnen doen en van die toestanden..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou nutssssssssssss, daar ge je dan. Vandaag is de dag! Succes!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
dank je! Ja het is nu afgelopen.
vannacht was de laatste snuif.

ben nu al moe.....

bedankt voor de steun!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen karakter eh jongen :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals ik.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja zoals hij.
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar mars, je bent toffe kerel :smoke: en t is gezellig om samen te snuiven :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ander karakter he...
niet verkeerd hoor
maar anders.. :)
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat kan ik inderdaad alleen maar beamen... heel erg leuk!
:hearteyes: :wink:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
edit: not important
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit topic is geen klote meer waard.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Dit topic is geen klote meer waard.
Klik om te vergroten...

Ja mee eens... Is een verslag van een stop-poging die gestrand is. Voor het nageslacht. :grin:
P
PeoplesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben nu een maand gestopt met speed te gebruiken..
Heb 2 jaar lang toch wel iedere dag aan de rommel gezeten.
Weet niet eens waarom maar had het opeens helemaal gehad om altijd maar weer mn neus vol te snuiven.
Iedere keer die gore smaak in je bakkes en steeds maar weer je neus moeten snuiten.
Eigenlijk bevalt het me kei goed zo zonder.. Er is niet veel verandert aan mn leventje alleen dat ik niet steeds meer hoef te snatsen..
Voel me echt wel stukken happier zonder..
En vreemd genoeg kost het geen enkele moeite om er af te blijven..
Alleen de lucht al houdt me tegen om het te doen. Bah bah..
Kippevel, maar wel omdat het spul zo smerig ruikt..
en een nacht wakker blijven kan echt ook zonder..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Peoples zei:
Ik ben nu een maand gestopt met speed te gebruiken..
Heb 2 jaar lang toch wel iedere dag aan de rommel gezeten.
Weet niet eens waarom maar had het opeens helemaal gehad om altijd maar weer mn neus vol te snuiven.
Iedere keer die gore smaak in je bakkes en steeds maar weer je neus moeten snuiten.
Eigenlijk bevalt het me kei goed zo zonder.. Er is niet veel verandert aan mn leventje alleen dat ik niet steeds meer hoef te snatsen..
Voel me echt wel stukken happier zonder..
En vreemd genoeg kost het geen enkele moeite om er af te blijven..
Alleen de lucht al houdt me tegen om het te doen. Bah bah..
Kippevel, maar wel omdat het spul zo smerig ruikt..
en een nacht wakker blijven kan echt ook zonder..
Klik om te vergroten...

ja ik begin het ook beu te worden.
komt vanzelf goed met me.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Dit topic is geen klote meer waard.
Klik om te vergroten...

idd zoiets had ik ook al

verander de titel want het is blijkbaar nog helemaal niet genoeg geweest :openmouth:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
naja...is dit dan het moment om welkom terug te zeggen ofzo?? :mrgreen:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."