Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

Het is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

115 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kalm aan hè....
Het leven is zo zwaar als je het zelf maakt...

Pommetje
c
candy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ze zijn nu en dan ,meer dan super!!!!!! :) :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pommetje H. zei:
Kalm aan hè....
Het leven is zo zwaar als je het zelf maakt...

Pommetje
Klik om te vergroten...

ja lang genoeg geweest, ik begin weer. :grin:

nee even volhouden nog....
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nutsss! Successs.
Nou gaan we er voor hoor! :mrgreen:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pommetje H. zei:
Kalm aan hè....
Het leven is zo zwaar als je het zelf maakt...

Pommetje
Klik om te vergroten...
heeft ze gelijk in.maar toch veel succes, he! :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Djodjo zei:
Nutsss! Successs.
Nou gaan we er voor hoor! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

zeker weten! wel een (kut)week voor de boeg maar ja. zo is t altijd wat. Ik post vanavond een verslagje. Day-by-day.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Het valt allemaal wel mee hoor.

Heb je wel de resterende voorraad weggeflikkerd?
Klik om te vergroten...

ik verwacht ook niet veel problemen. Hoogstens dat ik onderweg ben en mn ogen niet open kan houden in de auto.

Alle voorraad is weg. Er was niet veel meer en de rest is naar een vriend van me die ook af en toe een snuifje lust.

Jammer is wel dat ik die extra nachten zo prettig vond. De rust die er dan is, de mensen die je dan tegenkomt op internet, dat heeft wel wat. Dat ga ik missen.
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou volgens mij is nutsss niet zo agressief vanzichzelf maar komt dat omdat hij aan het stoppen is.

@nutssss
Comon kerel je slaat je er wel doorheen ! Dat lukt je zeker. Je moet nu wel hard zijn en niet gaan denken van ja aankomend weekend kan ik eigenlijk wel weer wat gebruiken want dan weet ik bijna cker dat het uiteindelijk weer op hetzelfde uitmond waar je nu vanaf probeerd te komen ! Komt goed kerel. Hou vol ! Die agressie gaat er wel vanaf maar dan zul je toch echt ff doormoeten bijten !

You can do it !

Trouwens van die joint roken zou kunnen helpen maar moet je jezelf niet iedere keer de puin in smoken wat ik 2 jaar geleden deed. Gewoon iedere dag smoken tot je erbij neervalt. Dan interreseert je niets meer maakt het niet uit wat er gebeurt als jij je jointje maar kan roken !

Rook gewoon een keer een jointje als je thuis komt zal je iniedergeval wat rustiger maken :grin:

Kerel
:grin: RESPECT TO YOU :grin:

Greetz
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Good luck nuts! Zoals Zommes al zei zou ik ook niet gaan drinken!

Een jointje moet kunnen vind ik, maar ligt er eigenlijk ook aan hoe dat meestal valt bij jou?!

misschien niet echt te vergelijken, maar als ik knetter ben, heb ik ABSOLUUT geen zin in ephedra..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nutsss, hoe staan de zaken?

Het duurt echt geen 2 weken hoor, dat is gelul. Gewoon veel slapen en goed eten.

NIET GAAN DRINKEN, dat heeft tot nu toe bij mij altijd het voornemen om te stoppen verpest, onder invloed van alcohol krijg ik weer zin in speed en heb ik schijt, dus neem ik maar weer wat.

Succes en het gaat sowieso lukken.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, daar heeft Ben gelijk in.

Als ik stoned ben verafschuw ik pep e.d ook, dus misschien helpt dat. Je gaat je alleen zeker niet beter voelen ofzo.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt jongens (en meisjes) fijn dat jullie meeleven

Update: Het is verdorie een stuk lastiger dan ik had verwacht. Valt tegen. Vandaag een absolute kutdat en dan vooral ook denk ik omdat ik ook de mdma dip heb. Nog geen drugs of drank aangeraakt trouwens, vooral op bed gelegen. Kinderen zijn gelukkig weg tot morgenavond.

Ik heb mn vriendin al diverse malen uitgemaakt voor van alles en nog wat die is niet blij maar desondanks ga ik er straks heen om te eten en de avond door te brengen. Ik zal me inhouden.

Ik weet wel dat ik dit er niet meer voor over heb, ik ga nu door en dan heb ik mijn lesje geleerd. Agressief ben ik absoluut nooit geweest. Dat ken ik helemaal niet van mezelf en dat is ook de reden dat ik inzag dat het verkeerd ging met de speed. Hopenlijk gaat het nu alleen nog maar UP en kom ik er weer vrolijk en verstandig uit.

Misschien probeer ik vanavond een jointje voor het slapen gaan.

Eerst maar eens douchen en wakker worden.

tot morgen!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
bedank allemaal

ik ben moe jemig

gister om 20.00 naar bed gegaan, net op maar nog steeds zo moe

ik breng de kinders naar school en weer slapen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je de klote peroide achter de rug hebt mag je je vriendin wel eens schaamteloos verwennen! Ben blij te horen dat je er nog steeds vanaf kunt blijven. Hou vol! :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
Als je de klote peroide achter de rug hebt mag je je vriendin wel eens schaamteloos verwennen! Ben blij te horen dat je er nog steeds vanaf kunt blijven. Hou vol! :wave:
Klik om te vergroten...

van mijn vriendin kan ik echt niet afblijven...

Dat verwennen komt wel goed. Ze heeft ongeveer 200 uur tegoed nu denk ik.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
OK dus die agressie is echt door de speed??? of mss door de hoeveelheid speed en je slaap tekort? die combi zou je denken... ik zorgde er wel voor goed te slapen en ik gebruikte ook niet zoveel...1 gram in de week ongeveer...even goed niet goed voor je gestel. ik werd wel geagiteerd als mensen sommige logische dingen niet begrepen...
:angry:

Nutsss ga zo door, echt het is de moeite waard!!! Jezelf kapot maken met drugs is zo gebeurd maar stoppen uit jezelf, dan heb ik respect voor je!!!
En het is belangrijk dat er mensen achter je staan en je steunen...daarom kan ik hier thuis niets zeggen want ze hebben er geen begrip voor en ze flikkeren me er zo uit(ga binnenkort verhuizen beter)

Echt ga zo door hou vol!!!!

X Drientje
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu heb ik het voor mekaar. Alles verpest. Ik kom er nooit meer in.
ik baal en baal en baal
ik voel me verschrikkelijk down
ik ben ook ontzettend moe
de wereld mag van mij instorten
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#18
kom op he nutsss, k snap dat t erg is maar denk na over hoe je je over een week voelt, laat staan een maand. Trots dat je het nog volhoudt en vooruitkijkend naar het evtuele moment over een paar maanden dat je juist weer dat gevoel krijgt van je eerste lijn ( en nee, dit zeg ik niet om je er lekker voor te maken) :)
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#19
hey nuts, omdat ik je vanochtend maar kort had gesproken. Heel veel succes met het afkicken, je bent super toffe gozer, en als iemand het kan ben jij het wel. :beer: :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik voel me warempel al wat beter. Ik heb de afgelopen 3 dagen vooral veel geslapen maar nu ben ik wat fitter.

Nu doorzetten.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."