Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

Het is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

115 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het lukt pas echt als je al je contacten uit je telefoon, pc of agenda weghaalt. Want als je dan toch weer zin krijgt dan moet je eerst weer een hoop moeite doen om al die contacten voormekaar te krijgen en vervolgens ook nog eens uitleggen waarom je zolang geen contact meer heb gehad.
c

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
candy
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wens je veel succes toe. :wave:
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb maar één raad als je wil stoppen met pep omdat het alleen nog de nadelen van t gebruikt geeft. Stop niet effe, een paar weken ofzo. Stop minstens een half jaar met alles & als je terug wil beginnen overweeg dan waarom je t wil doen en hoe.. Hoeveel, wanneer,..

Ik gebruikte vroeger zelf 3-4g per dag met daar nog wat bolletjes en ghb op.. was totaal een wrak.

Ben ondertussen een keer vier maand gestopt, weer begonnen, begon weer flink uit de hand te lopen.. weer gestopt, een half jaar in totaal met alles en wel 9 maanden met speed.

Nu gebruik ik weer sinds 3 weken en nu beperk ik het tot 1 g per week. Ik hou gewoon in de gaten dat ik van mezelf nooit mag zien dat ik gebruik.. er niet slecht uitzien, niet hyper beginnen doen en van die toestanden..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou nutssssssssssss, daar ge je dan. Vandaag is de dag! Succes!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
dank je! Ja het is nu afgelopen.
vannacht was de laatste snuif.

ben nu al moe.....

bedankt voor de steun!
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kalm aan hè....
Het leven is zo zwaar als je het zelf maakt...

Pommetje
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ze zijn nu en dan ,meer dan super!!!!!! :) :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pommetje H. zei:
Kalm aan hè....
Het leven is zo zwaar als je het zelf maakt...

Pommetje
Klik om te vergroten...

ja lang genoeg geweest, ik begin weer. :grin:

nee even volhouden nog....
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nutsss! Successs.
Nou gaan we er voor hoor! :mrgreen:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pommetje H. zei:
Kalm aan hè....
Het leven is zo zwaar als je het zelf maakt...

Pommetje
Klik om te vergroten...
heeft ze gelijk in.maar toch veel succes, he! :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Djodjo zei:
Nutsss! Successs.
Nou gaan we er voor hoor! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

zeker weten! wel een (kut)week voor de boeg maar ja. zo is t altijd wat. Ik post vanavond een verslagje. Day-by-day.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Het valt allemaal wel mee hoor.

Heb je wel de resterende voorraad weggeflikkerd?
Klik om te vergroten...

ik verwacht ook niet veel problemen. Hoogstens dat ik onderweg ben en mn ogen niet open kan houden in de auto.

Alle voorraad is weg. Er was niet veel meer en de rest is naar een vriend van me die ook af en toe een snuifje lust.

Jammer is wel dat ik die extra nachten zo prettig vond. De rust die er dan is, de mensen die je dan tegenkomt op internet, dat heeft wel wat. Dat ga ik missen.
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Extra nachten zijn super!!! :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pommetje H. zei:
Extra nachten zijn super!!! :grin:
Klik om te vergroten...
:wink:
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jihoeoeoeo!!!
:rock:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Succes, ouwe rakker :wink: :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
:) Iedereen dank voor de opPEPpende woorden!

Dag 1 gaat prima. Gister tot vanmorgen vroeg door gegaan. De hele dag niets gesnoven, niks meer in huis. Ik ben moe, heb een half uurtje geslapen tussendoor maar nog niets wat ik niet aankan. Vanavond vroeg naar bed.

Ik voel wel een dipje komen maar dat is uiteraard ook de overmatige mdma conumptie te wijten het afgelopen weekend. Morgen zal moeilijker worden en woensdag ben ik bang dat ik een MEGA-DIP ga krijgen. Maar goed dat zien we dan wel weer.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dag 2: Verschrikkelijk vast geslapen. Ik sta op met een soort kater. Erg moe. Maar minder dan ik had verwacht.

Kop koffie en naar mn werk. Het zal best lukken.

Morgen wordt moeilijk, mdma dip erbij... :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
OK dus die agressie is echt door de speed??? of mss door de hoeveelheid speed en je slaap tekort? die combi zou je denken... ik zorgde er wel voor goed te slapen en ik gebruikte ook niet zoveel...1 gram in de week ongeveer...even goed niet goed voor je gestel. ik werd wel geagiteerd als mensen sommige logische dingen niet begrepen...
:angry:

Nutsss ga zo door, echt het is de moeite waard!!! Jezelf kapot maken met drugs is zo gebeurd maar stoppen uit jezelf, dan heb ik respect voor je!!!
En het is belangrijk dat er mensen achter je staan en je steunen...daarom kan ik hier thuis niets zeggen want ze hebben er geen begrip voor en ze flikkeren me er zo uit(ga binnenkort verhuizen beter)

Echt ga zo door hou vol!!!!

X Drientje
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu heb ik het voor mekaar. Alles verpest. Ik kom er nooit meer in.
ik baal en baal en baal
ik voel me verschrikkelijk down
ik ben ook ontzettend moe
de wereld mag van mij instorten
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."