Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

Het is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

115 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is leuk geweest, ik kap er nog een!
z
zommes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het valt allemaal wel mee hoor.

Heb je wel de resterende voorraad weggeflikkerd?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Djodjo zei:
Hoe krijg ik dat Newbie onder mijn naam weg?
Kan iemand me helpen.
Heb al van alles geprobeerd. Is het een domme vraag? Want ben pas paar dagen op het forum.
Klik om te vergroten...

afhankelijk van het aantal posts 'stijgt' ook je ranking-naam.
ergens zal wel een tabel staan. Dus flink antwoorden en vragen stellen!!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
edit: not important
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nutsss zei:
Djodjo zei:
Hoe krijg ik dat Newbie onder mijn naam weg?
Kan iemand me helpen.
Heb al van alles geprobeerd. Is het een domme vraag? Want ben pas paar dagen op het forum.
Klik om te vergroten...

afhankelijk van het aantal posts 'stijgt' ook je ranking-naam.
ergens zal wel een tabel staan. Dus flink antwoorden en vragen stellen!!
Klik om te vergroten...

En niet te vergeten: Spammen waar je maar kan :smoke:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
in ieder geval al een goed begin gemaakt! :wave:
en het is mijn eigen topic verdorie
d
dizzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grin: lol :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey hoi, ben nieuw hier... ik heb vandaag besloten ook te stoppen. ik gebruikte sinds een maand of drie weer speed bijna elke dag. drie jaar geleden onder druk van ex gestopt nu het uit is weer flink begonnen. ik merk dat mijn systeem het zat is. ik slaap slecht(vizueuze cirkel, geen slaap meer speed waardoor geen slaap). dit weekend was de druppel...van vrijdag tot maandagavond niet geslapen en ik ben kapot... sinds maandag niet meer gesnoven op een mini lijntje na vanmorgen. ik ben echt ziek...ik wil mijn baan houden en ik zie ook geen andere uitweg dan gewoon radicaal stoppen...ik ben hoogopgeleid en heb een dik verdienende baan...zou zonde zijn om alles weg te gooien van wege de drugs. :(

Net als de beginner van dit topic wil wil ik ook nog best wel eens wat gebruiken maar niet zoveel....


Ben blij dat er forums als dit bestaan....ik kan echt nergens mijn hart luchten want mijn pa en ma zouden er echt geen flikker van begrijpen...


X Drientje
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo Drientje,

welkom hier

en ik begrijp je verhaal volkomen uiteraard. De ellende is ook dat er altijd weer een andere goede reden is om even door te gaan nog voordat je kan stoppen.

Succes !

Hou ons op de hoogte.

Nutsss
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo Nutsss,

waarom stop je nou niet gewoon eikel!

Maandag is het afgelopen ja, anders ga ik me er mee bemoeien!

sjonge jonge

doei
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook geprobeerd te stoppe, had zaterdag op zondag speed genomen zo'n 2 gram die nacht en heb zeker 2 dagen afgezien nog daarna, was echt kapot, toen dacht ik ook dit is de moment om er mee te stoppen. Maarja toen ik me weer goed voelde paar dage later en m'n lichaam weer op volle sterkte was, heb ik me toch weer laten verleiden en heb ik toch maar weer een gram pep gehaald. :angry: Ik ben wel van plan om het te beperken tot maximum 2-3 keer in de week ofzo, en niet meer elke dag.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naar welke dag heb je het nou weer verschoven Nutsss?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Naar welke dag heb je het nou weer verschoven Nutsss?
Klik om te vergroten...

Naar maandag
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon een jaar ofzo blijven schuiven, zou wel humor zijn.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
maandag 27 januari 2020 :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neeee maandag a.s.

echt
eerlijk
ik beloof het

Maar ik schaam me verder niet dat ik het moest verschuiven. Ik weet wat er allemaal speelt in en om me en wanneer ik het kan. Ik zie het ook als een test voor mezelf. Ben ik sterk genoeg? Kan ik het zomaar een maand laten staan? Hoe voel ik me dan?

Maar ik zal er een topic aan wijden hier ook om het van me af te schrijven dagelijks.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Gewoon een jaar ofzo blijven schuiven, zou wel humor zijn.
Klik om te vergroten...

Ja zo van: Ik ben aan het stoppen met pep.. al 15 jaar :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hij komt er wel.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het lukt pas echt als je al je contacten uit je telefoon, pc of agenda weghaalt. Want als je dan toch weer zin krijgt dan moet je eerst weer een hoop moeite doen om al die contacten voormekaar te krijgen en vervolgens ook nog eens uitleggen waarom je zolang geen contact meer heb gehad.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wens je veel succes toe. :wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."