#1
Het is leuk geweest, ik kap er nog een!
Djodjo zei:Hoe krijg ik dat Newbie onder mijn naam weg?
Kan iemand me helpen.
Heb al van alles geprobeerd. Is het een domme vraag? Want ben pas paar dagen op het forum.
nutsss zei:Djodjo zei:Hoe krijg ik dat Newbie onder mijn naam weg?
Kan iemand me helpen.
Heb al van alles geprobeerd. Is het een domme vraag? Want ben pas paar dagen op het forum.
afhankelijk van het aantal posts 'stijgt' ook je ranking-naam.
ergens zal wel een tabel staan. Dus flink antwoorden en vragen stellen!!

zommes zei:Naar welke dag heb je het nou weer verschoven Nutsss?
Deranged zei:Gewoon een jaar ofzo blijven schuiven, zou wel humor zijn.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."