Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

Het is leuk geweest, ik kap er mee! (mislukte stop-poging)

115 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hey nuts, omdat ik je vanochtend maar kort had gesproken. Heel veel succes met het afkicken, je bent super toffe gozer, en als iemand het kan ben jij het wel. :beer: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
n
nutsss
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik voel me warempel al wat beter. Ik heb de afgelopen 3 dagen vooral veel geslapen maar nu ben ik wat fitter.

Nu doorzetten.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel veel sterkte! nutsss. je komt er wel. :wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is leuk geweest, ik kap er nog een!
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
good luck gast! :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het valt allemaal wel mee hoor.

Heb je wel de resterende voorraad weggeflikkerd?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Prima toch :) Kop d'r voor!!
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker... :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
succes, het wordt idd tijd als je last gaat krijgen van je zelf!
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat zwaarder worden heb ik zelf ook gehad toen ik even iets teveel aan het goedje zat, het komt door de hoge bloeddruk daardoor krijg je vochtophopingen in je borstkas onder andere of je enkels en buikholte. Op internet staat er wel genoeg over te vinden. De officïele naam is trouwens oedeem.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goeie tips heb ik niet echt, maar wil je in elk geval superveel succes wensen. Ben gewoon lekker blij met jezelf als je nuchter bent. Da's de bedoeling. :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt voor de tips!

Ik zal de sex in heroverweging nemen. Ik heb zojuist de sex in heroverweging genomen en die gaat idd toch niet meedoen in deze afkick-sessie.

In de tijd dat ik nog bij mijn exgenote was, was het stoppen met sex het proleem niet, het starten ervan, dat was altijd moeilijk...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
Bedankt voor de tips!

Ik zal de sex in heroverweging nemen. Ik heb zojuist de sex in heroverweging genomen en die gaat idd toch niet meedoen in deze afkick-sessie.

In de tijd dat ik nog bij mijn exgenote was, was het stoppen met sex het proleem niet, het starten ervan, dat was altijd moeilijk...
Klik om te vergroten...

Whaha LOL :mrgreen:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wens je heel veel succes.Wij hebben elkaar hier leren kennen,jij kende mij niet en ik kende jou niet.Iedereen mocht meegenieten van onze discussie.Alle twee onder de speed!Maar ik kan dit zeggen,ik heb iemand leren kennen,nou ja,zeker weten,met het hart op de juiste plaats.En daarom weet ik,jij zaag en zeverd niet, jij doet wat je zegt.Het luk jou wel!!!!!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
candy zei:
Ik wens je heel veel succes.Wij hebben elkaar hier leren kennen,jij kende mij niet en ik kende jou niet.Iedereen mocht meegenieten van onze discussie.Alle twee onder de speed!Maar ik kan dit zeggen,ik heb iemand leren kennen,nou ja,zeker weten,met het hart op de juiste plaats.En daarom weet ik,jij zaag en zeverd niet, jij doet wat je zegt.Het luk jou wel!!!!!
Klik om te vergroten...

ehhhh :flushed:
dankjewel! :wink:

enne... ga jij ook eens aan jezelf denken
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
edit: nier meer important.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Het is leuk geweest, ik kap er mee!

nutsss zei:
Speed, o speed...

Ik heb het nu wel weer gehad met dat spul. Ik zit het verdorie iedere dag te snuiven en ik voel het amper. Het enige wat ik wel merk ik dat ik steeds slechter humeur krijg, agressief begin te worden als iets me niet zint en me steeds minder kan concentreren in plaats van meer.

Nu gisteravond mn vriendin weer weggejaagd een dag nadat ik het uiteindelijk toch weer had weten te lijmen.

Buikpijn steeds vaker. En ik wordt er alleen maar zwaarder van in plaats van lichter.

Ik heb het gehad en gezien. Weer terug naar 1 of 2 x in de maand zou mooi zijn.

Maandag moet er nog iets gereed zijn en daar zal ik nog wel een nachtje ook voor nodig hebben en dan laat ik het liggen... Eens kijken hoe sterk of we zijn.

Nog tips?
Klik om te vergroten...

Beter dat je stopt,als je het elke dag doet wordt het idd maar eens tijd om te stoppen.

Mijn advies is om te gaan hardlopen of ff de halters op te pakken als je klamme handjes krijgt van de zin erin....<wat eigenelijk je verveling en gewoonte drang is>..

ff lekker over de top gaan,veel energie verbruiken dan een douche nemen
en jezelf op de borst kloppen dat je niet hebt toegegeven aan je ex-zwakheden. :wink:

Rijd dan eens naar je videotheek en huur een leuke film of ga eruit..
Als je dit ff 2 weken volhoudt zul je merken dat je humeur langzaam weer beter wordt.

Test jezelf gewoon eens..
Je toekomst hangt af van wat je er zelf van maakt, beginnend vandaag en
uitstel is de natuurlijke moordenaar van al je mogelijkheden
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
En hoe vordert het?? :wave:
Klik om te vergroten...

Prima! Ik heb net een megalijn gesnoven :)

Ik stop NA morgen. Ik ben nu een programmeeropdracht aan het afronden en die ga ik morgen opleveren. Dat staat ook in mijn opening.

Ik zal hier dan wel een topicje openen over de status...
een 'live' verslag
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
nutsss zei:
Saivy zei:
En hoe vordert het?? :wave:
Klik om te vergroten...

Prima! Ik heb net een megalijn gesnoven :)

Ik stop NA morgen. Ik ben nu een programmeeropdracht aan het afronden en die ga ik morgen opleveren. Dat staat ook in mijn opening.

Ik zal hier dan wel een topicje openen over de status...
een 'live' verslag
Klik om te vergroten...

Goed dan, ik hoop voor jou dat het lukt, veel succes, we steunen je!!! :wave:
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#20
succes!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."