Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsperfecte snuifbuis

perfecte snuifbuis

95 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500
Klik om te vergroten...

ikzelf verkies toch echt een biljet van 200 boven die van 500. de 200 ligt lekkerder in de neusholte en heeft de perfecte afmeting :rolleyes: :P
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon eentje van 5 euro voor de arme student? :mrgreen:
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
donderdag met 1 dollar biljetje gedaan wat ik enkele jaren geleden kreeg van een aziatisch amerikaans meisje op een festival

zat echt een heel verhaal aan vast :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap niet hoe mensen door een rietje kunnen snuiven :openmouth: Dat is toch veel te dun om een lijn mee te nemen? :confused:
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#5
afgeknipt rietje (standaart stuk of 5 bij me voor als ie vies word oid)
buskaartje
buisje gemaakt van je pakje (zodra 'ie leeg is natuurlijk :P )
't plastic hulsje wat meestal om pijpjes heen zit (het gedeelte wat dus niet vies word)
pen (kan soms erg scherp of lang zijn)

ik gebruik nog steeds 't liefst een rietje, lekker simpel :smoke:
W
WeirdoLid
01-01-2024, 00:00
#6
maak er gewoon een bommetje van, dan heb je nergens last van, als je rookt op blowed heb je toch altijd wel vloe vij je toch?? :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Delirium zei:
Ik snap niet hoe mensen door een rietje kunnen snuiven :openmouth: Dat is toch veel te dun om een lijn mee te nemen? :confused:
Klik om te vergroten...


Hoezo te dun? :confused: Wat gebruik jij wel dan?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Persoonlijk vind ik een rietje ook wat te dun...

Ik heb gewoon een lang inktbuisje (niet van Parker) genomen en daar de twee uiteinden afgeknipt. En ik vind het perfect :) .
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Delirium zei:
Ik snap niet hoe mensen door een rietje kunnen snuiven :openmouth: Dat is toch veel te dun om een lijn mee te nemen? :confused:
Klik om te vergroten...

Hoezo te dun? :confused: Wat gebruik jij wel dan?
Klik om te vergroten...

Gewoon een willekeurig opgerold papiertje :) En met dun bedoelde ik de diameter, die is zo klein. Ik vind een buisje met een diameter van ongeveer een centimeter lekker om mee te snuiven :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou zoveel verschil is dat toch niet? Of je bedoelt misschien zo'n rietje dat aan een vruchtensapje hangt ofzo? :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Nou zoveel verschil is dat toch niet? Of je bedoelt misschien zo'n rietje dat aan een vruchtensapje hangt ofzo? :P
Klik om te vergroten...
Zo één is wel te doen:

>.<
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Nou zoveel verschil is dat toch niet? Of je bedoelt misschien zo'n rietje dat aan een vruchtensapje hangt ofzo? :P
Klik om te vergroten...

Ja dat bedoelde ik :P

F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Trip Unit zei:
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500
Klik om te vergroten...
Nu heb ik me vorige week laten vertellen door iemand van unitydrugs dat snuiven doormiddel van geld heel erg gevaarlijk is.
Klik om te vergroten...

Hoezo is dat gevaarlijk bijna iedereen doet het :P Ben benieuwd waarom het gevaarlijk is ?

Ik zelf heb me snuifsetje dus snuif door me gouden buisje :grin: niets op aan te merken. Maar inderdaad een bankbiljet is altijd goed of al het andere van papier wat je kan vouwen. Mijn alternatief is dan toch echt een rietje werkt prima :d

Maarja ik wou me snuifsetje anders had ik het bij rietjes en bankbiljetten gehouden :P

Aangezien ik nooit grote biljetten heb en mij dat ook neit handig lijkt zou ik gaan voor 5 en 20 euro biljetten. 5 euro snuift goed in iedergeval :P

Deze om precies te zijn.

http://www.apollyon-shop.nl/shop/popup_image.php?pID=62
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
Saivy zei:
Nou zoveel verschil is dat toch niet? Of je bedoelt misschien zo'n rietje dat aan een vruchtensapje hangt ofzo? :P
Klik om te vergroten...

Ja dat bedoelde ik :P

Klik om te vergroten...

Als ik via een rietje moet snuiven gaat toch echt mijn voorkeur uit naar een recht rietje kan je precies op de juiste grote afknippen. En snuift perfecto :grin:

:wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik neem die lepel altijd mee naar feesten,maar ik gebruik dan die platte kant ipv dat bolletje
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb gewoon dit:


o.a. wel te koop bij toeristenshops in Amsterdam of op de Zwarte Markt in Beverwijk (ingang tegenover Mac Donalds nemen, gelijk 2e pad staat iemand die het verkoopt :wink: , heb ik het ook vandaan)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
ik heb gewoon dit:


o.a. wel te koop bij toeristenshops in Amsterdam of op de Zwarte Markt in Beverwijk (ingang tegenover Mac Donalds nemen, gelijk 2e pad staat iemand die het verkoopt :wink: , heb ik het ook vandaan)
Klik om te vergroten...

Dezelfde set als ik heb :grin: alleen die van mij is goudkleurig :sunglasses: Heb het lepeltje uit de set nog nooit gebruikt maarja de rest super handig :grin: alleen spiegeltje soms te klein :P maarja als je ergens bent is er altijd wel een ondergrond om je lijn te leggen :)

Geen idee dat ze die op de zwarte markt verkochten. Ik heb die van mij uit de smartshop in Haarlem :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
ik neem die lepel altijd mee naar feesten,maar ik gebruik dan die platte kant ipv dat bolletje
Klik om te vergroten...

oke zal hem is testen :sunglasses:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
kan iig een flinke schep op :grin:
ik heb ook 2 van die setjes, 1 zo'n etuitje en 1 zat in een doosje. dat was alleen een buisje,mes en een lepel.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
kan iig een flinke schep op :grin:
ik heb ook 2 van die setjes, 1 zo'n etuitje en 1 zat in een doosje. dat was alleen een buisje,mes en een lepel.
Klik om te vergroten...

alleen nog een vork en je hebt een bestekset :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."