Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsperfecte snuifbuis

perfecte snuifbuis

95 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
ik met een deel van een vergulde pen... werkt super!!! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik hoor meeer mensen op Df over een pen. Zelf nog nooit gedaan wat voor pen ??? maarja heb me buisie werkt prima, heb me sleutel :P en heb me lepeltje uit me setje en me quikhit en meestal wel biljet bij me :sunglasses: dus altijd snuifgerij opzak. In het weekend nooit zonder me drugs en me snuifset weg :flushed: je weet nooit wie je tegenkomt of wat je wil gaan nemen :grin:

:wave:
Klik om te vergroten...

ik neem ook altijd mijn eigen buisje mee. alhoewel dat ik nu de deugd van bommetjes ontdekt heb... :wink: buisje komt van zo het soorten pen dat meestal in zo'n etuitje zit samen met nog een potlood en vulpen ofzo. parker type van pen... :wink:
Klik om te vergroten...

Parkers heb ik genoeg :wink: schrijf namelijk alleen in style. Maar ik hou het toch bij me buisie heb ik altijd bij me als ik drugs bij me heb. Mocht ik toch onvoorbereid drugs nemen heb ik me sleutels of me hand :sunglasses:
Klik om te vergroten...

oh dus altijd voorzien jij? :grin:
Klik om te vergroten...

jaja ik heb me zaakies altijd op orde :wink: Ben een net en geordend man :grin: en dus ook met drugs hehe :sunglasses:

Jij ook zo te horen???

:wave:
Klik om te vergroten...

nou niet altijd... ik heb bijna dwangmatige periodes en ook heel passieve... dus de ene keer heb ik alles perfect uitgestippeld en de andere keer krijg ik het niet rond... maar wat dope betreft ben ik altijd voorzien en op mijn hoede... :wink:
Klik om te vergroten...

Mooi meid. Ik ben ook qua dope voorzien en als ik koop dan meteen een voorraadje :sunglasses: verder heb ik altijd alles op orde en me zaakjes goed geregeld. Het wordt alleen maar beter qua drugs dan :P

Maar momenteel snuif ik niet. Maar ga waarschijnlijk 2maanden regel van X toepassen en dan X vervangen door sos dus ja dan komen de snuiftechnieken weer aan bod :grin:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trip Unit zei:
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500
Klik om te vergroten...
Nu heb ik me vorige week laten vertellen door iemand van unitydrugs dat snuiven doormiddel van geld heel erg gevaarlijk is.
Klik om te vergroten...

lijkt me wel heel sterk :confused: er zitten heus geen giftige stoffen in geld :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Crusher zei:
Trip Unit zei:
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500
Klik om te vergroten...
Nu heb ik me vorige week laten vertellen door iemand van unitydrugs dat snuiven doormiddel van geld heel erg gevaarlijk is.
Klik om te vergroten...

lijkt me wel heel sterk :confused: er zitten heus geen giftige stoffen in geld :wink:
Klik om te vergroten...

het klopt wel. want er zit iets in geld waardoor het schadelijker voor je neus is om via een biljet te snuiven.

leuk feitje:

"Volgens een nieuwe studie dragen zonder uitzondering álle eurobiljetten in Ierland sporen van cocaïne. De wetenschappers aan de universiteit van Dublin waren ,,erg verrast'' door hun ontdekking, meldt de BBC."
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#4
ow lol :openmouth: mja dan maar met wa anders :grin: oplossing is altijd simpel :sunglasses:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Crusher zei:
ow lol :openmouth: mja dan maar met wa anders :grin: oplossing is altijd simpel :sunglasses:
Klik om te vergroten...

er zijn zoveel dingen waarmee je kan snuiven. Een biljet kan wel maar het schijnt dat het schadelijker is voor je. Maarja drugs is sowieso schadelikjk dus ja :wink:

Ik heb me goudenbuisje snuift prima en anders voor onderweg me lepeltje of sleutel of me quickhit. :grin:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nice :hearteyes:
l
laandertLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
ik heb gewoon dit:


o.a. wel te koop bij toeristenshops in Amsterdam of op de Zwarte Markt in Beverwijk (ingang tegenover Mac Donalds nemen, gelijk 2e pad staat iemand die het verkoopt :wink: , heb ik het ook vandaan)
Klik om te vergroten...

Die gast heet Rumpy...

Zo grappig die vent... als ie stoned is en je vraagt hoe duur bijvoorbeeld een cruncher is zegt hij ''voor een kwartje'' of je vraagt hoeduur een pijpje is, zegt ie ''voor een kwartje''...

hij heeft trouwens ook van dat spul waarmee je sos kan versnijden.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Crusher zei:
Nice :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zeker :sunglasses:
l
lapzjenLid
01-01-2024, 00:00
#9
of een pleerolhouder

domzel zei:
of je gaat naar een chinees winkeltje en je koopt voor 2 euro een fatsoenlijke metale tunnel
Klik om te vergroten...

juist, of een metalen buisje van een pleerolhouder. Briefjes snijden in je neus
W
WorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: of een pleerolhouder

lapzjen zei:
domzel zei:
of je gaat naar een chinees winkeltje en je koopt voor 2 euro een fatsoenlijke metale tunnel
Klik om te vergroten...

juist, of een metalen buisje van een pleerolhouder. Briefjes snijden in je neus
Klik om te vergroten...





Inderdaad. hier ook een pleerolhouder.. perfect
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
van het weekend ff een nieuwe gehaald, hij snuift goed :grin:

m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#12
gwn een rietje aan de bar vragen, en stuk vn afbijten :)!

vnaaf trouwens alleen euro biljetje vn10 tot mn beschikking, er zijn fynere manieren snuifbuisjes.. maar hey het werkt :).



ooit link gezien naar zown site die allemaal snuif kitjes verkoopt, en ook een snuifbuisje in de vorm van een stofzuiger.. die vind super vet!:grin:

:smoke:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
die stofzuiger snuifbuisjes kan je ook overal in Amsterdam kopen...
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
mattskovic zei:
ja dus ik zoek de perfecte afmetingen en grote van het gat voor mijn eigen ontwikelde snuifbuisje laat hier aub iets weten of maak eens een tekenig op paint als je het niet kan uitleggen :tongueout:
Klik om te vergroten...

MacDonalds rietje :)

Voor de rest geef ik je als tips : Een recht buisje met aan 1 kant een kop waardoor je neusgat helemaal word afgesloten verder. Zo snuif je geen valse lucht mee, dus blijft het minder snel in je neus hangen enzo :P
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#15
briefje van 10 :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het buisje wat bij een blunt in de verpakking zit :grin: perfect.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."