Wat een toeval zeg...kortsluiting...gisteravond had ik dus ook zo'n ervaring, nadat ik vorige week een aantal keren XTC/MDMA had gebruikt.(en een beetje LSD...) Liggend in bed, ogen dicht. Dan ineens een fluitend geluid in mijn oren. Het fluiten gaat ineens over in een brom, een zwaargeluid, voor één, misschien 2 seconden, en mijn ogen voelen aan alsof ze samentrekken, wegtrekken. Mijn ogen open gedaan, naar de projectieklok op het plafond liggen te kijken. Elke minuut, soms zelfs twee keer per minuut, ging de fluittoon over in de zware brom, en deden mijn ogen even raar, een goede seconde....Na 15 tot 20 minuten ben ik toch in slaap gevallen.
Vandaag, overdag, had ik ook af en toe een seconde een lichte tinteling, duizeling in mijn hoofd...erg vreemd, ben benieuwd wat ik direct in bed weer ga meemaken...
Maar goed dat ik besloten had om het de komende tijd even rustig aan te doen met de MDMA......Nu weet ik waarom....