Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssoort van kortsluiting in je hoofd zeg maar:s?

soort van kortsluiting in je hoofd zeg maar:s?

52 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
tijd gelede had ik het volgende als ik in me bed lag (ook nuchter)
ineens hoor je in je hoofd een geluid wat lijkt op stroom of een playstation spel van de toekomst kan het niet typen
maar je verschrikt jezelf zo hard dat heel je lijf schokt:confused:
je voelt je presies in luna park van kermis jack pot die op holl slaat of watdan ook

nu is dat vervange door stuiptrekkinge op alle spiere soms meerdere plaatsen tegelijk:confused:

nogiem last van een van beide?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee maar ik heb wel in mijn slaap dat ik opeens precies val, en dan zo omhoog wip in mijn bed en even wakker word, en dan terug in slaap val, maar dat had ik al voor mijn speedgebruik.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja heb het ook een aantal keer meegemaakt. Zo´n stoorzendergeluid. En dan probeerde ik te bewegen, maar werd echt naar achter gezogen leek het wel. Kon niet meer overeind komen.

Ik dacht ook al aan een soort kortsluiting.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat betekend dat het niet meer goed komt.
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
..

volgens mij heeft t dan ook wel mee te maken wat je de neus hebt ingejaagd... misschien de pep met dingen versneden geweest die daar echt niet voor kunnen dienen?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
mn vriend heeft hier ook wel s last van.
elke dag eigenlijk wel
terwijl hij toch al meer dan een half jaar gestopt is met speed.
na jaren elk weekend te gebruiken.
ik denk dat de schade blijft.
hij noemt t idd ook kortsluiting.
wat ik ervan zie is dat ie 'schrikt'en ff helemaal niks meer weet,wie en waar ie is.
zonde hoor.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat dit gewoon een soort van psychose achtig iets is?
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, je wordt gewoon insane in de brain kerel! :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik weet goed waar ik ben enzo maar is meerzo een flipperkast in je hoofd waarbij je net het spel hebt uitgespeeld
elektronisch geluid enzo:confused:
echt gek
maar nu heb ik et ni meer
ma vroeg het me nogaltyd af:confused:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ken het wel van teveel xtc in een te korte periode. En dan altijd net voordat ik in slaap val waardoor je weer wakker schrikt. Heel irritant. Wie dat nu weer bedacht heeft....

Misschien dat dat bij speed ook ontstaat dan. Ik zal er wel een keer achterkomen denk ik en dan laat ik t weten.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
En ook als je je ogen dicht doet om te gaan slapen dan zie je enge beelden voorbij je flitsen.
Als dat over is val ik in een tunnel dat naar men slaap lijdt.
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jazeker!! Ik begin het te voelen... een gigantische kortsluiting!!!
Neem nog maar een neusje denk ik, en een glas wijn...
:sunglasses:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pommetje H. zei:
Jazeker!! Ik begin het te voelen... een gigantische kortsluiting!!!
Neem nog maar een neusje denk ik, en een glas wijn...
:sunglasses:
Klik om te vergroten...
je had wel beloofd, om te wachten op mij
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarmee lieve Candy?? :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
nutsss zei:
PS: Die sig van je... ben ik nou de enige die zich er aan stoort? Ik vind hem nogal grof eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Fastfood-maffia :grin:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had vanacht plots in mijn droom de gedachte dat ik aangevallen werd door honden, en begon dan ook echt fysiek te slaan, wel was ik vergeten dat mijn vriendin naast me lag.... :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat van die slaapverlamming maak ik ook regelmatig mee, maar dan zonder de daadwerkelijke verlamming... en dat allemaal zonder drugs... een keer inderdaad ervaren dat er iemand mijn lichaam aan het kneden en betasten was, het licht was zéér snel terug aan toen... nu al lang niet meer meegemaakt en nu wel aan de drugs :grin:
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kheb hier ook dikwijls last van, vooral na veel te veel mdma op korte tijd.. De eerste dagen erna ist dit het ergst, maar na 1/2 weken is het weer voledig weg. Denk niet dat het echt iets met 'schade' of dergelijke dan heeft te maken, aangezien het zichzelf weer hersteld. Tis toch best kut..je wil bijna in slaap vallen maar schrikt dan terug wakker, je kan niet bewegen of praten.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had dit laatst van de XTC nou zo soort iets steeds licht in mijn kop alsof er iets knapt, ogen spacen beetje in een keer vet misslelijk hd dat weekend ook veel te veel op. Gelukkig weer goed nu schrok toch wel echt, dacht soms ff dat ik er inzal blijven ofzo :openmouth: . Ja kortsluiting is wel goede benaming.
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
nutsss zei:
PS: Die sig van je... ben ik nou de enige die zich er aan stoort? Ik vind hem nogal grof eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Fastfood-maffia :grin:
Klik om te vergroten...

ik vind hem eigenlijk ook wel "erover"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."