Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssoort van kortsluiting in je hoofd zeg maar:s?

soort van kortsluiting in je hoofd zeg maar:s?

52 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had vanacht plots in mijn droom de gedachte dat ik aangevallen werd door honden, en begon dan ook echt fysiek te slaan, wel was ik vergeten dat mijn vriendin naast me lag.... :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat van die slaapverlamming maak ik ook regelmatig mee, maar dan zonder de daadwerkelijke verlamming... en dat allemaal zonder drugs... een keer inderdaad ervaren dat er iemand mijn lichaam aan het kneden en betasten was, het licht was zéér snel terug aan toen... nu al lang niet meer meegemaakt en nu wel aan de drugs :grin:
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kheb hier ook dikwijls last van, vooral na veel te veel mdma op korte tijd.. De eerste dagen erna ist dit het ergst, maar na 1/2 weken is het weer voledig weg. Denk niet dat het echt iets met 'schade' of dergelijke dan heeft te maken, aangezien het zichzelf weer hersteld. Tis toch best kut..je wil bijna in slaap vallen maar schrikt dan terug wakker, je kan niet bewegen of praten.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had dit laatst van de XTC nou zo soort iets steeds licht in mijn kop alsof er iets knapt, ogen spacen beetje in een keer vet misslelijk hd dat weekend ook veel te veel op. Gelukkig weer goed nu schrok toch wel echt, dacht soms ff dat ik er inzal blijven ofzo :openmouth: . Ja kortsluiting is wel goede benaming.
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
nutsss zei:
PS: Die sig van je... ben ik nou de enige die zich er aan stoort? Ik vind hem nogal grof eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Fastfood-maffia :grin:
Klik om te vergroten...

ik vind hem eigenlijk ook wel "erover"
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die clown moest toch al kapot, boeiend.
g
goaflasherLid
01-01-2024, 00:00
#7
berbe zei:
tijd gelede had ik het volgende als ik in me bed lag (ook nuchter)
ineens hoor je in je hoofd een geluid wat lijkt op stroom
maar je verschrikt jezelf zo hard dat heel je lijf schokt:confused:
je voelt je presies in luna park van kermis jack pot die op holl slaat of watdan ook

nu is dat vervange door stuiptrekkinge op alle spiere soms meerdere plaatsen tegelijk:confused:

nogiem last van een van beide?
Klik om te vergroten...

Heb dat ook soms, zo precies een geknetter...
Heb dit nog al eens gehad, maar alléén na een weekendje veel gebruike en ook alleen maar bij pasta..
Gaat dan bij mij ook gepaard met stevige pijn in mijn halsbotten (hoort da echt kraken, letterlijk :rolleyes: ), knieën die extreem kraken, en allemaal rode vlekken/uitslag in gezicht en aan achterkant knieen.
En stemmetjeeeeeeeeeeees :mrgreen: allee bedoel hoer ier voortdurend mensen vanalles zegge :tongueout:
De geur van m'n okselzweet gaak jullie besparen :tongueout:

Ma niemand die da weet hoe da komt da geknetter? Heb da vroeger bij het terugkomen uit een lsd trip ook al eens gehad..

Kga maar is gaan slapen denk ek :wave:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
tijd gelede had ik het volgende als ik in me bed lag (ook nuchter)
ineens hoor je in je hoofd een geluid wat lijkt op stroom of een playstation spel van de toekomst kan het niet typen
maar je verschrikt jezelf zo hard dat heel je lijf schokt:confused:
je voelt je presies in luna park van kermis jack pot die op holl slaat of watdan ook

nu is dat vervange door stuiptrekkinge op alle spiere soms meerdere plaatsen tegelijk:confused:

nogiem last van een van beide?
Klik om te vergroten...

Ja, vroeger ook gehad. Dat is duidelijk een verstoorde serotoninehuishouding. Als je een tijd stopt gaat het vanzelf over. Zou ik wel doen, want ik weet hoe lastig het is. Ik hoor wel als je er meer over wilt weten
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een toeval zeg...kortsluiting...gisteravond had ik dus ook zo'n ervaring, nadat ik vorige week een aantal keren XTC/MDMA had gebruikt.(en een beetje LSD...) Liggend in bed, ogen dicht. Dan ineens een fluitend geluid in mijn oren. Het fluiten gaat ineens over in een brom, een zwaargeluid, voor één, misschien 2 seconden, en mijn ogen voelen aan alsof ze samentrekken, wegtrekken. Mijn ogen open gedaan, naar de projectieklok op het plafond liggen te kijken. Elke minuut, soms zelfs twee keer per minuut, ging de fluittoon over in de zware brom, en deden mijn ogen even raar, een goede seconde....Na 15 tot 20 minuten ben ik toch in slaap gevallen.

Vandaag, overdag, had ik ook af en toe een seconde een lichte tinteling, duizeling in mijn hoofd...erg vreemd, ben benieuwd wat ik direct in bed weer ga meemaken... :rolleyes:

Maar goed dat ik besloten had om het de komende tijd even rustig aan te doen met de MDMA......Nu weet ik waarom....
g
goaflasherLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Dan ineens een fluitend geluid in mijn oren. Het fluiten gaat ineens over in een brom, een zwaargeluid, voor één, misschien 2 seconden, en mijn ogen voelen aan alsof ze samentrekken, wegtrekken.
Klik om te vergroten...

idd, ook gefluit, en wazig gevoel in kop...
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
heb er ook is een tijdje last van gehad. alsof er een serieuze stroomstoot door je hersenen gaat zo voelt het en dan duizelig dat gefluit en beetje zwart voor je ogen. alsof je te snel recht staat na lang zitten maar dan met een rare tinteling in je hoofd :) vond het eigenlijk best lekker :P spijtig dat ik er nu geen last mee van heb :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
*Pakt een soldeerbout*

Op wie mag ik mijn eerste test doen? :beer:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
zaagmans zei:
berbe zei:
tijd gelede had ik het volgende als ik in me bed lag (ook nuchter)
ineens hoor je in je hoofd een geluid wat lijkt op stroom of een playstation spel van de toekomst kan het niet typen
maar je verschrikt jezelf zo hard dat heel je lijf schokt:confused:
je voelt je presies in luna park van kermis jack pot die op holl slaat of watdan ook

nu is dat vervange door stuiptrekkinge op alle spiere soms meerdere plaatsen tegelijk:confused:

nogiem last van een van beide?
Klik om te vergroten...

Ja, vroeger ook gehad. Dat is duidelijk een verstoorde serotoninehuishouding. Als je een tijd stopt gaat het vanzelf over. Zou ik wel doen, want ik weet hoe lastig het is. Ik hoor wel als je er meer over wilt weten
Klik om te vergroten...

Als je stopt gaat het inderdaad na verloop van tijd vanzelf weer over. Dit duurt vaak 1-2 weken, de hevigheid van de 'buzz' neemt gestaag af tot je weer zonder buzz in dromenland beland.

Met een minime dosis van de drug die deze tijdelijke 'slaapverlamming' veroorzaakt heeft, vaak MDMA of amfetamine, verdwijnt de slaapverlamming per direct. Verstandig is wel om het een dag erna te doen..

Maar ach, zo vervelend is deze buzz niet. De wakkere dromen zijn vaak zó eng dat je alles probeert te doen om wakker te worden en te bewegen, wat uiteindelijk ook lukt.. Alleen betekend dit wel dat je weer van voor af aan kan beginnen.

Hoe leuk of eng de dromen ook zijn, toch zijn ze de moeite waard!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."