Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving: Hoe red ik me hier uit?

Verslaving: Hoe red ik me hier uit?

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@ topic
Operatie na lange tijd Mislukt :angry: Hulp instantie intake gesprek gehad,
Kwam tot d ondekking ik een Zware risico gebruiker was.Oftewel Hardnekkig verslavings probleem, Met volgens hem enige succesvolle behandeling Een 9 maandenlijke behandeling in n afkick kliniek, :(

Toen met me stiefvader een discussie gehad en was tot d veronderstelling t beetje overdreven genomen was. Dus d poging om t zelf t probere en eerlijke verhalen dr mee open leggen tegen mn stiefvader mja, Zo doende een periode later de drang naar die stomme speed/alcohol togh blijft nd dr na omstandigheden dus een dierbaar iemand overleed, Ik mezelf even weer t recht gaf selfmedication t gebruike mja, Loze shit nu weer trg bij af... Achterlijke hoge dosis,
Denk 2 gram per dag + n veel t veel sterke drank,
Wat me nu eigenlijk toch best laat voelen k naah d klote ga op deze manier,
Hartkloppingen, Steken, soms kan k bijna geen adem hale,

mja T loze van alles is nu dat k dus thuis bij mn stiefvader woon. Die eigenlijk zo goed als van mn drugs gebruik afweet, & er eigenlijk Vergenleke met d meeste ouders/Verzorgers Nogal soft mee om gaat
Begrip dr voor.
Oookal zijn dr dingen die ik hem vertelde nd die me aan keek. Vent wa klets j nou allemaal mja, Dat t lullige! z wete nie wa t met j doet:confused:
mja.. Vervolgens vorige week 4 dagen gestopt Was clean van alcohol nd speed mja k voelde me echt moe.. t werd wel minder moek bekenne mja.. dan die ongelofenlijke saaiheid, En eigenlijk gwn nix van iets genieten, Tjah kweet dat da komt door n depletie van Serotoine mja dannog, D Tijdenlijke oplossing blijft altijd in j op kome das t loze:confused:

mja, Nu ter zake, Ik Word gewoon zelf strontnaar van mn eige drugs gebruik En mn missenlijke gedrag, regelen/moeten inemen Alchol nd speed. op een sneaky manier Niemand die t mag zien, mja Togh doe ik t elke x weer:confused: Tis dat mn stemming ook constant verandert. Ene moment wilk gwn dr vanaf, andere moment denk k gwn doen en mezelf een soort van zelfmedelijden aanpraten of ik heel zielig ben, mja, & mezelf t recht geeft steeds me lekker t laten voelen doormiddel wat k nodig acht,
mja buiten dat om. merk ik echt dat de speed bij mij echt hele rare werkingen heeft die d meeste mensen volgensmij niet hebben,?
Voel me als ik aardig mn tolerante dosis gebruik, N bom aan energie in mn lichaam gebaard in dat ik alles super snel kan & ook letterlijk ook goed ok, best veel dingen weten te presteren kwa zulke mooie netheid, Waar ik vroeger heel laks in was, mja nu lijkt t net of k n stuk slimmer ben nd dingen weet die ik normaal niet zou weten,

mja, K sta op een wachtrij bij die hulp instantie mja heb dr d balle vertrouwebn in t lukt:confused: Fuck d goeie geregelde profecionele hulp in nederland tjeetje :confused:
Mja Status hoe t nu gaat is echt loos gwn voor woorden, Speedalchol gebruik is echt uit d hand gelopen nu pfff mja.. Nd voral d teleurstelling tegenover mn stiefvader die zo graag zou zien die me niet meet ziet met een bleeke kop me wijde oogjes mja,
Tis gwn d kick denk k, nd K wil zelf niet stoppe voor die 100% dus dan wil t no way.. of een doel in t leven hebben waarvoor j t zou moten doen, nja die is dr totaal nie..

njamede drugs gebruikers alvast bedankt voor jullie begrip,
Tis vervelend mja ondanks dat heb ik het toch aan mezelf t danken,
Mezelf d ilussie voorhouden ik Dit op zo n abrubte manier mogt gebruiken, terwijl k Dondersgoed heb gehoord dat echt t stomste is wat j kan doen,
LtrSS :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kijk hou oud het is man
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik hier gister naar keek kwamen er spontaan witte korrels uit mijn neus vallen.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Toen ik hier gister naar keek kwamen er spontaan witte korrels uit mijn neus vallen.
Klik om te vergroten...

Wat zonde (van de speed).
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
berbe zei:
1 gr is echt ni veel goeie pep of niet
en stoppe kan je altyd
de vraag is wil je dat wel
doe als mij
stop gewoon in een keer
en wacht met op nieuw gebruike tot je sterk genoeg in je schoene staat om het enkel in het weekend te doen
Klik om te vergroten...

Komop....1 gram pep per dag is wél veel. Het is sowieso al erg slecht om elke dag onder invloed te zijn, van wat dan ook. En als het dan ook nog paranoia-maker, speed is, is het nog veel erger.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Steken in je lever, hoe klinkt dat bij jou zelf in de oren? Ik zou ff een arts op zoeken, en meteen vragen hoe je je verslaving het best aan kunt pakken.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#7
steken in je lever komen door je alcoholmisbruik (de combinatie met speed)
probeer daar eens mee te stoppen. heb ook tijden veel te veel gedronken savonds. het afbouwen daarvan was eigenlijk heel erg makkelijk.

en kinderss luister goed naar berbe, hij is de allerstoerste
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste Gabbrfreak,

Ik wil niet verkeerd op je overkomen.
Maar je kan van de pep af als je dat echt wilt.
Zolang het je niet lukt, hou dat in dat je het nog steeds niet echt wilt.
zo is het bij mij ook gegaan.
In ieder geval ik hoop dat je een moment krijgt dat je het echt wilt.
I n ieder geval mijn zege heb je, en me PB staat vrij voor je emailen mag ook.

Greetz Daan :wave:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
domzel zei:
steken in je lever komen door je alcoholmisbruik (de combinatie met speed)
probeer daar eens mee te stoppen. heb ook tijden veel te veel gedronken savonds. het afbouwen daarvan was eigenlijk heel erg makkelijk.

en kinderss luister goed naar berbe, hij is de allerstoerste
Klik om te vergroten...

bedoelde je dat spottend ofzo:confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
berbe zei:
domzel zei:
steken in je lever komen door je alcoholmisbruik (de combinatie met speed)
probeer daar eens mee te stoppen. heb ook tijden veel te veel gedronken savonds. het afbouwen daarvan was eigenlijk heel erg makkelijk.

en kinderss luister goed naar berbe, hij is de allerstoerste
Klik om te vergroten...

bedoelde je dat spottend ofzo:confused:
Klik om te vergroten...

Zou je denken?
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#11
LOL :grin: :grin: :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dzy zei:
berbe zei:
domzel zei:
steken in je lever komen door je alcoholmisbruik (de combinatie met speed)
probeer daar eens mee te stoppen. heb ook tijden veel te veel gedronken savonds. het afbouwen daarvan was eigenlijk heel erg makkelijk.

en kinderss luister goed naar berbe, hij is de allerstoerste
Klik om te vergroten...

bedoelde je dat spottend ofzo:confused:
Klik om te vergroten...

Zou je denken?
Klik om te vergroten...

vind het een beetje belachelijk wat je zegt domzel
kunnen we dit even goed van jou zeggen
berbe probeert gewoon te helpen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk inderdaad niet dat Berbe zegt dat 1 gram weinig is om stoer te doen. Maar meer om aan te geven dat het nog veel erger kan.

Domzel jou reactie is pas onzin, je lult alleen maar een beetje over jezelf en voegt daarbij een onnodige opmerking over berbe.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#14
daarom dus dat ik dat dacht
en wat blijkt =>heb ook nog gelijk

drugs is nooit stoer
maar ook niet zielig

gebruik het voor jezelf niet om aan andere te late zien dat je gebruikt

door drugs hoor je er echt niet extra bij ofzo hoor
je bent gewoon een gebruiker zoals iem die sigarette rookt een roker is:d

en ja je hebt altyd van die mense die zelf gebruike om stoer te doen
en dan tege andere gaan zegge hij is de stoerste (onvolwassen noem ik dat )
is niets persoonlijks ofzo
:d
en 1 gram is gewoon nog lang niet super verslaafd
mja ookal is het 1 lijjn per dag
die lijn word je dan ook wel afhankelijk van
en ieder zen tollerantie ligt op een ander niveau als bij een ander eh
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 gram per dag vind ik wel veel, maar tkan idd nog veel erger..

maar ja ook al is het maar 1 lijn speed in de week, ik vind dat ook al te veel..

veel sterkte gabberfreak, het stoppen met speed en alcohol zal uiteindelijk volledig uit jezelf moeten komen hé
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 gram op een dag tuurlijk is dat wel veel. hoe kan je nu zeggen dat iemand die dat gebruikt, en die hier vraagt om advies omdat hij behoorlijke problemen heeft met zichzelf, dat je dan 'niet echt verslaafd' bent, dat vind ik onzin.

en het over mezelf lullen was een tip, omdat door te stoppen met die drank je je een stuk beter gaat voelen in ieder geval.
ik kan iemand geen raad geven voor verslavingsproblemen.
Maar zeggen dat iemand niet verslaafd is bij gebruik van 1 gram per dag omdat je zelf wel 4, 5 of 10 gram op een dag gebruikt daar heeft niemand iets aan.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#17
edit; ik zoek geen confrontatie op
excuses voor de nogal spottende woorden
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#18
domzel zei:
1 gram op een dag tuurlijk is dat wel veel. hoe kan je nu zeggen dat iemand die dat gebruikt, en die hier vraagt om advies omdat hij behoorlijke problemen heeft met zichzelf, dat je dan 'niet echt verslaafd' bent, dat vind ik onzin.

en het over mezelf lullen was een tip, omdat door te stoppen met die drank je je een stuk beter gaat voelen in ieder geval.
ik kan iemand geen raad geven voor verslavingsproblemen.
Maar zeggen dat iemand niet verslaafd is bij gebruik van 1 gram per dag omdat je zelf wel 4, 5 of 10 gram op een dag gebruikt daar heeft niemand iets aan.
Klik om te vergroten...

dat laatste weet je uit mijn topic
en dat ik zeg 1 gr is niet veel zeg ik dan ook ni voor te zegge ik kan meer hoor
gewoon ik gebruikte meer
en ik ben nu ook gestopt dus als ik het kan kan hij het ook
en als ie zich dan slecht zou voele kan ie in gedachte neme door wat voor een hell ik gemoete ben
en, dat fleurt hem dan mss ook wel beetje op en geeft em de moed die ie nodig heeft om door te zette
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#19
[quote\\]
en ik ben nu ook gestopt dus als ik het kan kan hij het ook
[/quote]

Kerel ik had je posting op PF gevolgd !
Ik vind het super dat je gekapt bent heb respect voor je, Klasse :wave:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shadow Child zei:
[quote\\]
en ik ben nu ook gestopt dus als ik het kan kan hij het ook
Klik om te vergroten...
Kerel ik had je posting op PF gevolgd !
Ik vind het super dat je gekapt bent heb respect voor je, Klasse :wave:[/quote]
nja moet er wel bij zegge dat het niet helemaal voor goed gaat zijn
maar nu voor eve niets meer
en vanaf dak sterk genoeg ben
enkel in het weekend
maar nooooiiittt meer door de week (hoop ik)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."