#1
@ topic
Operatie na lange tijd Mislukt
Hulp instantie intake gesprek gehad,
Kwam tot d ondekking ik een Zware risico gebruiker was.Oftewel Hardnekkig verslavings probleem, Met volgens hem enige succesvolle behandeling Een 9 maandenlijke behandeling in n afkick kliniek,
Toen met me stiefvader een discussie gehad en was tot d veronderstelling t beetje overdreven genomen was. Dus d poging om t zelf t probere en eerlijke verhalen dr mee open leggen tegen mn stiefvader mja, Zo doende een periode later de drang naar die stomme speed/alcohol togh blijft nd dr na omstandigheden dus een dierbaar iemand overleed, Ik mezelf even weer t recht gaf selfmedication t gebruike mja, Loze shit nu weer trg bij af... Achterlijke hoge dosis,
Denk 2 gram per dag + n veel t veel sterke drank,
Wat me nu eigenlijk toch best laat voelen k naah d klote ga op deze manier,
Hartkloppingen, Steken, soms kan k bijna geen adem hale,
mja T loze van alles is nu dat k dus thuis bij mn stiefvader woon. Die eigenlijk zo goed als van mn drugs gebruik afweet, & er eigenlijk Vergenleke met d meeste ouders/Verzorgers Nogal soft mee om gaat
Begrip dr voor.
Oookal zijn dr dingen die ik hem vertelde nd die me aan keek. Vent wa klets j nou allemaal mja, Dat t lullige! z wete nie wa t met j doet![:confused:]()
mja.. Vervolgens vorige week 4 dagen gestopt Was clean van alcohol nd speed mja k voelde me echt moe.. t werd wel minder moek bekenne mja.. dan die ongelofenlijke saaiheid, En eigenlijk gwn nix van iets genieten, Tjah kweet dat da komt door n depletie van Serotoine mja dannog, D Tijdenlijke oplossing blijft altijd in j op kome das t loze![:confused:]()
mja, Nu ter zake, Ik Word gewoon zelf strontnaar van mn eige drugs gebruik En mn missenlijke gedrag, regelen/moeten inemen Alchol nd speed. op een sneaky manier Niemand die t mag zien, mja Togh doe ik t elke x weer
Tis dat mn stemming ook constant verandert. Ene moment wilk gwn dr vanaf, andere moment denk k gwn doen en mezelf een soort van zelfmedelijden aanpraten of ik heel zielig ben, mja, & mezelf t recht geeft steeds me lekker t laten voelen doormiddel wat k nodig acht,
mja buiten dat om. merk ik echt dat de speed bij mij echt hele rare werkingen heeft die d meeste mensen volgensmij niet hebben,?
Voel me als ik aardig mn tolerante dosis gebruik, N bom aan energie in mn lichaam gebaard in dat ik alles super snel kan & ook letterlijk ook goed ok, best veel dingen weten te presteren kwa zulke mooie netheid, Waar ik vroeger heel laks in was, mja nu lijkt t net of k n stuk slimmer ben nd dingen weet die ik normaal niet zou weten,
mja, K sta op een wachtrij bij die hulp instantie mja heb dr d balle vertrouwebn in t lukt
Fuck d goeie geregelde profecionele hulp in nederland tjeetje
Mja Status hoe t nu gaat is echt loos gwn voor woorden, Speedalchol gebruik is echt uit d hand gelopen nu pfff mja.. Nd voral d teleurstelling tegenover mn stiefvader die zo graag zou zien die me niet meet ziet met een bleeke kop me wijde oogjes mja,
Tis gwn d kick denk k, nd K wil zelf niet stoppe voor die 100% dus dan wil t no way.. of een doel in t leven hebben waarvoor j t zou moten doen, nja die is dr totaal nie..
njamede drugs gebruikers alvast bedankt voor jullie begrip,
Tis vervelend mja ondanks dat heb ik het toch aan mezelf t danken,
Mezelf d ilussie voorhouden ik Dit op zo n abrubte manier mogt gebruiken, terwijl k Dondersgoed heb gehoord dat echt t stomste is wat j kan doen,
LtrSS![:)]()
Operatie na lange tijd Mislukt
Kwam tot d ondekking ik een Zware risico gebruiker was.Oftewel Hardnekkig verslavings probleem, Met volgens hem enige succesvolle behandeling Een 9 maandenlijke behandeling in n afkick kliniek,
Toen met me stiefvader een discussie gehad en was tot d veronderstelling t beetje overdreven genomen was. Dus d poging om t zelf t probere en eerlijke verhalen dr mee open leggen tegen mn stiefvader mja, Zo doende een periode later de drang naar die stomme speed/alcohol togh blijft nd dr na omstandigheden dus een dierbaar iemand overleed, Ik mezelf even weer t recht gaf selfmedication t gebruike mja, Loze shit nu weer trg bij af... Achterlijke hoge dosis,
Denk 2 gram per dag + n veel t veel sterke drank,
Wat me nu eigenlijk toch best laat voelen k naah d klote ga op deze manier,
Hartkloppingen, Steken, soms kan k bijna geen adem hale,
mja T loze van alles is nu dat k dus thuis bij mn stiefvader woon. Die eigenlijk zo goed als van mn drugs gebruik afweet, & er eigenlijk Vergenleke met d meeste ouders/Verzorgers Nogal soft mee om gaat
Begrip dr voor.
Oookal zijn dr dingen die ik hem vertelde nd die me aan keek. Vent wa klets j nou allemaal mja, Dat t lullige! z wete nie wa t met j doet
mja.. Vervolgens vorige week 4 dagen gestopt Was clean van alcohol nd speed mja k voelde me echt moe.. t werd wel minder moek bekenne mja.. dan die ongelofenlijke saaiheid, En eigenlijk gwn nix van iets genieten, Tjah kweet dat da komt door n depletie van Serotoine mja dannog, D Tijdenlijke oplossing blijft altijd in j op kome das t loze
mja, Nu ter zake, Ik Word gewoon zelf strontnaar van mn eige drugs gebruik En mn missenlijke gedrag, regelen/moeten inemen Alchol nd speed. op een sneaky manier Niemand die t mag zien, mja Togh doe ik t elke x weer
mja buiten dat om. merk ik echt dat de speed bij mij echt hele rare werkingen heeft die d meeste mensen volgensmij niet hebben,?
Voel me als ik aardig mn tolerante dosis gebruik, N bom aan energie in mn lichaam gebaard in dat ik alles super snel kan & ook letterlijk ook goed ok, best veel dingen weten te presteren kwa zulke mooie netheid, Waar ik vroeger heel laks in was, mja nu lijkt t net of k n stuk slimmer ben nd dingen weet die ik normaal niet zou weten,
mja, K sta op een wachtrij bij die hulp instantie mja heb dr d balle vertrouwebn in t lukt
Mja Status hoe t nu gaat is echt loos gwn voor woorden, Speedalchol gebruik is echt uit d hand gelopen nu pfff mja.. Nd voral d teleurstelling tegenover mn stiefvader die zo graag zou zien die me niet meet ziet met een bleeke kop me wijde oogjes mja,
Tis gwn d kick denk k, nd K wil zelf niet stoppe voor die 100% dus dan wil t no way.. of een doel in t leven hebben waarvoor j t zou moten doen, nja die is dr totaal nie..
njamede drugs gebruikers alvast bedankt voor jullie begrip,
Tis vervelend mja ondanks dat heb ik het toch aan mezelf t danken,
Mezelf d ilussie voorhouden ik Dit op zo n abrubte manier mogt gebruiken, terwijl k Dondersgoed heb gehoord dat echt t stomste is wat j kan doen,
LtrSS
