Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaving: Hoe red ik me hier uit?

Verslaving: Hoe red ik me hier uit?

45 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
laatsts zelf ook een paar dagen niet gedaan..pep was nl op :wink: , maar daarvan afgezien kreeg ik wel meer rust in m'n hoofd..zit er aan te denken het na deze portie die ik nu heb het ook een tijdje voor gezien te houden..wel bemoedigend om te lezen en te delen wat anderen meemaken :wave:
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ GabberFreak17

Knap dat je hebt besloten te stoppen!!
veel suc6..

ik heb ook moeten afkicken van de pep en gebruikte over t algemeen
denk ik net iets meer als jou.
Maar ik werd in die tijd heel erg depressief.. omdat ik me altijd
"blij maakte" met de pep. en toen die er niet meer was, was er dus ook niets meer wat me blij maakte...

Als je merkt dat je daar ook last van krijgt zou ik toch eigenlijk proberen
proffesionele hulp te zoeken... Wie weet heb je er nog wat aan weetje.. En zo niet dan heb je t tenminste geprobeerd.

Naja tis een tip.. :)
N
NoTouchableLid
01-01-2024, 00:00
#3
kijk en daarom doe ik niet aan die shit, wiet hash paddo's(en nog wat andere vage planten) en heel heel af en toe keertje xtc, en that's it en vond het al extreem van mezelf om xtc te nemen maar laat er altijd lange tijd tussen, als je het bij puur natuur houdt en niet te veel gebruikt kan je lekker relaxen je hele leven door zonder verslaafd te worde alleen met die X pas ik op.
(Ik ga ook never nooit nie 1 van de hardere Chemische drugs nemen.)

en ey gabberfreak ik heb er dus geen ervaringe mee (wel kenissen) maar weet wel dat as je iets echt wil..het kan lukken, dus die vraag van Hoe kan ik hiermee stoppen en kan dat zonder prof. hulp, zou ik beantwoorden met: ja tuurlijk, gewoon van die shit afblijven. gewoon stoppen!
Succes Man!

Being Mortal is what Makes us Capable of doing the Impossible!!!!
n
noizeferatuLid
01-01-2024, 00:00
#4
wazi'tje met je "ltrSS"
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@ topic
Operatie na lange tijd Mislukt :angry: Hulp instantie intake gesprek gehad,
Kwam tot d ondekking ik een Zware risico gebruiker was.Oftewel Hardnekkig verslavings probleem, Met volgens hem enige succesvolle behandeling Een 9 maandenlijke behandeling in n afkick kliniek, :(

Toen met me stiefvader een discussie gehad en was tot d veronderstelling t beetje overdreven genomen was. Dus d poging om t zelf t probere en eerlijke verhalen dr mee open leggen tegen mn stiefvader mja, Zo doende een periode later de drang naar die stomme speed/alcohol togh blijft nd dr na omstandigheden dus een dierbaar iemand overleed, Ik mezelf even weer t recht gaf selfmedication t gebruike mja, Loze shit nu weer trg bij af... Achterlijke hoge dosis,
Denk 2 gram per dag + n veel t veel sterke drank,
Wat me nu eigenlijk toch best laat voelen k naah d klote ga op deze manier,
Hartkloppingen, Steken, soms kan k bijna geen adem hale,

mja T loze van alles is nu dat k dus thuis bij mn stiefvader woon. Die eigenlijk zo goed als van mn drugs gebruik afweet, & er eigenlijk Vergenleke met d meeste ouders/Verzorgers Nogal soft mee om gaat
Begrip dr voor.
Oookal zijn dr dingen die ik hem vertelde nd die me aan keek. Vent wa klets j nou allemaal mja, Dat t lullige! z wete nie wa t met j doet:confused:
mja.. Vervolgens vorige week 4 dagen gestopt Was clean van alcohol nd speed mja k voelde me echt moe.. t werd wel minder moek bekenne mja.. dan die ongelofenlijke saaiheid, En eigenlijk gwn nix van iets genieten, Tjah kweet dat da komt door n depletie van Serotoine mja dannog, D Tijdenlijke oplossing blijft altijd in j op kome das t loze:confused:

mja, Nu ter zake, Ik Word gewoon zelf strontnaar van mn eige drugs gebruik En mn missenlijke gedrag, regelen/moeten inemen Alchol nd speed. op een sneaky manier Niemand die t mag zien, mja Togh doe ik t elke x weer:confused: Tis dat mn stemming ook constant verandert. Ene moment wilk gwn dr vanaf, andere moment denk k gwn doen en mezelf een soort van zelfmedelijden aanpraten of ik heel zielig ben, mja, & mezelf t recht geeft steeds me lekker t laten voelen doormiddel wat k nodig acht,
mja buiten dat om. merk ik echt dat de speed bij mij echt hele rare werkingen heeft die d meeste mensen volgensmij niet hebben,?
Voel me als ik aardig mn tolerante dosis gebruik, N bom aan energie in mn lichaam gebaard in dat ik alles super snel kan & ook letterlijk ook goed ok, best veel dingen weten te presteren kwa zulke mooie netheid, Waar ik vroeger heel laks in was, mja nu lijkt t net of k n stuk slimmer ben nd dingen weet die ik normaal niet zou weten,

mja, K sta op een wachtrij bij die hulp instantie mja heb dr d balle vertrouwebn in t lukt:confused: Fuck d goeie geregelde profecionele hulp in nederland tjeetje :confused:
Mja Status hoe t nu gaat is echt loos gwn voor woorden, Speedalchol gebruik is echt uit d hand gelopen nu pfff mja.. Nd voral d teleurstelling tegenover mn stiefvader die zo graag zou zien die me niet meet ziet met een bleeke kop me wijde oogjes mja,
Tis gwn d kick denk k, nd K wil zelf niet stoppe voor die 100% dus dan wil t no way.. of een doel in t leven hebben waarvoor j t zou moten doen, nja die is dr totaal nie..

njamede drugs gebruikers alvast bedankt voor jullie begrip,
Tis vervelend mja ondanks dat heb ik het toch aan mezelf t danken,
Mezelf d ilussie voorhouden ik Dit op zo n abrubte manier mogt gebruiken, terwijl k Dondersgoed heb gehoord dat echt t stomste is wat j kan doen,
LtrSS :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kijk hou oud het is man

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."