#1
wazi'tje met je "ltrSS"

GabberFreak17 zei:@ berbe naar mijn ondervinding is een gram per dag best veel per dag nd het is hele goede de getest is bij t lab mja zowiso wel rlex da j reageert mja... tis gwn klote allemaal... die periode Vaag worden Nd zo extreem moe zonder speed zijn zoo moeilijk, ook in het huishoudelijk leve gwn in me vrije tijd... zonder speed... altans na 48 uur zonder is t gwn mn lichaam uit.. me alle gevolgen van dien,,,
mja die hopenloze leegte kwa emoties.. & overal wat achter moeten zoeken komt door de speed... al vind ik t zo weard.. tis voor mij net als een dag op gister, terwijl k nu speed & alcohol nodig hep voor dat beetje vrolijkheid wat ik vroeger normaal had mja,
pfff word dr nie veel gemotiveerder op.. aangezien dr zoveel mensen berichten posten op sites nd togh altijd een soort van heimwee hebben naar speed,,, nd nooit meet D ouwe zijn geworde...
mja zowiso bedankt voor jullie reacties..! kmoet gwn snel gaan nadenken wat ik wil,,, voor dat t echjt fout gaat... nd k dan echt verkloot ben... nja
Massosls
Deranged zei:Toen ik hier gister naar keek kwamen er spontaan witte korrels uit mijn neus vallen.
berbe zei:1 gr is echt ni veel goeie pep of niet
en stoppe kan je altyd
de vraag is wil je dat wel
doe als mij
stop gewoon in een keer
en wacht met op nieuw gebruike tot je sterk genoeg in je schoene staat om het enkel in het weekend te doen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."