#1
Enesteene zei:relaxte gozer
][/quote]
Tnx voor je advies :)
Enesteene zei:relaxte gozer
][/quote]
Tnx voor je advies :)

Enesteene zei:advies, t was en compliment![]()
Enesteene zei:
ExceptionalInsight zei:1. 2 Keer per maand xtc is veel.
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?
Het kán veel zijn? Nee, dat is gewoon veel en niet de bedoeling. En hoe weet je dat er geen 'foute spullen' (hah) in zitten? Aan je typgedrag te zien gok ik dat je in België woont. Kom je dan steeds naar Nederland om het te testen? Of heb je kilo's getest spul in je vrieskist? (Zo ja, geen antwoord geven, duh)Gio_VV zei:1. Ik ken vrienden die elke zaterdag 4 bollen slikken.. als het niet meer ismaar het kan idd veel zin, ik besef dat..
2. Neen.. als er geen 'foute spullen' in zitten.. als het zuivere speed is dus..
Gio_VV zei:Mooi, was dat op reis in Tirool?
Ik vind dat een mooie streek![]()
ExceptionalInsight zei:1. 2 Keer per maand xtc is veel.
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?
Enesteene zei:relaxte gozer
![]()

lucifer in the sky zei:ja idd XTC fuckt zoiezo het lichaam op, mja heb je met elke drug eh![]()
Adrenochroom zei:Enesteene, flikker gewoon op met je 'plaatjes-posten-in-plaats-van-goede-tekst-hebben newbie-bashend semi-grappige kut posts.
Adreno
Adrenochroom zei:lucifer in the sky zei:ja idd XTC fuckt zoiezo het lichaam op, mja heb je met elke drug eh![]()
lsd? paddo's? ayahuasca? dmt? wiet uit de vaporizer? lsa?
Allemaal niet tot nauwelijks slecht voor je lichaam in mijn ogen, of bedoelde je drugs als in partydrugs en niet als in psychedelica? Anders geef ik je groot gelijk
Adreno

Hype zei:Als reactie mbt OP:
1. 2x/maand xtc is het hard verneuken van je hersens. Beter fok je niet teveel met je hersens anders gaan ze kapot.
MDMA is relatief onschadelijk, MITS verantwoord gebruikt. Oftewel eens in de 3/4 maanden.
2. Als je je op feestjes zonder speed niet meer goed voelt moet je of naar andere feestjes gaan of stoppen met speed. Zonder speed/x geen goede tijd meer kunnen hebben is echt erg ongezond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."