Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Verantwoord' gebruiken

'Verantwoord' gebruiken

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dit weekend nog eens speed gebruikt, en het was echt lekker! Heel de nacht doorgegaan...

Nu zou ik graag eens weten wat jullie verstaan onze 'verantwoord' gebruiken... Hiermee bedoel ik: hoeveel speed mag je maximaal gebruiken zodat het niet uit de hand loopt.
Nu weet ik wel, het is kutboel etc, maar ik voel me slecht op een feest als ik geen xtc of speed ofzo genomen heb...

Ik heb al veel ervaring met xtc (gebruik het zeg maar elke 2 weken 1 keer..)..
Is het beter om dé partydrug xtc te gebruiken op een feest? Of zou ik speed 'verantwoord' kunnen gebruiken? (Ik vind speed veeeel beter dan x)

grtz, Gio
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm als je je 'slecht' voelt op een feest als je niet aan de dope zit dan ben je denk ik al redelijk ver verwijdert van verantwoord gebruik. Maar goed, ik doe geen speed omdat ik niet denk dat je zoiets echt verantwoord kan gebruiken, ik kan ook helemaal fout zitten hoor en je moet doen wat je wilt doen, dit is slechts mijn visie. :)

Adreno
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
je klinkt nu al rete verslaafd !!!

je verteld ook niet veel.

snuif je ? is het zuiver ? eet je wel gezond ? slaap je genoeg ?

speed is geen speelgoed helaas.

:hearteyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed beter dan X?

HAHAHA laat me niet lachen.
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verslaafd? niet echt :wink:

Ik neem 1 xtc-pil per 2 weken.. en dat is alles..
Ik heb het afgelopen jaar soms eens (5 keer denk ik) geprobeerd (speed)..

Ik vind feestjes echt saai als ik niets genomen heb. Ik ga elk weekend tweemaal uit (vrijdag + zaterdag) en het ene weekend (als ik genomen heb) voel ik me goed, het andere niet..

Als ik speed snuif, is het puur, en ja, ik weet dit zeker :) Ik heb ook nooit een kater daarna (ik snuif niet veel op 1 avond).. Ik eet gezond en goed, ja :)
En slapen is geen probleem, alleen als ik gesnoven of genomen (xtc) heb, kan ik soms enkele uurtjes met insomnia zitten :wink:
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
Speed beter dan X?

HAHAHA laat me niet lachen.
Klik om te vergroten...

Ik laat je zo te zien wel lachen :)
En het is mijn gevoel, sorry hoor :wink:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
relaxte gozer

G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#9
Enesteene zei:
relaxte gozer

][/quote]

Tnx voor je advies :)
Klik om te vergroten...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
advies, t was en compliment :mrgreen:
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#11
Enesteene zei:
advies, t was en compliment :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ok schat (k)
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enesteene zei:
Klik om te vergroten...

Mooi, was dat op reis in Tirool? :)
Ik vind dat een mooie streek :beer:


:rolleyes:


E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
1. 2 Keer per maand xtc is veel.
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?
G
Gio_VVLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
1. 2 Keer per maand xtc is veel.
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?
Klik om te vergroten...

1. Ik ken vrienden die elke zaterdag 4 bollen slikken.. als het niet meer is :wink: maar het kan idd veel zin, ik besef dat..
2. Neen.. als er geen 'foute spullen' in zitten.. als het zuivere speed is dus..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gio_VV zei:
1. Ik ken vrienden die elke zaterdag 4 bollen slikken.. als het niet meer is :wink: maar het kan idd veel zin, ik besef dat..
2. Neen.. als er geen 'foute spullen' in zitten.. als het zuivere speed is dus..
Klik om te vergroten...
Het kán veel zijn? Nee, dat is gewoon veel en niet de bedoeling. En hoe weet je dat er geen 'foute spullen' (hah) in zitten? Aan je typgedrag te zien gok ik dat je in België woont. Kom je dan steeds naar Nederland om het te testen? Of heb je kilo's getest spul in je vrieskist? (Zo ja, geen antwoord geven, duh)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gio_VV zei:
Mooi, was dat op reis in Tirool? :)
Ik vind dat een mooie streek :beer:
Klik om te vergroten...

ja geweldige tijd gehad joh, hier heb je een video-reisverslag
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
@lucifer, dat komt omdat het niet echt gemakkelijk is om verslaafd te raken aan xtc, en als er veel mensen zijn die 10 pillen per maand doen maakt dat 2 pillen per maand niet weinig, dat maakt het hoogstens wat minder slecht voor je lichaam.

Adreno
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
1. 2 Keer per maand xtc is veel.
2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is?
Klik om te vergroten...

2 keer per maand XTC is toch niet veel ? er zijn er zo veel die het doen :grin: en niet verslaafd zijn.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja idd XTC fuckt zoiezo het lichaam op, mja heb je met elke drug eh:)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Enesteene, flikker gewoon op met je 'plaatjes-posten-in-plaats-van-goede-tekst-hebben newbie-bashend semi-grappige kut posts.

Adreno

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."