beetje vreemde opmerking, dat je beter XTC kan nemen/
tis allebei slecht, vergelijk geen appels met peren...
XTC put serotoninevoorraden behoorlijk uit. Ja, dat wordt weer aangemaakt, maar het is wel kort door de bocht om dan te denken dat dat onbeperkt kan.
XTC wordt in verband gebracht met het poreus maken van de bloed/hersenbarriere, waardoor virussen ed makkelijker in je hersenen doordringen.
XTC geeft hersenschade. XTCgebruik heeft daags erna een verminderde hersenactiviteit tot gevolg.
Dit is nog erger wanneer XTC wordt gebruikt icm luisteren naar housemuziek (ja is geen geintje, house&XTC= erger dan XTC alleen).
Verder zijn er aanwijzingen dat XTC gebruik leidt tot Alzheimer, chronische depressies, Parkinson, geheugenverlies.
Ook in pillen kan, naast de MDMA, allerlei troep zitten.