Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

verslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

98 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
tenzij ze allang niet meer op df zit en bijv een ander @addres heeft,, in 2 jaar kan veel gebeuren :stoned:
V

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
Vanadesse
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
psychopsychedelic zei:
tenzij ze allang niet meer op df zit en bijv een ander @addres heeft,, in 2 jaar kan veel gebeuren :stoned:
Klik om te vergroten...
Oke oke.. True.. :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
berbie blijf eeuwi verslaaf ... kom doo ha vade .. die dwingt ha.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mwah in april van dit jaar was ze nog steeds aan t 'afkicken' :wink: De zoekfunctie doet wonderen :P
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#5
10 Gram op een avond.. dat je nog leeft zeg!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
spuiten is wel gezonder, mits schone speed en spuiten.. geen neus en maag schade..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is hijzelf?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 10????

tofke zei:
Als je 10 g op een avond wegwerkt kan dit maar 3 dingen willen zeggen:

1 je morst heeeeeel veel

2 t is geen deftige pep

3 je telt 1-2-10
Klik om te vergroten...

1 wat er in het zakje/sealke zit gaat er tot laatste korreltje in

2 tot4dage erna dachte mense dat ik was blijve hange (belgische termen)

3 eerste 2 lijnen cm dik lengte van dvd hoes en daarna heel de nacht door max half uur tusse elke keer gebruik soms kwartier en elke keer minstens 2 lijnen elk =============== halve cm dik
khad 25gr gehaald zakje was dag erna zo goed als half leeg (had nog gram verkocht en paar mense beetje late mee snuiven)

als dat geen deftige pep was vraagk me af waarom ik die nacht de afkick op een manier wel waard vond (terwijl kameraad dacht dat ik dood aant gaan was de dag erna)

heeft met jouw 3 punte niets te make
=>TOLLERANTIE/GEWENNING<=
gebruikte toen al bijna 1.5jaar zo goed als dagelijks
en pep is spul waarvan je tollerantie supersnel hoger gaat ligge
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
stuikerken zei:
Idd 10 gram op een avond hmm... Dan ben je echt wel ziek, of je kan gwn niet tellen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

echt wel ziek=>nja de dag /dage erna wel ja
1 dag zwaar afgezien
en tot 3dage daarna niet kunne ete door het gal braken (door oraal veel gebruikt te hebbe terwijl ik oraal gebruik niet gewoon ben)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.

Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
Klik om te vergroten...

nja alsk eem nog eens heb zalk je seintje geve
10 gr pep gaat er heus in na dat je al tijd veel gebruikt
maar geef toe is overdreven
was zowat dubbele van wat ik gemiddeld op die tijd gebruik
1 avond zei je
was van 8uur savonds tot 8,9 of 10 uur smorgens

(en ja dan ben je ziek las ik hier=>dan maak je nuchtere mense gewoon gek kheb van 8 a 9 u savonds tot 11 u voormiddag ligge rijmen)
en de vage avontuurtjes diek de dage erna heb uitgehaald in me eige wereldje gaak ni zegge =>schaamk me beetje voor snap nou nog niet hoe je zon dinge kan meemake door wat poeder:confused::d)
mja
avond zelf=>top echt heerlijk vet
dag erna =>nooit meer!!!!!!!!

en overdrijve of stoerdoenerijverhaaltjes vertelle is niet zo mijn ding
ik zei het eig meer om mense te waarschuwen dat je van pep dus wel kan afzien en dan heb ik het niet over een 1 a 2 gr op feesje afkick
ik zei in topic zelf uiteraard al datk mense die pep wille gaan probere het echt afraad omdat het zo lekker is
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
en vraag me dan af hoe ie aan t geld komt om elke dag 10gram weg te snuiven
Klik om te vergroten...

lees topic eens opnieuw en deze keer goed
ik heb maar 1 keer in me leve 10 gr weggeesnatst in nachtje
ervoor was het meeste kdenk nog niet de helft
als je dat elke dag zou doen
dan ben je na een maand super dood of te wel nog te para vaag en wouss om in een zware psychiatrie tezitte :openmouth: :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Dat is hijzelf?
Klik om te vergroten...
nee een maat van ons... :rolleyes: :)

hij is wel knettergek dat wel,maar al van zn 14de speed addict,en echt HARDCORE...en nu is ie 27
knetter knetter gek is die kerel!!!! :rolleyes: :angry: :openmouth:
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
..

ge zou van minder knetter worden... ni gezond!
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#15
berbe zei:
mathijs zei:
berbe zei:
ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie

en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
Klik om te vergroten...

en van snuiven wel dan :(
Klik om te vergroten...


what the hell dude!!!!

uw leven gaat naar de klote! :cry: :cry: :cry:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
jij hebt hulp nodig, ga eens naar een anti-verslavingszorg, het is duidelijk dat je dit niet alleen kunt
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
Deranged zei:
Dat is hijzelf?
Klik om te vergroten...
nee een maat van ons... :rolleyes: :)

hij is wel knettergek dat wel,maar al van zn 14de speed addict,en echt HARDCORE...en nu is ie 27
knetter knetter gek is die kerel!!!! :rolleyes: :angry: :openmouth:
Klik om te vergroten...
en da is nog veel te licht uitgedrukt :wink:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb je verhaal gelezen en het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je aan de pep zit :rolleyes:
je zegt dat je niet wil stoppen maar je wilt er niet meer zo verrot uitzien. wat denk je nou zelf :confused: ik zou maar stoppen met die troep want je hebt het duidelijk niet in de hand, t wordt tijd dat je gaat inzien dat je compleet fout bezig bent, die pep maakt je kapot t is de grootste troep die er is, en als je er niet mee om kunt gaan zoals jij en dus verslaafd raakt dan zou ik maar een naar verslavingszorg gaan voor hulp. alleen kan je het niet dat is wel duidelijk.
en als je hier alleen maar komt om mensen te laten weten hoeveel je wel niet snuift kun je beter wegblijven.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#19
meth666 zei:
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
Klik om te vergroten...

als je neus er van gaat bloede lijkt et me niet zo best goed spul
ik ga super hard van spul wat nog niet eens brand
heb in 2 jaar (vooral laatste tijd 5 keer bloedneus gehad)
en erna kwam ik erachter dat dat kwam door dat ik het buisje van stijf papier (geld) te hard in me neus propte om zo snel mogelijk te kunne snuffelen
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
meth666 zei:
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
Klik om te vergroten...

idem geld voor mij
khou er te veel van kan niet zonder leve wil ik gewoon niet
ookal zouk mss kunne stoppe nuchter leven sucks
kword liever 30 en leve op pep
dan 192 b w v spreke en nuchter:confused:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."