psychopsychedelic zei:
+
het is inmiddels al bijna 2 jaar terug
ketamine en lachgas is beiden zeer aan te raden(ik heb niet voor niks de naam n2o)
mijn mooiste tripjes ooit waren met lachgas,ik heb al een aantal keer ook mezelf terug zien en voelen komen in mijn lichaam(of ben ik toen iets tever gegaan misschien en washet een zuurstoftekort/bijna doodervaring?) veel mensen denken dat je er van gaat lachen of het net als poppers of helium is maar dat is dus niet het geval.
let bij lachas op het gebruik en dan zul je echt iets heel heftigs meemaken,waar je misschien eerst even aan moet wennen.
ik doe het altijd als volgt:
-zet een lekker muziekje op(rave of trance o.i.d) en zorg dat je lekker ligt met je ogen dicht(geen prikkels van buitenaf)
-ik neem zelf altijd 2 patronen per keer in een ballon.
-adem in en uit in de ballon,rustig en zonder tussendoor te stoppen of je ogen open te doen.probeer wel de ingeademde lucht zo lang mogellijk vast te houden en adem dus uit IN de ballon(circulatie)
-ook als je al in 'de trip' zit proberen door te gaan,want het heeft geen nut om hetdaarna nog te doen,dan ben je al op je 'terugweg'
-het is aan te raden het te doen bij slaapgebrek en onder invloed van meerdere dingen,datversterkt dewerking natuurlijk
ketamine is helemaal top!!goed te doseren(leg geen lijnen maarverspreid het een beetje)en daarbij is ook een aanrader om een dvdtje op tezetten met visuele effecten en muziek ofzo.
have fun!!