Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

verslaafd:(:( serieus reacties enkel en lees helemaal a u b

98 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellesdee zei:
en vraag me dan af hoe ie aan t geld komt om elke dag 10gram weg te snuiven
Klik om te vergroten...

lees topic eens opnieuw en deze keer goed
ik heb maar 1 keer in me leve 10 gr weggeesnatst in nachtje
ervoor was het meeste kdenk nog niet de helft
als je dat elke dag zou doen
dan ben je na een maand super dood of te wel nog te para vaag en wouss om in een zware psychiatrie tezitte :openmouth: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Dat is hijzelf?
Klik om te vergroten...
nee een maat van ons... :rolleyes: :)

hij is wel knettergek dat wel,maar al van zn 14de speed addict,en echt HARDCORE...en nu is ie 27
knetter knetter gek is die kerel!!!! :rolleyes: :angry: :openmouth:
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
..

ge zou van minder knetter worden... ni gezond!
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#5
berbe zei:
mathijs zei:
berbe zei:
ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie

en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
Klik om te vergroten...

en van snuiven wel dan :(
Klik om te vergroten...


what the hell dude!!!!

uw leven gaat naar de klote! :cry: :cry: :cry:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
jij hebt hulp nodig, ga eens naar een anti-verslavingszorg, het is duidelijk dat je dit niet alleen kunt
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
Deranged zei:
Dat is hijzelf?
Klik om te vergroten...
nee een maat van ons... :rolleyes: :)

hij is wel knettergek dat wel,maar al van zn 14de speed addict,en echt HARDCORE...en nu is ie 27
knetter knetter gek is die kerel!!!! :rolleyes: :angry: :openmouth:
Klik om te vergroten...
en da is nog veel te licht uitgedrukt :wink:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb je verhaal gelezen en het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je aan de pep zit :rolleyes:
je zegt dat je niet wil stoppen maar je wilt er niet meer zo verrot uitzien. wat denk je nou zelf :confused: ik zou maar stoppen met die troep want je hebt het duidelijk niet in de hand, t wordt tijd dat je gaat inzien dat je compleet fout bezig bent, die pep maakt je kapot t is de grootste troep die er is, en als je er niet mee om kunt gaan zoals jij en dus verslaafd raakt dan zou ik maar een naar verslavingszorg gaan voor hulp. alleen kan je het niet dat is wel duidelijk.
en als je hier alleen maar komt om mensen te laten weten hoeveel je wel niet snuift kun je beter wegblijven.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
meth666 zei:
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
Klik om te vergroten...

als je neus er van gaat bloede lijkt et me niet zo best goed spul
ik ga super hard van spul wat nog niet eens brand
heb in 2 jaar (vooral laatste tijd 5 keer bloedneus gehad)
en erna kwam ik erachter dat dat kwam door dat ik het buisje van stijf papier (geld) te hard in me neus propte om zo snel mogelijk te kunne snuffelen
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
meth666 zei:
Hey berbe, ik wil je graag veel sterkte wensen met ze zeer zware en moeilijke periode van afkicken, ik ben zelf nu bijna een jaar pep verslaafd. Ik snuif niet zo veel als jou per dag, denk gemiddeld 2 gram per dag, maarjah hijs zo sterk, als k meer snuif is me neus de hele dag aant bloeden. T is alleen niet me bedoeling om te stoppen, k stop pas als ik in me grafkistje lig. Ik hoop zeer zeker dat het je lukt en dat je een leven zonder kan leven. Ik zou het niet kunnen, zou altijd toch die drang hebben
Klik om te vergroten...

idem geld voor mij
khou er te veel van kan niet zonder leve wil ik gewoon niet
ookal zouk mss kunne stoppe nuchter leven sucks
kword liever 30 en leve op pep
dan 192 b w v spreke en nuchter:confused:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moon zei:
ik heb je verhaal gelezen en het lijkt wel alsof je er trots op bent dat je aan de pep zit :rolleyes:
je zegt dat je niet wil stoppen maar je wilt er niet meer zo verrot uitzien. wat denk je nou zelf :confused: ik zou maar stoppen met die troep want je hebt het duidelijk niet in de hand, t wordt tijd dat je gaat inzien dat je compleet fout bezig bent, die pep maakt je kapot t is de grootste troep die er is, en als je er niet mee om kunt gaan zoals jij en dus verslaafd raakt dan zou ik maar een naar verslavingszorg gaan voor hulp. alleen kan je het niet dat is wel duidelijk.
en als je hier alleen maar komt om mensen te laten weten hoeveel je wel niet snuift kun je beter wegblijven.
Klik om te vergroten...

wat is dat nouw voor onzin:confused:
met alle respect voor je gedachtegang over men topic en zo
lees em wel eve tegoei dan
kheb die zeker niet gemaakt om te late zien hoeveel ik snuif maar om mense in te late zien dat pep wel degelijik verslavend is
ik dacht tot eig nog niet zo lang gelede dat dat normaal gebruik was zonder probleem te hebbe en toenk zelf besef kreeg van hoeverre ik wel ben in men gebruik storte ik gelijk helemaal in
kwil mense waarschuwen die het wille probere
als na dat je probeert blijkt da je ieem bent die van oppeppend spul zoals speed houd (maar ook echt houd praat er voordurend over enz)
dat je dus echt probleem gaat krijge omdat je pas in gaat zien dat je verkeerd bezig bent als het te laat is
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#12
berbe,

ik denk dat je idd zoals eerder gnoemd, hulp nodig hebt. Je hebt het duidelijk moeilijk met je gebruik, en als de situatie echt zo is als je omschrijft, dan moet je professionele hulp gaan zoeken. Dat zooitje drugsgebruikers hier kan je echt niet helpen bij dit soort dingen (niks tege DF Btw)

Ik raad je aan te gaan kijken naar (interne) verslavingszorg- oplossingen in je regio.
kan je amper helpen, maar iig succes ermee.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#13
geeft veel inzichten deze topic....wel interessant om te lezen hoe iedereen naar zichzelf kijkt als iemand anders zijn siuatie uitlegt. Positief en negatief komen allebei aan de orde! Maar ga je nu dus stoppen Berbe of ga je nog gewoon door? Misschien in mindere mate? :sunglasses:
M
MaraLid
01-01-2024, 00:00
#14
en als pep zogoed als uit me bloed is ben ik constant moe slaap ik heele dagen en nachten en heb ik voort durend honger die na een klein beetje eten al weer weg gaat
en na niet zo veel tijd weer trug is
Klik om te vergroten...
citaat<-- komt uit origineel verhaal (van Berbe)

hoi, ik ben de vriendin van meth666 en ben dus net zo lang verslaafd als hij. Ik vroeg me af of je weet dat alle stoffen pas echt uit je lichaam zijn na anderhalve maand. (het duurt 72uur voordat het uit je bloed is) De reden waarom ik dit zeg, is omdat veel mensen t niet weten en t wel belangrijk is om te weten (waarschijnlijk ook in jouw geval)(als je t nog niet wist dan..)

Ten tweede zeg je (in een reactie) dat je het best vind om 30 te worden.
Het klinkt misschien heel hard maar ik denk dat je dat op deze manier niet eens haalt. Ik ga nu niet zeggen dat je moet stoppen ofzo, want dat heb je (vast en zeker) al genoeg aangehoord + dat ik zelf ook verslaafd ben dus dat zal ook wel een beetje dubbelzinnig zijn :rolleyes: .De reden waarom ik dit denk is (afgezien van het vele gebruik-->hartinfarct) Omdat je niet bij mij de indruk wekt in je verhaal, ook echt je best te doen goed voor jezelf te zorgen. Zoals je weet ontrekt speed vocht, dus drink veel! ten tweede zou je eigenlijk elke dag een vitamine-tablet moeten nemen, omdat je lichaam veel meer vitamines verbruikt. Als je zulke dingen dus niet doet gaat je lichaam 2/3x zo snel naar de k*nker, terwijl het niet eens zo'n grote moeite is . Zoals ik net al zei, weet ik niet zeker of je dat ook daadwerkelijk niet doet, maar ik denk door je verhaal te lezen van niet. In ieder geval is dit als een tip bedoelt en niet als kritiek, je moet zelf weten wat je er mee doet/of je er wat mee doet.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes toe en ik hoop dat je aan mn reactie wat hebt :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ikke nie snappe...
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha ik snap ook echt geen zak van die post hoor XD
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
n2o zei:
psychopsychedelic zei:
+
het is inmiddels al bijna 2 jaar terug
Klik om te vergroten...

ketamine en lachgas is beiden zeer aan te raden(ik heb niet voor niks de naam n2o)

mijn mooiste tripjes ooit waren met lachgas,ik heb al een aantal keer ook mezelf terug zien en voelen komen in mijn lichaam(of ben ik toen iets tever gegaan misschien en washet een zuurstoftekort/bijna doodervaring?) veel mensen denken dat je er van gaat lachen of het net als poppers of helium is maar dat is dus niet het geval.

let bij lachas op het gebruik en dan zul je echt iets heel heftigs meemaken,waar je misschien eerst even aan moet wennen.
ik doe het altijd als volgt:
-zet een lekker muziekje op(rave of trance o.i.d) en zorg dat je lekker ligt met je ogen dicht(geen prikkels van buitenaf)
-ik neem zelf altijd 2 patronen per keer in een ballon.
-adem in en uit in de ballon,rustig en zonder tussendoor te stoppen of je ogen open te doen.probeer wel de ingeademde lucht zo lang mogellijk vast te houden en adem dus uit IN de ballon(circulatie)
-ook als je al in 'de trip' zit proberen door te gaan,want het heeft geen nut om hetdaarna nog te doen,dan ben je al op je 'terugweg' :tearsofjoy:
-het is aan te raden het te doen bij slaapgebrek en onder invloed van meerdere dingen,datversterkt dewerking natuurlijk :rock:

ketamine is helemaal top!!goed te doseren(leg geen lijnen maarverspreid het een beetje)en daarbij is ook een aanrader om een dvdtje op tezetten met visuele effecten en muziek ofzo.

have fun!! :wave:
Klik om te vergroten...

ligt het nou aan mij of heeft dit er egt geen reet mee te maken :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil nog steeds weten hoe nou met berbe is.

@N2O, als je je verhaal perse kwijt wil, we hebben ook een onzin gedeelte, leef je uit.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou zeggen: we sturen massaal privé berichten. Dat komt dan als het goed is wel in haar inbox bij haar e-mail te staan, dus wanneer ze haar mail checkt ziet ze meteen het drugsforum staan. :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
tenzij ze allang niet meer op df zit en bijv een ander @addres heeft,, in 2 jaar kan veel gebeuren :stoned:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."