#1
XpRnz zei:10 Gram op een avond.. dat je nog leeft zeg!
als je het zo leest, leeft ie nog maar half
XpRnz zei:10 Gram op een avond.. dat je nog leeft zeg!
angel1 zei:is het nou een hij of een zij??

whehe dude,mondje houden als je nergens iets van weet...zommes zei:Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.
Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
tofke zei:Als je 10 g op een avond wegwerkt kan dit maar 3 dingen willen zeggen:
1 je morst heeeeeel veel
2 t is geen deftige pep
3 je telt 1-2-10
stuikerken zei:Idd 10 gram op een avond hmm... Dan ben je echt wel ziek, of je kan gwn niet tellen.![]()
zommes zei:Waarschijnlijk iemand die van overdrijven houdt, in de dubbele zin van het woord.
Of gewoon hele erge kutpep. 10 gram écht goeie speed op 1 avond en je bent zo dood als een wtc-slachtoffer.
Ellesdee zei:en vraag me dan af hoe ie aan t geld komt om elke dag 10gram weg te snuiven
nee een maat van ons...Deranged zei:Dat is hijzelf?
berbe zei:mathijs zei:berbe zei:ja ma zo weet je hoe het zit en de wrs oorzaak dat ik nu snel slecht eruit zie
en of spuiten dan dat weg zou nemen
IMBICIEL![]()
Nee. Van speed spuiten ga je er niet goed uitzien.
en van snuiven wel dan![]()
en da is nog veel te licht uitgedruktFrisko zei:nee een maat van ons...Deranged zei:Dat is hijzelf?![]()
![]()
hij is wel knettergek dat wel,maar al van zn 14de speed addict,en echt HARDCORE...en nu is ie 27
knetter knetter gek is die kerel!!!!![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."